Ja, dat schijnt een bug te zijn die er in de beta al in zatquote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben er al wel achter gekomen dat je dagelijkse opdrachten pas meetellen op het moment dat je ze eerst bekeken hebt.![]()
Niantic....quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt een bug te zijn die er in de beta al in zat
Hier niets te klagen en dat is een dorp van 12k inwonersquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:20 schreef Fofo het volgende:
Ik vind de hoeveelheid "spawns" best tegenvallen tot nu toe. Ik werk in hartje Amsterdam (centrum) met wel 30 inns, greenhouses en fortresses om me heen maar er gebeurt maar weinig... Terwijl wanneer ik Pokémon go aanzet dan stikt het ervan.
Ik zat er ook aan te denken om te gaan.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik deed net een rondje park op de hoek en daar waren veel Inns en greenhouses enzo. Ideaal dus.
De Efteling was met PoGo altijd erg leuk en we hebben een abonnement. Ik zal eens kijken of mijn kleuter woensdag mee wil...
Ik heb last van hetzelfde probleem in Rotterdam, terwijl ik in kleine dorpjes veel meer Spawns heb. Ergo: in Rotterdam speel ik Pokémon, elders Harry p.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:20 schreef Fofo het volgende:
Ik vind de hoeveelheid "spawns" best tegenvallen tot nu toe. Ik werk in hartje Amsterdam (centrum) met wel 30 inns, greenhouses en fortresses om me heen maar er gebeurt maar weinig... Terwijl wanneer ik Pokémon go aanzet dan stikt het ervan.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:20 schreef HostiHawaii het volgende:
Luctor en Engeltje aan de OP toegevoegd.
Je moet 5 van die gloeiende bolletjes daar aanklikken daar krijg je voorwerpen / xp voorquote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:57 schreef Vlindur het volgende:
Ik snap werkelijk niks van zo'n viavia. Wat kun je daar nou mee?
Je komt/kijkt in een kamer en dan kun je vervolgens niks? Of doen we hier wat fout?
Je moet 5 van die glimmende bolletjes zoeken. Valt best wel op. Zijn geel/wit een beetje.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:57 schreef Vlindur het volgende:
Ik snap werkelijk niks van zo'n viavia. Wat kun je daar nou mee?
Je komt/kijkt in een kamer en dan kun je vervolgens niks? Of doen we hier wat fout?
eerste keer per ongeluk gedaan, maar zo'n ramp is dat ook niet. kwestie van aanklikken en een rondje draaien. ding heb je sneller gedaan dan de gemiddelde spreukquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet al wel dat ik zo'n viavia niet buiten ga gebruiken.
Had ik ook in de slaapkamer, ik moest eigenlijk de muur door om door de portal te gaan, dat ging dus niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zette laatst een via via nogal onhandig aan... Mijn keuken stond in de weg:')
ik doe die dingen zittend op de bank? hoezo staat er een keuken in de weg?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zette laatst een via via nogal onhandig aan... Mijn keuken stond in de weg:')
Ik moet echt een stukje lopen...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ik doe die dingen zittend op de bank? hoezo staat er een keuken in de weg?
laars aanklikken dan naar voren kijken en je stapt door die portal heen en dan je mobiel ff wat ronddraaien en klaar.
Beetje een kut foto. Maar dat stuk wat uitstak.. Daar had ik perongeluk mijn portkey geopend..quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ik doe die dingen zittend op de bank? hoezo staat er een keuken in de weg?
laars aanklikken dan naar voren kijken en je stapt door die portal heen en dan je mobiel ff wat ronddraaien en klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |