Nicholas Brody heb ik voor Kruijswijk vaker gehoord dan 'kleerhanger'quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:19 schreef ijs_beer het volgende:
Coureurs:
De Kleerhanger -> Steven Kruijswijk
De Capibara -> Nairo Quintana
Verslaggevers:
Natte Dweil -> Han Kock
Of krachtwijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nicholas Brody heb ik voor Kruijswijk vaker gehoord dan 'kleerhanger'
Deze hoor ik voor het eerst.quote:
Deze ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nicholas Brody heb ik voor Kruijswijk vaker gehoord dan 'kleerhanger'
Fuck buddy van Floortje Mackaij.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:35 schreef Slobeend het volgende:
Wat was Dylan van Baarle ook alweer @:showtimer
Oh ik dacht dat ik gisteren een post zag over de verschillende Dielannen. Of ging het over Dylan Teuns.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat. Ik zou niet weten waar je anders op doelt @:Slobeend .
Het Vierkant uit Brabantquote:
Deze heb ik ook nog nooit eerder gezien. Denk dat we het beter kunnen houden op geijkte bijnamen hier.quote:
Dat ligt meer aan jou dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze heb ik ook nog nooit eerder gezien. Denk dat we het beter kunnen houden op geijkte bijnamen hier.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze heb ik ook nog nooit eerder gezien. Denk dat we het beter kunnen houden op geijkte bijnamen hier.
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 15:40 schreef LekkerWeertje het volgende:
Reauw blijft toch een beetje hangen
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 12:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zodat wij weer de hele dag veroordeeld zijn om naar Wuyts te luisteren die tevergeefs "Rowe" probeert uit te spreken zonder een TIA te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop