Ze lieten gisteren een paar keer dat matras zien, zaten alleen zwarte dingen opquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:29 schreef BakkieBaksteen het volgende:
🎶 Allemaal beestjus
Gewoon minder zuipen utopiaantjes en b&b-ers 😝
Dat matras is zaterdag ochtend gelijk weggegooid.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze lieten gisteren een paar keer dat matras zien, zaten alleen zwarte dingen op
Kloptquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat matras is zaterdag ochtend gelijk weggegooid.
Ramen en deuren dicht houden dan lukt het welquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:31 schreef mazaru het volgende:
Het huisje moet opgewarmd worden tot 60 graden. Misschien lukt dat volgende week wel zonder hulp van een verdelger
Je vergeet de dieren die in en uit lopen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vreselijke gore gasten daar![]()
![]()
![]()
schurft loop je er zo nog op
En er ook nog om lachen ook als er een mail binnen komt van de B&B gastenquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vreselijke gore gasten daar![]()
![]()
![]()
schurft loop je er zo nog op
quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:32 schreef FOKoffieleut het volgende:
utopia doomsday vegan edition
[ afbeelding ]
minachtend gewoonquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En er ook nog om lachen ook als er een mail binnen komt van de B&B gasten
Ik zou me rot schamen
Die hebben geen bedwantsenquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je vergeet de dieren die in en uit lopen.
Ik vis heel veel op karper, dus zit vaak langs eiken en die rupsen is een ware plaag.......quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:34 schreef BakkieBaksteen het volgende:
En dan Adjuh straks aan de poort die verdelger tegenhouden
daar gaan ze niet over mailenquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:34 schreef spapaars het volgende:
Vlooienbeten lijkt mij sterk.
Misschien muggenprikken
Bloedmijt is naar spul.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lees je even in, kippen kunnen vlooien, luizen en mijten bij zich dragen.
Heerlijkquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:34 schreef BakkieBaksteen het volgende:
En dan Adjuh straks aan de poort die verdelger tegenhouden
Ik lig in een deuk om Jessie heerlijk dramatisch doenquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:39 schreef Bestweldonker het volgende:
Bedwantsen!
Kan de bedwants ook overgaan als je elkaar een knuffel geeft...Jessie![]()
Was ff terug aan het kijken, het was van de week in een uitzending, een matras met allemaal zwarte dingenquote:
Gisteren. Een beschimmelt matras.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ff terug aan het kijken, het was van de week in een uitzending, een matras met allemaal zwarte dingen
Ha ha die vrouw noemt het telefoon nummer op van Utopia
quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:46 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat was lachen toen dat in uto1 gebeurde allemaal boze webshop bestellers aan de lijn
Ja dat is ze zelfquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:45 schreef chufi het volgende:
Ik hoorde LexC ook iets over een kakkerlak ....
Alleen het laatste cijferquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Telefoonnummer mist nog een cijfer(s) werd net op tijd weggedraaid.
Als het overal zit. Nu voorlopig alleen in huisje van Franny en Merel, die mogen nergens heen anders komt het wel overal .quote:
Asbest caravan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
En jessie heel erg overdrijven nu. Was er toen ook niet iets in utopia 1
Maar waar hebben die geslapen toen de B en B gasten er waren?quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het overal zit. Nu voorlopig alleen in huisje van Franny en Merel, die mogen nergens heen anders komt het wel overal .
Ach ze moeten die dieren na laten kijken. Die lopen alle huisjes in en uit.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het overal zit. Nu voorlopig alleen in huisje van Franny en Merel, die mogen nergens heen anders komt het wel overal .
wordt er al over gesproken op FB?quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee ik kon het niet helemaal verstaan
Dit nummer gaat denk wel vaak gebeld worden nu
Dat is juist het leuke eraan dat overdrijvenquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
En jessie heel erg overdrijven nu. Was er toen ook niet iets in utopia 1
Eensquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:50 schreef schizolientje het volgende:
overdreven reactie, in iedere matras zitten bedwantsen. 1 keer aan de bel trekken en iedereen de info geven is te practisch zeker, nu kan hij 15 keer het verhaal aan iedereen vertellen en iedere keer weer iets anders er bij of weg laten
Die zijn lekker schoon... die verspreiden allesquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
of @5thencounter die neemt ook opquote:
Zeyina neemt ook op toch?quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:48 schreef sjampoeh het volgende:
Wie kan ff terugspoelen![]()
![]()
Waar is die mummy @:5thcounter <-- zo ?
en ger heeft bij franny gelegen dus kan er 1 mee hebben genomen naar de bootquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Hoop dat het ook in de boot zit, Jessie heeft ook op Merel haar bed gezeten, En Merel heeft bij Jes in bed geslapen
In ieder bed zitten bedwantsen. Ook in die van jou. Of je moet hem elke dag stofzuigenquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Hoop dat het ook in de boot zit, Jessie heeft ook op Merel haar bed gezeten, En Merel heeft bij Jes in bed geslapen
DGK heb ik al een tijdje niet gezien, ff wchten op @5thencounterquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:48 schreef sjampoeh het volgende:
Wie kan ff terugspoelen![]()
![]()
Waar is die mummy @:5thcounter <-- zo ?
Het was het nr van Utopia niet van die mevrquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[modbreak]Ik heb alle posten met het telefoonnummer verwijderd.
Aangezien het ook niet eens zeker dat het het goeie nummer is willen we niet dat iemand die helemaal niks met Utopia te maken heeft eventueel continu lastig gevallen gaat worden.[/modbreak]
Gelukkig kan mailen naar de GGD nog steedsquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Aangezien het ook niet eens zeker dat het het goeie nummer is willen we niet dat iemand die helemaal niks met Utopia te maken heeft eventueel continu lastig gevallen gaat worden.[/modbreak]
doet merel mee of andrea?quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:55 schreef DKUp het volgende:
BREAKING: WKV / [Donderdag 18:00 uur:] Nederland-Canada #1
quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:55 schreef DKUp het volgende:
BREAKING: WKV / [Donderdag 18:00 uur:] Nederland-Canada #1
quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sjamp wist het niet zeker las ik.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Het was het nr van Utopia niet van die mevr
Mevr zag het nr waar Jessie mee belde en noemde het opquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sjamp wist het niet zeker las ik.
Dat nummer dat genoemd werd was van de telefoon die Jessie in zijn hand had. Maar het laatste nummer ontbrak. Dus dan worden er waarschijnlijk heel wat mensen gebeld met 'verkeerd verbonden'quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sjamp wist het niet zeker las ik.
Dat weten we dus niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Mevr zag het nr waar Jessie mee belde en noemde het op
quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
weet niet of t klopt hoor . denk t niet
Het zijn 10 nummer die er stonden, een nummer wat wel werkt dus.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat nummer dat genoemd werd was van de telefoon die Jessie in zijn hand had. Maar het laatste nummer ontbrak. Dus dan worden er waarschijnlijk heel wat mensen gebeld met 'verkeerd verbonden'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Oh dan klopt het zeker nietquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zijn 10 nummer die er stonden, een nummer wat wel werkt dus.
Dat zou niet best zijn als er in ieder bed bedwantsen zitten, dan zal iedereen jeuk hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In ieder bed zitten bedwantsen. Ook in die van jou. Of je moet hem elke dag stofzuigen
Gewoon goed gedaan en nu gewoon wachten op een filmpje (of cap), als dat er komt.quote:
Ja snap t wel.. mag niequote:Op donderdag 20 juni 2019 18:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zijn 10 nummer die er stonden, een nummer wat wel werkt dus.
Is ook geen probleem verder hoor, ik melde alleen even waarom ik het weg heb gehaald.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over lastig vallen gesproken.....
Is dit creepy of schattig?
[ afbeelding ]creepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon door prikken bij schuimpjesquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:08 schreef DKUp het volgende:
Beestjes komen overal vandaan, quarantaine.
Keesje en Dil moeten dan maar weg, dat zijn de twee meest vieze figuren.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:09 schreef schizolientje het volgende:
ik denk dat de grijpkranen moeten komen en net als bij de varkens alle bewoners verwijderd moeten worden
quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over lastig vallen gesproken.....
Is dit creepy of schattig?
[ afbeelding ]OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, Mylène was net alles aan het lezen over bedwantsen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:17 schreef Koos1958 het volgende:
En niet een die het zelf even gaat nalezen.
Tuurlijk de reactie is ook zo overdreven, Jessie zit nu op google en kijkt naar 100x uitvergrote foto's van de beesten.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:17 schreef sjampoeh het volgende:
merel en fran liggen in een deuk om de beestjes
Goed planquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:09 schreef schizolientje het volgende:
ik denk dat de grijpkranen moeten komen en net als bij de varkens alle bewoners verwijderd moeten worden
Nou die was meer aan het zoeken hoe je het moest schrijven net zoals het woord gesignaleerd wat ze op moest zoeken omdat ze het verkeerd schreef.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:18 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jawel, Mylène was net alles aan het lezen over bedwantsen.
ah oke. zag al voor me dat ze gingen spuitenquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:23 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Hier bij de groenteboer een klein flesje water met gember
bedoel je zoeloe of adquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan kan je niet ziek worden volgens dat vegan tyfus wijf.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:27 schreef lorrie03 het volgende:
raar dat niemand het meer heeft over de harige rupsen die merel in het huisje had gevonden en Kaylee in haar bed
Is denk ik een bepaalde periode , net als de buxusmotquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:27 schreef lorrie03 het volgende:
raar dat niemand het meer heeft over de harige rupsen die merel in het huisje had gevonden en Kaylee in haar bed
door dr lippen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
t blonde vrouwenmonster
[ link | afbeelding ]
Het kwam via een mail vanuit de B en B gastenquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie dat het via de B & B binnen is gekomen en niet door Merel is gezegd. Merel gelijk ik vertel het al dagen en heb niet voor niets een nieuw matras. Oh zegt Jessie. Ja zegt Hiske merel heeft het al dagen er over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, dat had ze gedaan he,quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:42 schreef The Unforgiven het volgende:
Met dank aan Merel die haar vieze beddengoed verwisseld heeft met het schone B&B beddengoed.
Wow!quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:40 schreef Dotteke het volgende:
Merel heeft besloten dat ze niet aan de pil gaat, ze wil het niet
Er zijn ook nog andere middelen dan de pil.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:40 schreef Dotteke het volgende:
Merel heeft besloten dat ze niet aan de pil gaat, ze wil het niet
De meeste mannen zijn daar niet zo van......quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere middelen dan de pil.
Misschien moeten ze wel allemaal naar huis en moet de hele bende gereinigd worden door een erkend bedrijf. Oh en een ongedierteverdelger zou ook niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:46 schreef Klapskaats het volgende:
Gaat ook wel leuk zijn als het volgende week inderdaad zo idioot warm gaat worden. Dan worden gekookt in de silo
Waarom moet een vrouw aan de pil als er ook een condoom is. Zo een kolder vind ik dat die denkwijze.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De meeste mannen zijn daar niet zo van......
je bent in de war met mijt, niet te vergissen met een (meid), een wants is heel wat andersquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In ieder bed zitten bedwantsen. Ook in die van jou. Of je moet hem elke dag stofzuigen
Om HIV en andere geslachtsziektes te voorkomen en de pil om zwangerschap je voorkomenquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarom moet een vrouw aan de pil als er ook een condoom is. Zo een kolder vind ik dat die denkwijze.
Oh dat ongedierte gaat nog veel erger worden met die hoge temperaturen van volgende week.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien moeten ze wel allemaal naar huis en moet de hele bende gereinigd worden door een erkend bedrijf. Oh en een ongedierteverdelger zou ook niet verkeerd zijn
Ik ben het met je eens, maar als ik de vrouwen in utopia zo beluister, dan is anti conceptie toch voornamelijk een taak en/of zaak van de vrouw.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarom moet een vrouw aan de pil als er ook een condoom is. Zo een kolder vind ik dat die denkwijze.
Nog niet gevonden voor zover ik weet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:54 schreef DaniqueV het volgende:
Maar zijn die dieren al gevonden, wat het is, of hebben die 2 meiden jeuk en gaan ze ervan uit?
quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:53 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Oh dat ongedierte gaat nog veel erger worden met die hoge temperaturen van volgende week.
Laat het maar ontploffen van het ongedierte. Dat alles meerdere malen ontsmet moet worden, en dat ze verplicht buiten moeten slapen.
Omdat een condoom niet 100% veilig is?quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oké, nou ben benieuwd dan, blij dat ik er niet hoef te vertoeven brrrquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog niet gevonden voor zover ik weet.
helemaal zonder, pil, condoom of wat dan ook al helemaal nietquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Omdat een condoom niet 100% veilig is?
Dat merk je dan gelijk als die lek is en kan je alsnog bv een map halen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En de pil wel?quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat merk je dan gelijk als die lek is en kan je alsnog bv een map halen.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ze weten niet eens wat het zijn laat staan sat ze weten wat ze doen haahahahahquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik open de streams en hoor iedereen praten over bedwantsen. Franny is dubbelzijdig plakband aan de bedpoten aan het plakken en Shelly controleert haar bed.
WTF
Niet besmettelijk?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:00 schreef krabje het volgende:
[..]
en zijn niet besmettelijk,ze overdrijven daar behoorlijk
Dat klopt. Daarom is er de combinatie van beide.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En de pil wel?
De pil beschermt je niet tegen een soa.
Misstaat je niet dat groene kleurtjequote:Op donderdag 20 juni 2019 18:52 schreef DaniqueV het volgende:
Gadver, krijg jeuk van dit topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Misstaat je niet dat groene kleurtje
Ik gun ze geen vergunning meer om te tatoeëren, is dat gemeen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:11 schreef DaniqueV het volgende:
Maar gun ze wel uitslag met jeuk, ben ik nu gemeen
quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik gun ze geen vergunning meer om te tatoeëren, is dat gemeen?
Natte uitslag nog leukerquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:11 schreef DaniqueV het volgende:
Maar gun ze wel uitslag met jeuk, ben ik nu gemeen
Twee b&bers zitten ook onde de jeuk bultenquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:54 schreef DaniqueV het volgende:
Maar zijn die dieren al gevonden, wat het is, of hebben die 2 meiden jeuk en gaan ze ervan uit?
Oww echt, wanneer zijn die er geweest dan en hebben die in de tent geslapen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Twee b&bers zitten ook onde de jeuk bulten
Moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:11 schreef DaniqueV het volgende:
Damn zeg volgende week nog warmer, lees al temp van 37 graden op woensdag
Het weekend en hebben zover ik weet in het huisje van merel en Franny geslapen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oww echt, wanneer zijn die er geweest dan en hebben die in de tent geslapen?
Ik ook niet, ga je niet vrolijk van worden, zal in de winkel dan ook niet zo druk worden,geef de klanten ook geen ongelijk om dan niet te gaan winkelenquote:
Dat gun je Dreetje gewoon.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:18 schreef formule het volgende:
Heerlijk dat portret van Gerrit in die tent
Oké, ik had Merel al wel gehoord over bulten en jeuk maar heeft Franny het dan ook?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het weekend en hebben zover ik weet in het huisje van merel en Franny geslapen.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:19 schreef mcspicy het volgende:
Twee vlooien komen elkaar tegen op een warme zomerdag, maar de ene heeft het behoorlijk koud. Vraagt de ander, "hoe kan dat nou met dit mooie weer?". Nou zegt hij; ik kom juist uit een snor van een motorrijder. Moet je niet meer doen zegt de ander, je moet lekker plekkie zoeken bij het poesie van een vrouw. Een week later komen ze elkaar weer tegen en die ene verrekt weer van de kou. Zegt de ander "man ik heb je verleden week toch gezegd wat je moet doen". Ja zegt de ander dat heb ik gedaan en het was zo lekker warm dat ik in slaap gevallen ben en toen ik wakker werd zat ik weer in die snor van de motorrijder.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:19 schreef mcspicy het volgende:
Twee vlooien komen elkaar tegen op een warme zomerdag, maar de ene heeft het behoorlijk koud. Vraagt de ander, "hoe kan dat nou met dit mooie weer?". Nou zegt hij; ik kom juist uit een snor van een motorrijder. Moet je niet meer doen zegt de ander, je moet lekker plekkie zoeken bij het poesie van een vrouw. Een week later komen ze elkaar weer tegen en die ene verrekt weer van de kou. Zegt de ander "man ik heb je verleden week toch gezegd wat je moet doen". Ja zegt de ander dat heb ik gedaan en het was zo lekker warm dat ik in slaap gevallen ben en toen ik wakker werd zat ik weer in die snor van de motorrijder.
whahahahahahahaquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:19 schreef mcspicy het volgende:
niet dat vuurding?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er is iets verdwenen en opnieuw betegeld...... .. 1000kg
Ik ga ook meteen googelen op die beesten die genoemd worden, ik lijk wel gekquote:
ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik ga ook meteen googelen op die beesten die genoemd worden, ik lijk wel gek![]()
quote:
Alle huisjes zijn verstevigd en hebben een extra raam in de deur gekregen voor meer daglicht.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:29 schreef snetje het volgende:
Sinds wanneer zit daar een extra balk in dat huisje?..links bovenin...stort het dak anders in?..![]()
[ afbeelding ]
Deed ik ook net.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik ga ook meteen googelen op die beesten die genoemd worden, ik lijk wel gek![]()
die foto's erbij ookquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
bah! krijg er echt spontaan jeuk van
Schijnt ook slecht te zijn voor je huidquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Dagelijks douchen scheelt ook al een hoop.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Deed ik ook net.
Bleehhhhh lijken op teken
Yes, dat dacht ik alquote:
Niet best als je dat hebt!! Geen fijne ziektequote:Op donderdag 20 juni 2019 19:40 schreef formule het volgende:
Een familielid van Melyne heeft de ziekte van Lyme , moet medicijnen slikken
Die kan echt niet meer normaal worden.Die is verpest voor het leven.Verminkt zeg maar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Lex wil weer een normaal meisje worden, niet meer zo breed.
Gaat ze dan ook die harde grafstem van haar aanpassen?
Ja 2 harde ballen, zo ziet het er ook uit, Regelmatig ploppen haar tepels ook tevoorschijn...plop plopquote:
Dan ben je 49 en wil je een meisje worden.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Lex wil weer een normaal meisje worden, niet meer zo breed.
Gaat ze dan ook die harde grafstem van haar aanpassen?
Ze doet weer erg heftige uitspraken. Merel vergeet dat ze door Jessie populair is geworden. Merel bungelde behoorlijk onderaan. En Merel jij zet je zwaar voor lul.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:57 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ze doet weer erg heftige uitspraken. Merel vergeet dat ze door Jessie populair is geworden. Merel bungelde behoorlijk onderaan. En Merel jij zet je zwaar voor lul.
Jessie ging in het begin vooral met Adje om zo te profiteren van zijn populariteit.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:57 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ze doet weer erg heftige uitspraken. Merel vergeet dat ze door Jessie populair is geworden. Merel bungelde behoorlijk onderaan. En Merel jij zet je zwaar voor lul.
Ja en als hij daar naar vraagt zegt ze gewoon ja. Je kan veel van haar zeggen maar ze zegt wel gewoon als ze gelult heeftquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:01 schreef Mjelleke het volgende:
En Merel lult nu toch ook achter Jessies rug om
Precies!quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:02 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Jessie ging in het begin vooral met Adje om zo te profiteren van zijn populariteit.
En Merel en Gerrit gingen weer rondhangen bij Jessie om weer van hem te profiteren.
Die hebben ze al heel lang. Is voor de tekeningen voor de tattoosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |