Dat lijkt me niet zo ingewikkeld.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik weet niet wie er nou een lelijkere stijl heeft, Bernal of Froome....
Nog een paar maanden, dan is het voorbij.quote:
Je hebt gelijk.... Froome. Eigenlijk beter te vergelijken met de Mol dat schudden. Geen idee, ineens irriteert het me.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo ingewikkeld.
Ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Enric Mas klassementsambities voor de Tour?
Dat gaat ook gebeuren.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kan Pat hem beter van hand gaan doen.
Puzzo kan wel Engels toch? Bagrijn is een toren van Babel.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:05 schreef wimderon het volgende:
En dan pakt Puzzo de extra secondes weg bij Dennis. Leg maar uit.
Nog zo'n stukje fabelachtige communicatie vanuit Sunweb. Ze weten daar rond iedere renner een mysterie te creëren. Waarom fiets Keven twee jaar niet en klimt hij nu ineens beter dan ooit? Leg maar uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:07 schreef Columbiafan het volgende:
Kämna leeft verdorie, hij leeft, jongens!
Had vandaag kunnen winnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Puzzo kan wel Engels toch? Bagrijn is een toren van Babel.
Mwah, met goede vorm kan je in dit deelnemersveld ook als matig klimmer natuurlijk al ver komen.quote:
In het wiel blijven terwijl Jody moest rijden voor het klassement? We zullen nooit weten of het had gekund.quote:
Wie, wat, waar?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Hirschi blijft ook indruk maken hoor hé. Wat kan die jongen niet
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog zo'n stukje fabelachtige communicatie vanuit Sunweb. Ze weten daar rond iedere renner een mysterie te creëren. Waarom fiets Keven twee jaar niet en klimt hij nu ineens beter dan ooit? Leg maar uit.
quote:The team will aim to set up Michael for sprint stages, and he’ll be well supported by Søren, Lennard and Nikias. This will also be Marc’s first time racing on home roads in the pro peloton and he is looking forward to the opportunity to leave his own mark on the race. Wilco makes his return to racing after injury and along with Nicholas, they will fly the Team Sunweb flag in the mountains.”
Ze hebben echt geen flauw idee daar he?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:11 schreef Slobeend het volgende:
Gaat Dennis morgen de leiderstrui overnemen?
Zou het wat uitmaken met die slotetappe in het vooruitzicht?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:11 schreef Slobeend het volgende:
Gaat Dennis morgen de leiderstrui overnemen?
Volgens jou heeft hij niet eens een poging gedaan tot aanhaken?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
In het wiel blijven terwijl Jody moest rijden voor het klassement? We zullen nooit weten of het had gekund.
Hij heeft een hele tijd op 20 meter gehangen waarbij hij al aan het omkijken en half aan het wachten was.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volgens jou heeft hij niet eens een poging gedaan tot aanhaken?
Wel erg benieuwd of ie nog kan tijdrijden. Ook lekker dat ie zich in de tweede rit 50 seconden aan de broek heeft laten naaien...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben echt geen flauw idee daar he?
Kan me niet voorstellen dat hij op dat moment harder kon.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft een hele tijd op 20 meter gehangen waarbij hij al aan het omkijken en half aan het wachten was.
Wees blij dat ie het bergop zo goed doet. Je legt de lat nog steeds veel te hoog merk ik. Dit is een overwinning van jewelste.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:19 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wel erg benieuwd of ie nog kan tijdrijden. Ook lekker dat ie zich in de tweede rit 50 seconden aan de broek heeft laten naaien...
Verval is ingezetquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Jongens, vinden wij het niet zorgwekkend dat Bernal maar een handvol secondes kan pakken bergop tegen Rohan Dennis of all places.
Ik wel, maar dat komt vooral omdat hij in mijn Premier cyling team zit. Was een koopje trouwens.quote:
Dit is vermoeiend.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Daar staat de aanstaand Tourwinnaar.
Zo slecht is dit toch niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:46 schreef Columbiafan het volgende:
Lennard heeft z'n tijdritskills wel verloren.
Lag aan het tussenpunt 37 seconden, maar verliest uiteindelijk maar 4 seconden extra. Valt inderdaad behoorlijk mee.quote:
....in de laatste kilometer.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:01 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lag aan het tussenpunt 37 seconden, maar verliest uiteindelijk maar 4 seconden extra....
Gewoon prima dus, ik snap niet hoe je hier negatief over kunt doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar ook in de laatste 10 kilometer...
Met dat verwachtingspatroon van Columbiafan is het niet gek dat enkele van zijn favorieten mentaal kraken.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gewoon prima dus, ik snap niet hoe je hier negatief over kunt doen.
Twee jaar geleden was die wel beter tegen de klok. In tegenstelling tot het klimmen uiteraard.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gewoon prima dus, ik snap niet hoe je hier negatief over kunt doen.
Wie van de mannen voor hem is gisteren tot het uiterste gegaan?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was die wel beter tegen de klok. In tegenstelling tot het klimmen uiteraard.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wie van de mannen voor hem is gisteren tot het uiterste gegaan?
Ik vind het een goede tijdrit.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met dat verwachtingspatroon van Columbiafan is het niet gek dat enkele van zijn favorieten mentaal kraken.
Merida is geen BMC, om het voorzichtig uit te drukken.quote:
Ief is een dommige boerquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:26 schreef wimderon het volgende:
Renaat moet Yves voortaan ook maar in het Engels interviewen.
Is Lenny afgevallen ofzo? Z'n klimprestaties zijn in feite beter dan z'n tijdrit hier.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:29 schreef Columbiafan het volgende:
Lenny 12e in het klassement, benieuwd of ie z'n positie morgen kan verdedigen.
Pozzo had lek, morgen maar vroeg met knuppels gooien dan.twitter:Bahrain_Merida twitterde op zaterdag 22-06-2019 om 17:38:39🇨🇭 #TourDeSuisse ⏱️ ITT🌈 @RohanDennis is 6th, 19" down on winner Lampaert. ➡️ Unfortunately @pozzovivod had a puncture and finished over two minutes down.#RideAsOne #BAHRAINMERIDA🇧🇭 https://t.co/pUvyTrSYMH reageer retweet
Het zit Pozzo niet vaak mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:05 schreef showtimer het volgende:
Pozzo had lek, morgen maar vroeg met knuppels gooien dan.twitter:Bahrain_Merida twitterde op zaterdag 22-06-2019 om 17:38:39🇨🇭 #TourDeSuisse ⏱️ ITT🌈 @:RohanDennis is 6th, 19" down on winner Lampaert. ➡️ Unfortunately @:pozzovivod had a puncture and finished over two minutes down.#RideAsOne #BAHRAINMERIDA🇧🇭 https://t.co/pUvyTrSYMH reageer retweet
Dat scheelt 20 (?) seconden, tenzij hij vanaf de start lek had en daarmee door is gereden. Maar goed, met Tristan aan het roer zal hij wel bij Dennis moeten blijven ofzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:05 schreef showtimer het volgende:
Pozzo had lek, morgen maar vroeg met knuppels gooien dan.twitter:Bahrain_Merida twitterde op zaterdag 22-06-2019 om 17:38:39🇨🇭 #TourDeSuisse ⏱️ ITT🌈 @:RohanDennis is 6th, 19" down on winner Lampaert. ➡️ Unfortunately @:pozzovivod had a puncture and finished over two minutes down.#RideAsOne #BAHRAINMERIDA🇧🇭 https://t.co/pUvyTrSYMH reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat scheelt 20 (?) seconden, tenzij hij vanaf de start lek had en daarmee door is gereden. Maar goed, met Tristan aan het roer zal hij wel bij Dennis moeten blijven ofzo.
We gaan het meemaken.quote:Domenico Pozzovivo has been very unlucky because he had puncture with only 6 kilometers from the finish line losing in that way important seconds on the other GC rivals. “It was really a pity – says the Italian rider, now 8th overall – because I was having a good race and instead I lost 30/40 seconds. Tomorrow the Queen stage will be very demanding and for sure I will try to recover positions”.
Het is hier nu al 25 graden, dit is echt niet uit te houden.quote:Op zondag 23 juni 2019 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
NATIONAAL HITTEPLAN
Blijft u binnen vandaag? En denkt u eraan om genoeg water te drinken
Ik ga straks een white chocolate cookie van Magnum etenquote:Op zondag 23 juni 2019 12:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is hier nu al 25 graden, dit is echt niet uit te houden.
Zonder Matthews want die zou vermoeid zijnquote:
Tja, die heeft hier niet zoveel te zoeken. Bling moet er alles doen om de komende 2 weken zijn punchers-benen onder te schroeven.quote:Op zondag 23 juni 2019 13:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Zonder Matthews want die zou vermoeid zijn
Sunweb
Paar dagen geleden meldde hij nog dat hij niet op z'n sprints heeft getraind maar juist extra in de bergen om zo onze Tom zo goed mogelijk bij te staanquote:Op zondag 23 juni 2019 13:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Zonder Matthews want die zou vermoeid zijn
Sunweb
Zie je potentie in de username Anjerplukster?quote:Op zondag 23 juni 2019 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooie jongen Mäder is mee. Als ze met hem over de laatste klim gaan hebben ze een groot probleem.
?quote:Op zondag 23 juni 2019 13:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zie je potentie in de username Anjerplukster?
Carthy was weggesprongen, Aru daarachteraan. En hij is daar vanuit een achtervolgende groep alleen naartoe gereden. Inmiddels zijn ook Soler en Frank bij Aru en Lennard aangesloten.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:01 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lenny maakt een goede indruk? Kan het helaas niet volgen.
Het klassement van HIERT.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor wie is Astana zo hard aan het rijden?
Oh ja, Spilak rijdt daarvoor. Jeetjequote:Op zondag 23 juni 2019 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het klassement van HIERT.
Sinds ik hem heb opgesteld in Firstcycling.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sinds wanneer is Rohans zo'n wereldklimmer?
Zwitserse wonderlucht zie ook Swift, Benoot en Devenyns.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sinds wanneer is Rohans zo'n wereldklimmer?
Dit zijn ook wel de jaren om te gaan oogsten voor die jongen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:41 schreef Koffieplanter het volgende:
22 lentes jong en al een Parijs tegen Nice en Zwitserland op je erelijst. Je zou voor minder.
Bernal on what's next "I will go with G [to the Tour], he will be our leader, I will try to help him... I don't have any problems to help him, I am just 22 years old and have a lot of Tours in front of me"quote:Op zondag 23 juni 2019 16:41 schreef Koffieplanter het volgende:
22 lentes jong en al een Parijs tegen Nice en Zwitserland op je erelijst. Je zou voor minder.
Jody Valverde.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bernal on what's next "I will go with G [to the Tour], he will be our leader, I will try to help him... I don't have any problems to help him, I am just 22 years old and have a lot of Tours in front of me"
En nu?
Hij wint de tour met 4 minuten voorsprongquote:Op zondag 23 juni 2019 16:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bernal on what's next "I will go with G [to the Tour], he will be our leader, I will try to help him... I don't have any problems to help him, I am just 22 years old and have a lot of Tours in front of me"
En nu?
Valverde: ''Ik kom om Nairo en Landa bij te staan''. Als hij beter blijkt dan Thomas Geraint is hij gewoon de kopman van Brailsford hoor.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En nu?
De Tour mag dan wel gedevalueerd zijn maar daar kom je toch wel iets schoner volk tegen dan Dennis Rohan. Niet vergeten.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valverde: ''Ik kom om Nairo en Landa bij te staan''. Als hij beter blijkt dan Thomas Geraint is hij gewoon de kopman van Brailsford hoor.
Ik zeg ook niet dat hij beter is, ik zeg als, in het geval hij beter is of blijkt te zijn. Zelfde met Froome v Thomas vorig jaar. Als je beter bent, ben je de kopman. Simpel zat. Overigens klopt dat wel, maar je moet ook niet vergeten dat dit de eerste koers van Egan was in drie maanden tijd. En zijn tijdrit was zeer, zeer overtuigend.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Tour mag dan wel gedevalueerd zijn maar daar kom je toch wel iets schoner volk tegen dan Dennis Rohan. Niet vergeten.
Maar doorgaans zijn ze bij Ineos wat strakker in de leer.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valverde: ''Ik kom om Nairo en Landa bij te staan''. Als hij beter blijkt dan Thomas Geraint is hij gewoon de kopman van Brailsford hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |