SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:13 schreef Uhmmpie het volgende:
Mijn eerste nieuw sc-topicWelke titel wil je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Jij hoort er wel bij hoor! En thanksquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:25 schreef derLudolf het volgende:
Ik had eigenlijk ook niet gekund LS![]()
Vond je best goed bezig, ook met PR enzo. Jammer dat het nog niet helemaal gaat zoals je zou willen. Volgende keer beter
Niet tegenstribbelen is al wel een win ja.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:25 schreef Kreator het volgende:
Groetjes vanuit ho Chi Minh stad. Prachtig hier, wat een chaos in het verkeer. Elke keer rond tien uur 's avonds wel op. Groep nog steeds leuk en ik denk dat ik mijn eerste vakantieliefde heb.. Ze stribbelt in elk geval niet tegen als we zoenen en het is vakantie.
Koop je mij ook een straatje dan?quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij hoort er wel bij hoor! En thanksIk heb het best naar mijn zin op PR hier.
Nu alles toch zo voorspoedig gaat vandaag, heb ik gelijk maar een restaurant dat binnenkort sluit gebeld of ze nog een tafel hebben. En dat is gelukt. Ik ga zo ook maar een staatslot kopen.
Oh, die zijn mooi! Ik heb vandaag de laatste peperplanten verpot. Ik heb hier alleen saaie pepers: 8 cayenne, 2 jalapeno en 1 capsicum anuum (gewone paprika). Aan de grootste cayenneplanten zitten ook al wat bloempjes en een enkel pepertje.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:38 schreef Uhmmpie het volgende:
Hoort eigenlijk maar halfhalf hier
Maar wat doen mijn pepers het ineens goed <3
Ik spotte ineens 2 white ghostpeppers to be...
en vond er spontaan eentje die toch alvast anderhalve cm groot was.
3 cajennepepers in miniatuur.. terwijl er nauwelijks bloemetjes in zaten.
De medusa-pepers groeien ook supergoed.
En mijn bolivian rainbow plantjes.... hebben geen regenboogpepers... maar zijn meer paars (bloemen) dan groen (van het blad) dus ik vermoed dat daar nog genoeg vanaf gaat komen.
Alle bloemetjes even “gevingerd” zoals degene van wie ik ze kreeg dat zo lekker beeldend noemt.
(Diezelfde die zei: natuurlijk groeien ze goed.. ik heb superzaad... )
Peperparty binnenkort
(Ik krijg dit nooit opgegeten... de laatste bolivian rainbow oogst van vorig jaar is nog niet eens op... en nu de rest erbij 😱)
[ afbeelding ]
Deal!quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Koop je mij ook een straatje dan?
Als ik de hoofdprijs win word ik hobby boer. Krijg je elk jaar een gevacumeerde koe
Ja is wel handig. Bezit van GHB wordt meestal niet echt gewaardeerd in Aziëquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet tegenstribbelen is al wel een win ja.
ik heb nog een hele voorraad zaadjes ook liggen die ik netjes had gedroogd.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, die zijn mooi! Ik heb vandaag de laatste peperplanten verpot. Ik heb hier alleen saaie pepers: 8 cayenne, 2 jalapeno en 1 capsicum anuum (gewone paprika). Aan de grootste cayenneplanten zitten ook al wat bloempjes en een enkel pepertje.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
Sollicitatiesoap, ronde 3Klinkt positief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit bij iSense gesolliciteerd, maar toch maar niet verder mee gegaan omdat het me toch niet zo'n leuk bedrijf leek om de communicatie bij te doen, vanwege het onderwerp. En alleen maar mannen in team. Maar het leek me verder wel een net bedrijf, fijn dat ze de fee willen aanpassen.
Dan zou je een bovenlijfje naar je smaak heel goed kunnen combineren met een cirkelrok.quote:
@onlogischquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:38 schreef Uhmmpie het volgende:
En mijn bolivian rainbow plantjes.... hebben geen regenboogpepers... maar zijn meer paars (bloemen) dan groen (van het blad) dus ik vermoed dat daar nog genoeg vanaf gaat komen.
Alle bloemetjes even “gevingerd” zoals degene van wie ik ze kreeg dat zo lekker beeldend noemt.
Peperparty binnenkort
(Ik krijg dit nooit opgegeten... de laatste bolivian rainbow oogst van vorig jaar is nog niet eens op... en nu de rest erbij 😱)
[ afbeelding ]
En ter gelegenheid van jouw bezoek wordt oom Ho weer behandeld:quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:25 schreef Kreator het volgende:
Groetjes vanuit ho Chi Minh stad. Prachtig hier, wat een chaos in het verkeer. Elke keer rond tien uur 's avonds wel op. Groep nog steeds leuk en ik denk dat ik mijn eerste vakantieliefde heb.. Ze stribbelt in elk geval niet tegen als we zoenen en het is vakantie.
Ik had heel veel gemaakt (waar 140 gram van overbleefquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaatje, voel je niet verplicht hoor. Ik kan nog wel een paar maanden op olijvenpoeder wachten, geen enkel probleem.
Vandaag is leuk! Niet alleen ging alles goed, ik heb ook nog een kilo asperges gevonden en mijn oogdruppels zijn weer leverbaar. Nu tijd voor Game of Thrones S08e01
Een medepeperliefhebberquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:38 schreef Uhmmpie het volgende:
Peperparty binnenkort
[ afbeelding ]
Bizar he! Mijn zwager heeft er echt maanden over gedaan om te kunnen reserveren. Ik keek in mei een keer even snel omdat ik nog geen verjaardagscadeau had voor mijn vriend en kon toen nog uit van alles kiezenquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:09 schreef Vanyel het volgende:
Boh,door sommige mensen hier wilde ik ook eens naar Yama. Vanaf afgelopen woensdag kon je reserveren voor de tweede helft van 2019.
Ik net kijken. Nog maar op 1 vrijdag 2 plaatsen beschikbaar, half december.
Wel een paar keer wo of do, maar dat is zo onhandig met oppas...
Hmm hier al paar keer mee gesproken.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt positief!
Ik heb ooit bij iSense gesolliciteerd, maar toch maar niet verder mee gegaan omdat het me toch niet zo'n leuk bedrijf leek om de communicatie bij te doen, vanwege het onderwerp. En alleen maar mannen in team. Maar het leek me verder wel een net bedrijf, fijn dat ze de fee willen aanpassen.
Het poeder zal niet gortdroog worden, het blijft vettig/plakkerig, strooit ook niet makkelijk maar als het tussen je vingers uitstrooit over eten, is het weer wel poederig.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:12 schreef Uhmmpie het volgende:
Geen plaatje want mobiel en gedoe
Eh... sloot ik toch per ongeluk het topic.
Anyway... geen bqq-meet.
(First things first @:lucky)
En wel olijvenpoeder... ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |