We snappen mekaar dan ff niet denk ik nu.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:53 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Jij weet dus overduidelijk niet wat deze drogreden inhoudt. Zoek het op. Dit is precies dezelfde drogreden die bijvoorbeeld moslims gebruiken wanneer ze zeggen dat een islamitische extremist die een aanslag pleegt geen "echte" moslim is.
De hamvraag is nog niet beantwoord. Vind je het verstoren van begrafenissen wat zij doen vallen onder het recht op demonstreren? Of vind je het toch vooral onnodig provoceren?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En over dat ik jou geen antwoord geef.....ik heb al je vragen beantwoord op die van het Amerikaanse WBC na. Ondanks dat dat geheel offtopic is zal ik je daar ook antwoord op geven.
Ik walg van zo'n clubje als het WBC, maar als zij volgens de wet demonstreren dan zou ik geweld ook tegen zo'n club altijd afkeuren.
Ik vind het goed dat hij verjaagd is, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom vind je het geweldig dat iemand die volgens de regels demonstreert klappen krijgt zoals Wagensveld, terwijl je 'leven en laten leven' roept over asociale Turkse trouwstoeten die gevaarlijk rijgedrag vertonen?
Sorry dat ik niet non-stop onine ben.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zwak weer om dan zelf niet te reageren, Hamzoef. Maar zo kennen we je weer.
Je begint in ieder geval met een leuk woordgrapje. Jammer dat je die actie van Pegida niet ook zo op kan vatten.quote:
Kom niet met zo'n dom gekleurd filmpje aanzetten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:33 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
De hamvraag is nog niet beantwoord. Vind je het verstoren van begrafenissen wat zij doen vallen onder het recht op demonstreren? Of vind je het toch vooral onnodig provoceren?
[..]
Ik vind het goed dat hij verjaagd is, dat is wat anders.
Maar hij is dus juist bij uitstek iemand die polariseert en nodeloos kwetsend is, en alles doet om te provoceren. Uitsluitend negativiteit dus. Iedereen kotst hem uit ook Nederlanders.
Zie bijvoorbeeld onderstaande filmpje.
Ik denk dat de weggebruikers die niets met die bruiloft te maken hebben en zelf ineens midden tussen dat asociale en gevaarlijke gedrag zitten daar heel anders over denken. En ook hier geld weer, zolang je je aan de wet houd is er niets aan de hand. Maar dat doen deze Turken niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:33 schreef Hamzoef het volgende:
Bruiloften zijn daarentegen iets heugelijks en brengen vreugde.
Dat is lekker. Jij begint na een paar minuten tegen mij al te roepen dat ik niet volledig jouw vragen beantwoord heb. Ondanks dat het offtopic was geef ik je ook nog antwoord op dat laatste stukje van je post en vraag ik of je ook op mij kan reageren.quote:
Je moet er ook bijschrijven dat het "mooie grotere mannen" zijn met een dergelijk wangedrag.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:07 schreef Mr.Ping het volgende:
Het lijkt wel of deze "mannen" nooit ouder zijn geworden dan 15 jaar.
Waar zou dit uit blijken heeft Maurice de Hondt dit gepeild misschien?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een hoop mensen zijn niet blij met de demonstraties van Pegida, maar de meerderheid vind gewoon dat ze het recht hebben om te demonstreren zonder dat ze met geweld of intimidatie verjaagd worden.
Je brengt dit nu als een algemeenheid. Dus nee, dat begrijp je niet goed.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar goed. Ik begrijp dus dat je het oke vind dat iemand die volgens de regels demonstreert gewelddadig weg gejaagd wor
Dat heb je in ieder geval goed begrepen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bruiloften zijn iets heugelijks en brengen vreugde'.
En een smoesje om te provoceren blijkbaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:33 schreef Hamzoef het volgende:
Bruiloften zijn daarentegen iets heugelijks en brengen vreugde.
dugun konvoyu / "feest konvooi" kent men in turkije al jaar en dag. toen mijn pipi werd besneden in turkenland in de jaren 80 had ik ook een tuterende "feestkonvooi"quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:08 schreef Sigaartje het volgende:
Dit past echt in de nieuwe Erdogantijd: Turken zijn de baas en de rest moet zijn bek houden.
Ik heb totaal geen problemen met je besneden pipi in Turkije en ook geen problemen met feestkonvooien.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
dugun konvoyu / "feest konvooi" kent men in turkije al jaar en dag. toen mijn pipi werd besneden in turkenland in de jaren 80 had ik ook een tuterende "feestkonvooi"
Dat kan niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:04 schreef Sigaartje het volgende:
Ze ploegden met sportwagens grasperken om
Kijk, feestvieren moet kunnen, maar, ik weet niet of ze allemaal zo zijn, Turkse bruiloften beginnen steeds meer trekjes te krijgen van schoppen tegen de Nederlandse en Belgische samenleving. In de vorm van snelwegen blokkeren, door rood rijden, voortdurend claxonneren, van de weg afgaan en grasvelden omploegen.quote:
Vernieling is not done inderdaad, daar trek ik wel een duidelijke grens.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:35 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Kijk, feestvieren moet kunnen, maar, ik weet niet of ze allemaal zo zijn, Turkse bruiloften beginnen steeds meer trekjes te krijgen van schoppen tegen de Nederlandse en Belgische samenleving. In de vorm van snelwegen blokkeren, door rood rijden, voortdurend claxonneren, van de weg afgaan en grasvelden omploegen.
Ja, dan vind ik het niet gek dat anderen daar geirriteerd op reageren.
Ik vind dit onbeschoft gedrag. Dit doe je gewoon niet. Breek je eigen huis af.
Niet alleen vernieling, snelwegen blokkeren is ook gewoon asociaal en bovendien levensgevaarlijk, evenals binnen de bebouwde kom tegen het verkeer in gaan rijden. Dat heeft gewoon niks met vreugde uitingen te maken, het is gewoon idioot tokkiegedrag.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Vernieling is not done inderdaad, daar trek ik wel een duidelijke grens.
Om weer te laten zien dat je poep hebt aan dit land en de regels.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:38 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En een smoesje om te provoceren blijkbaar.
quote:
Ik ben de draad even kwijt...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:33 schreef Hamzoef het volgende:
Iedereen kotst hem uit ook Nederlanders.
Degene welke dergelijke wangedragingen afkeuren, zijn veel te klein om die debiele reuzenkliekjes te dwingen om zich aan de regels van het land te houden.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:48 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Om weer te laten zien dat je poep hebt aan dit land en de regels.
Wij zijn anders en beter!
Ik begrijp van jou echt niet dat volgens jou verkeersovertredingen wel door de beugel kunnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Vernieling is not done inderdaad, daar trek ik wel een duidelijke grens.
Gefrustreerd reken omdat je malloten als een mongool ziet rijden en opstoppingen ziet veroorzaken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 07:55 schreef Hamzoef het volgende:
Gefrustreerd raken doordat je uitbundige, feestelijke mensen ziet.
[ afbeelding ]
Typisch. Die gekken veroorzaken gevaarlijke situaties, maar Hamzoef ziet door zijn gekleurde bril natuurlijk het probleem weer niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 07:55 schreef Hamzoef het volgende:
Gefrustreerd raken doordat je uitbundige, feestelijke mensen ziet.
[ afbeelding ]
Mooi dat je een vergelijking met jengelende kleuters moet zoeken om die mongolen te typeren. Doe je de kleuters wel iets te kort mee, maar het is een begin.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:17 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Als een zure bejaarde buurman last heeft van buurkinderen die een keertje in de tuin aan het spelen zijn, maakt dat de buren nog niet asociaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |