quote:Op maandag 24 juni 2019 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand ziet het toch (serieus) in die man zitten?
nou nee hoor hij lacht niet altijdquote:Op maandag 24 juni 2019 13:47 schreef Maastoren het volgende:
Berghuis wil op 10 spelen. Als er een goede rechtsbuiten wordt aangetrokken vind ik dat niet zo'n heel slecht idee.
Berghuis is een topspeler voor Feyenoord.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nou nee hoor hij lacht niet altijd
we kunnen hem beter verkopen
Eens.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Berghuis is een topspeler voor Feyenoord.
Niemand wil hem wegdoen en niemand zegt dat hij laks overkomt.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Raar dat mensen die weg willen doen omdat hij soms laks overkomt. Als we naar dit soort figuren hadden geluisterd bij Ajax hadden we nu Ziyech niet gehad.
Al vind ik Ziyech wel beter dan Berghuis!
Grappig wel hoe spelers die zichzelf heel goed vinden, zichzelf ook vaak een nummer 10 vinden.quote:Op maandag 24 juni 2019 13:47 schreef Maastoren het volgende:
Berghuis wil op 10 spelen. Als er een goede rechtsbuiten wordt aangetrokken vind ik dat niet zo'n heel slecht idee.
Afgelopen seizoen stond Berghuis vaak genoeg centraal en moest de rechtsback de gehele rechterflank bestrijken.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grappig wel hoe spelers die zichzelf heel goed vinden, zichzelf ook vaak een nummer 10 vinden.
Overigens het proberen waard, maar als je zo'n Jahanbaksh aantrekt en het blijkt niet te werken zit je met een probleem. Op 10 kan hij namelijk helemaal z'n kop niet laten hangen.
Dat zou je op papier ook zeggen van v. Persie en Jorgensen op 10, maar dat werkte ook niet. Het is gewoon afwachten of dat gaat werken.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen stond Berghuis vaak genoeg centraal en moest de rechtsback de gehele rechterflank bestrijken.
Jahanbasksh zie ik niet komen. Heeft afgelopen seizoen ook maar 3 volledige wedstrijden gespeeld dacht ik.
Een Berghuis in vorm op 10 en Jørgensen in vorm word ik wel een beetje hitsig van.
Lijkt me ook meer een onderhandelingstactiek van kamp Berghuis.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:20 schreef hhh38 het volgende:
Dus we moeten een rechtsbuiten halen zodat Berghuis op 10 kan spelen, terwijl we daar Kökcü al hebben? Lijkt me nogal omverstandig
Mag toch hopen van wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:31 schreef fetX het volgende:
Ik weet het niet hoor. Zie toch ook graag Kökcü de kans krijgen.
Heeft Berghuis wel de kwaliteiten om op 10 te spelen dan? Qua overzicht e.d.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:20 schreef hhh38 het volgende:
Dus we moeten een rechtsbuiten halen zodat Berghuis op 10 kan spelen, terwijl we daar Kökcü al hebben? Lijkt me nogal omverstandig
100%.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Berghuis wel de kwaliteiten om op 10 te spelen dan? Qua overzicht e.d.
Zie ook geen reden om hem bij voorbaat af te schrijven.quote:Op maandag 24 juni 2019 13:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand ziet het toch (serieus) in die man zitten?
15%.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Berghuis wel de kwaliteiten om op 10 te spelen dan? Qua overzicht e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |