Waarom kopen ze niet gewoon een club uit de KKD om die verder op te bouwen dan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Lol. Jansen gaat (met anderen, waaronder Kuyt) een League One club kopen.
Maken we daar gewoon ons 3e elftal van. Kies maar uit!
[..]
https://www.fr-fans.nl/ni(...)n-op-league-one-club
[..]
Onzin.quote:Op donderdag 20 juni 2019 23:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het probleem bij deze 'helden' is dat men niet kijkt naar kwaliteiten maar alleen naar het feit dat het echte Feyenoorders zijn en meer van dat soort gelul.
Vilhena een belangrijke speler? Nuttig maar nooit onmisbaar.
Tuurlijk, ik zie hem ook graag komen, maar 4 is teveel om af te schrijven, voor dit Feyenoord.quote:Op donderdag 20 juni 2019 23:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Janmaat is nog maar 29, een directe versterking op een positie waar we niemand hebben en hij wil komen. Mss is 4 miljoen een beetje veel maar ik zie hem graag komen. Het is niet alsof er jeugd doorbreekt op zijn plek.
Buiten dat ik het niet echt een denderende speler vind, is hij de afgelopen 2 jaar ook erg vaak geblesseerd geweest. En Feyenoord heeft restwaarde nodig, dus hopelijk nog wat jongere spelers erbij.quote:
Denk niet dat je dit jaar inkomende transfers hoeft te verwachten uit die categorie. Transfervrije ervaren spelers zullen er denk ik komen, zoals Fer, misschien Janmaat. De jeugd zal de miljoenen op moeten gaan leveren.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Buiten dat ik het niet echt een denderende speler vind, is hij de afgelopen 2 jaar ook erg vaak geblesseerd geweest. En Feyenoord heeft restwaarde nodig, dus hopelijk nog wat jongere spelers erbij.
Je moet wel Van Persie, Vilhena én Clasie vervangen. Iemand met jaren PL-ervaring kan je dan goed gebruiken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Buiten dat ik het niet echt een denderende speler vind, is hij de afgelopen 2 jaar ook erg vaak geblesseerd geweest. En Feyenoord heeft restwaarde nodig, dus hopelijk nog wat jongere spelers erbij.
Ik vind het een vreemde optie als je ook Maher had kunnen halen. Die heeft nog restwaarde en een heel goed seizoen achter de rug. Fer is alleen maar geblesseerd en bovendien een postbode 2.0.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Denk niet dat je dit jaar inkomende transfers hoeft te verwachten uit die categorie. Transfervrije ervaren spelers zullen er denk ik komen, zoals Fer, misschien Janmaat. De jeugd zal de miljoenen op moeten gaan leveren.
als ik lees dat hij Fer graag wil hebben en Jens heeft bijgetekend zou ik daar niet op rekenen, Kockcu bedoel ik danquote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:06 schreef fetX het volgende:
Bovendien hoop ik dat Stam volgend jaar elke wedstrijd Kökcü als eerste op het formulier zet.
Graag nog een LCV en RB. Wellicht nog wat troep lozen. Zijn we al een heel eind (alleen ik word niet blij van Fer).
Ayoub en Tapia gewoon nog een kans geven, middenveld vormen met De Toorn en Kokcu zie ik wel zitten. Dan Ayoub of Tapia als meevoetballende CVM positioneren.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel sneu overigens, Feyenoord heeft echt iets van drie keer een vervanger voor Vilhena gehaald, vertrekt ie eindelijk, moeten ze weer een vervanger zoeken
Mwoah. Dat zou ik dan ook weer niet zeggen. Die zouden bij wijze van spreken alledrie samen op het middenveld kunnen spelen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik lees dat hij Fer graag wil hebben en Jens heeft bijgetekend zou ik daar niet op rekenen, Kockcu bedoel ik dan
Een Londense club met cultuur, geschiedenis en redelijke fanbase, zou geen slechte zet zijn.quote:
OK ik dacht dat Toornstra en Kockcu dezelfde positie hadden al kan je dat aanpassen maar Toornstra moet het niet van z'n loopvermogen hebben toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Dat zou ik dan ook weer niet zeggen. Die zouden bij wijze van spreken alledrie samen op het middenveld kunnen spelen.
Rotherham United FCquote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:12 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Een Londense club met cultuur, geschiedenis en redelijke fanbase, zou geen slechte zet zijn.
Al helemaal omdat Londen ook maar een steemworpafstand van Rotterdam ligt. Daarheen vliegen vanaf Zestienhoven doe je maar 30 minuten over.
Wait what?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK ik dacht dat Toornstra en Kockcu dezelfde positie hadden al kan je dat aanpassen maar Toornstra moet het niet van z'n loopvermogen hebben toch?
OK, daarom had ik er ook een vraagteken maar ik dacht dat hij meer een 10 was die in de ruimtes loopt dan een box to box speler maar al met al kwalitatief geen geweldenaarquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ik een lijstje moet maken met z'n sterke punten staat dat op 1
Kan allebei. Prima 13e man.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, daarom had ik er ook een vraagteken maar ik dacht dat hij meer een 10 was die in de ruimtes loopt dan een box to box speler maar al met al kwalitatief geen geweldenaar
Onze eigen jeugd zorgt voor die restwaarde.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:56 schreef fetX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |