Ja true, maar het voelt wel minder ‘pakkend’ ofzo (Pokémon ken je, die hebben allemaal een nummer in de index, al sinds Pokémonkaarten. HP heeft wel allerlei beesten en items, maar niet met zo’n zelfde ‘gevoel’quote:Op zondag 23 juni 2019 21:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb eigenlijk het idee dat het einddoel redelijk hetzelfde is. Alle collectables verzamelen en zorgen dat je de hoogste level raids kunt doen.
Ik vind dat ik aardig heb gespeeld de afgelopen 24u met 2 keer een wandelingetje, maar ben niet verder dan halverwege level 8quote:Op zondag 23 juni 2019 22:10 schreef moemoe het volgende:
Vandaag geprobeerd level 10 te halen, maar vond ‘t na een paar uur spelen wel genoeg geweest.
Ja daar ben ik ook nog niet achter idd. Heb tot nu toe het idee dat je er alleen wat dialoogschermen uit krijgt die vertellen over ‘een spannend mysterie dat je aan het ontrafelen bent’, maar daar klik ik vaak gauw overheenquote:Op zondag 23 juni 2019 21:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ja alleen kan je bij Pogo nog de pokemon gebruiken die je spaar, hoe zit dat hier? Ik zie een soort stickerboek maar wat kan je hier uiteindelijk mee?
Ik dacht eerst ook dat het echt Daniel was (maar bijv Emma als Hermione niet), maar het is deze gast: https://mobile.twitter.co(...)/1142177835404034048quote:Op zondag 23 juni 2019 21:56 schreef MissStevie het volgende:
Joe, ik ben hooked❤ heb verder nooit Pokémon go gespeeld.. Maar ik vind dit spelletje echt leuk. Het verhaal, de muziek, Daniël die zelf de stem van Harry ingesproken heeft. Vandaag 2x gewandeld en veel bij vrienden kunnen doen op verjaardag vanmiddag, haha. Het is nog wel veel vissen en uitvogelen. Wat ik me nog wel afvroeg.. heb inmiddels redelijk wat fokkers als vriendje, maar wat is daar nou het voordeel van? Vanmiddag met een maatje een poosje vertoeft bij zo een fortress en dat is lachen, maar dat lukt nooit met 1 van jullie natuurlijk.. 🤔
Toegevoegdquote:Op zondag 23 juni 2019 23:14 schreef HostiHawaii het volgende:
Een kennis buiten Fok doet een verzoekje. Die heeft niet veel vrienden in het spel:
0295 5815 0455 Giulia79
Hier gebruik je niet de items die je collect maar breid je je eigen skills uit om mee te vechten, die wizards zijn niet zo laf om hun familiars het vuile werk te laten doenquote:Op zondag 23 juni 2019 21:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ja alleen kan je bij Pogo nog de pokemon gebruiken die je spaar, hoe zit dat hier? Ik zie een soort stickerboek maar wat kan je hier uiteindelijk mee?
Het is hier minder nummertjes afvinken idd, maar daar heb ik niet zo'n moeite mee. Ik zie het meer als bij een collectable card game zoals een Lord of The Rings waar je kaarten krijgt van bekende personages/items/locaties uit het boek. Het is meer een 'o leuk die ken ik' dan fanatiek alles afvinken en overal de sterkste van moeten hebben. Vooral ook omdat de collecatbles hier weinig meer functie hebben dan skills te upgraden lijkt het.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja true, maar het voelt wel minder ‘pakkend’ ofzo (Pokémon ken je, die hebben allemaal een nummer in de index, al sinds Pokémonkaarten. HP heeft wel allerlei beesten en items, maar niet met zo’n zelfde ‘gevoel’
Ze hebben wel meer variatie vergeleken met PoGO.
Wil zelf bijv. van alle 3 beroepen uiteindelijk alle Skill Trees vol hebben
Toegevoegd.quote:Op maandag 24 juni 2019 00:34 schreef Fofo het volgende:
Mijn code is 2441 4586 3104.
Ingame name is: Fofo Zito.
Je ingame naam is Zemme!?quote:Op maandag 24 juni 2019 00:34 schreef Fofo het volgende:
Mijn code is 2441 4586 3104.
Ingame name is: Fofo Zito.
Neen.quote:Op maandag 24 juni 2019 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Heb je ook iets van een adventure synch zoals bij Pokemon Go?
Dus dit kan kloppenquote:Kan de instellingen niet vinden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |