Berghuis kostte Watford 8 (?) miljoen destijds. Jahanbakhsh is de duurste aankoop van Brighton ooit, als ze die al willen verhuren gaan ze dat niet doen aan een club die bijna geen geld te besteden heeft.quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
speelt daar amper misschien berghuis constructie eerst huren.
wat een slechte grapquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord zijn reiskosten wel betaalt.
In termijnen.
Volgens mij kreeg hij 800.000+ na zijn laatste contractverlenging. Dus er is wat ruimte vrij in het salarishuis. En ik denk dat het bedrag bijna volledig opnieuw te besteden is eigenlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Financiële meevaller.
Hoeveel van het geld kan worden geïnvesteerd? En hoeveel verdiende Tonny? Paar ton?
Hij kon naar beide clubs uit Sevilla maar koos voor Krasnodar? Raar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:06 schreef H.FR het volgende:
Nou, Tonny is weg: https://www.vi.nl/nieuws/(...)t-miljoenencontract-
8 ton, zo. Kun je best aan een goede nieuwe speler besteden. Wat is de limiet bij Feyenoord?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg hij 800.000+ na zijn laatste contractverlenging. Dus er is wat ruimte vrij in het salarishuis. En ik denk dat het bedrag bijna volledig opnieuw te besteden is eigenlijk.
Lijkt erop dat ‘ie de eerste de beste lucratieve aanbieding wilde accepteren.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kon naar beide clubs uit Sevilla maar koos voor Krasnodar? Raar.
Vincent Janssen is wel echt een toppertje gebleken ja.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat AZ ook gewoon betere spelers verkoopt.
Volgens Krabby niet. Zo raar is het niet toch? Vilhena heeft volgens mij altijd wel keuzes gemaakt op basis van gevoel, en als dat Krasnodar dan direct persoonlijk contact legt, en ook nog eens een prima verhaal heeft, én goed betaalt. Tja, ik snap de keuze voor Rusland ook niet, maar ik ben dan ook niet Vilhena.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ‘ie de eerste de beste lucratieve aanbieding wilde accepteren.
Ieder z’n meug inderdaad. Betaalt in ieder geval prima. Zou ook wel een salaris van 1,5 miljoen willen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens Krabby niet. Zo raar is het niet toch? Vilhena heeft volgens mij altijd wel keuzes gemaakt op basis van gevoel, en als dat Krasnodar dan direct persoonlijk contact legt, en ook nog eens een prima verhaal heeft, én goed betaalt. Tja, ik snap de keuze voor Rusland ook niet, maar ik ben dan ook niet Vilhena.
Tonny zit nog in een talentenpool, dus vgm gaat er 20% van afquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg hij 800.000+ na zijn laatste contractverlenging. Dus er is wat ruimte vrij in het salarishuis. En ik denk dat het bedrag bijna volledig opnieuw te besteden is eigenlijk.
Die talentpools zijn toch al lang weg?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tonny zit nog in een talentenpool, dus vgm gaat er 20% van af
Feyenoord houdt er nog best een aardig bedrag aan over.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ‘ie de eerste de beste lucratieve aanbieding wilde accepteren.
Weg, maar niet vervallen. Tonny is de laatste speler.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die talentpools zijn toch al lang weg?
Volgens mij niet hoor. Ligt al jaren achter ons.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tonny zit nog in een talentenpool, dus vgm gaat er 20% van af
Zeker, maar ik vind dit ook best reëel als je zo naar de hedendaagse transfermarkt kijkt. Voor minder dan 8 had ik hem echt niet laten gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord houdt er nog best een aardig bedrag aan over.
Media zeiden wel dat er nog wat van die 9 miljoen afging.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Ligt al jaren achter ons.
Hmm, dan heb ik dat gemist denk ik. Dacht dat die dingen allang waren opgeheven en afgekocht.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Media zeiden wel dat er nog wat van die 9 miljoen afging.
Feyenoord ontvangt naar verluidt een transfersom van zo'n negen miljoen euro, maar door allerlei bepalingen is niet bekend hoeveel de club er netto aan overhoudt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik dat gemist denk ik. Dacht dat die dingen allang waren opgeheven en afgekocht.
Ja die had ik gelezen inderdaad, maar geen idee of de talentpool daar onderdeel van uitmaakt. Nou ja.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord ontvangt naar verluidt een transfersom van zo'n negen miljoen euro, maar door allerlei bepalingen is niet bekend hoeveel de club er netto aan overhoudt.
VI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |