Dan maar gewoon mijn lijst overnemen tochquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan echt nooit kiezen, behalve als er dan een voorselectie gemaakt is van 20 ofzo. Dan roep ik hard dat de nummer één onterecht is
Nummer 1 zal vast een Armin nummer wordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan echt nooit kiezen, behalve als er dan een voorselectie gemaakt is van 20 ofzo. Dan roep ik hard dat de nummer één onterecht is
Goede suggesties deze twee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:27 schreef Tlaloc het volgende:
Tune of the Year 2019 voting is ook weer open:
http://vote.astateoftrance.com/
Denk dat het maar deze gaat worden dan, van 1 naar 5:
Prima tot nu toe, toch?quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
ASOT:
Alexander Popov | Aly & Fila | Andrew Rayel | Armin van Buuren | Coming Sooon!!! | David Forbes | Estiva | Giuseppe Ottaviani Live | Jorn van Deynhoven | Key4050 | Markus Schulz | Proff | Richard Durand | RODG | Rubik | Solarstone | Tempo Giusto
Solarstonequote:
Giuseppe sluit man af en Estiva staat in de prog.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
ASOT:
Alexander Popov | Aly & Fila | Andrew Rayel | Armin van Buuren | Coming Sooon!!! | David Forbes | Estiva | Giuseppe Ottaviani Live | Jorn van Deynhoven | Key4050 | Markus Schulz | Proff | Richard Durand | RODG | Rubik | Solarstone | Tempo Giusto
Zoek maar een joker uit, hierbij het laatste deel van de line-up, gisteren bekend gemaakt:quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:28 schreef needakill het volgende:
[..]
Giuseppe sluit man af en Estiva staat in de prog.
Hopelijk komt nog een joker uit de hoge hoed
Als ik deze namen lees ben ik wel echt van de trance afgeraaktquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:14 schreef indiaantje89 het volgende:
ASOT:
Hij heeft dit al jaren geleden gedaan, maar het is dat hij nog ASOT heeft. Anders was hij allang weg.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Armin net bij 538, groot nieuws, tweemaal naar de Ziggo. Prima.
Maar.
Daarna begint 'ie direct weer te wauwelen dat hij nog steeds van trance houdt maar ook andere stijlen wil doen enzo. Jaaaaa, dat weten we nu wel. Al ga je speedcore draaien, doe je ding, maar stop met dit herhalen om jezelf te overtuigenTijssie deed het jaren geleden ook gewoon. Hup. Gewoon doen.
Best wat namen uit dat rijtje draaien toch al even mee hoor?quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Als ik deze namen lees ben ik wel echt van de trance afgeraakt. Redelijk wat onbekend en zou niemand specifiek willen zien, misschien Estiva alleen.
Zeker maar Alexander Popov | Jorn van Deynhoven | Key4050 | Proff | RODG | Rubik | Tempo Giusto, zeggen mij niets :-).quote:Op woensdag 13 november 2019 09:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Best wat namen uit dat rijtje draaien toch al even mee hoor?
Dan ben je er wel een poosje uit geweestquote:Op woensdag 13 november 2019 11:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker maar Alexander Popov | Jorn van Deynhoven | Key4050 | Proff | RODG | Rubik | Tempo Giusto, zeggen mij niets :-).
En dan met Tiestoquote:Op woensdag 13 november 2019 22:01 schreef needakill het volgende:
Maar Armin hintte naar een classic stage op ASOT 1000. Hopelijk 2 dagen in jaarbeurs en dan gewoon iedereen uitnodigen.
Als dat gebeurd. Damnquote:Op woensdag 13 november 2019 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan met Tiesto![]()
Snap niet waarom hij nooit een keer een trance set wil draaien. Je gaat er niet dood van (behalve de mensen in het publiek)
In werkelijkheid zijn het drie dagen. Ook de woensdag, voor de fansquote:Op dinsdag 12 november 2019 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Armin net bij 538, groot nieuws, tweemaal naar de Ziggo.
Dat zou wel lekker zijn, overdag. Of misschien 2 nachten of een weekend feest? Ook al moet 950 nog komen, ben nu al benieuwd wat ze bij 1000 gaan doen, het is toch wel een mijlpaal.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
ASOT 1000 moet ik wel meemaken. Waarschijnlijk 1000 euro entree, maar dat moet dan maar. Hoop stiekem dat ze er een overdag feestje van maken zoals Q-Dance doet met hun 20e verjaardag. Lekker van 12 tot 23 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |