Nicholas Brody heb ik voor Kruijswijk vaker gehoord dan 'kleerhanger'quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:19 schreef ijs_beer het volgende:
Coureurs:
De Kleerhanger -> Steven Kruijswijk
De Capibara -> Nairo Quintana
Verslaggevers:
Natte Dweil -> Han Kock
Of krachtwijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nicholas Brody heb ik voor Kruijswijk vaker gehoord dan 'kleerhanger'
Deze hoor ik voor het eerst.quote:
Deze ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nicholas Brody heb ik voor Kruijswijk vaker gehoord dan 'kleerhanger'
Fuck buddy van Floortje Mackaij.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:35 schreef Slobeend het volgende:
Wat was Dylan van Baarle ook alweer @:showtimer
Oh ik dacht dat ik gisteren een post zag over de verschillende Dielannen. Of ging het over Dylan Teuns.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat. Ik zou niet weten waar je anders op doelt @:Slobeend .
Het Vierkant uit Brabantquote:
Deze heb ik ook nog nooit eerder gezien. Denk dat we het beter kunnen houden op geijkte bijnamen hier.quote:
Dat ligt meer aan jou dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze heb ik ook nog nooit eerder gezien. Denk dat we het beter kunnen houden op geijkte bijnamen hier.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze heb ik ook nog nooit eerder gezien. Denk dat we het beter kunnen houden op geijkte bijnamen hier.
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 15:40 schreef LekkerWeertje het volgende:
Reauw blijft toch een beetje hangen
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 12:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zodat wij weer de hele dag veroordeeld zijn om naar Wuyts te luisteren die tevergeefs "Rowe" probeert uit te spreken zonder een TIA te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |