Ik wel, maar dat komt vooral omdat hij in mijn Premier cyling team zit. Was een koopje trouwens.quote:
Dit is vermoeiend.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Daar staat de aanstaand Tourwinnaar.
Zo slecht is dit toch niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:46 schreef Columbiafan het volgende:
Lennard heeft z'n tijdritskills wel verloren.
Lag aan het tussenpunt 37 seconden, maar verliest uiteindelijk maar 4 seconden extra. Valt inderdaad behoorlijk mee.quote:
....in de laatste kilometer.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:01 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lag aan het tussenpunt 37 seconden, maar verliest uiteindelijk maar 4 seconden extra....
Gewoon prima dus, ik snap niet hoe je hier negatief over kunt doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar ook in de laatste 10 kilometer...
Met dat verwachtingspatroon van Columbiafan is het niet gek dat enkele van zijn favorieten mentaal kraken.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gewoon prima dus, ik snap niet hoe je hier negatief over kunt doen.
Twee jaar geleden was die wel beter tegen de klok. In tegenstelling tot het klimmen uiteraard.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gewoon prima dus, ik snap niet hoe je hier negatief over kunt doen.
Wie van de mannen voor hem is gisteren tot het uiterste gegaan?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was die wel beter tegen de klok. In tegenstelling tot het klimmen uiteraard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |