Het bedrag.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er dan anders vergeleken met 5 weken geleden?
Wel fucking random als die gozer geen wedstrijd meer gespeeld heeft je eerst 12 roept en dan een maand later 10 prima vindt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niet opeens. Ik zei gister 10, en dus is het 1 miljoen minder. Dat vind ik acceptabel.
quote:
Als er nou een mega verschil tussen 10 en 12 zou zitten had je een punt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel fucking random als die gozer geen wedstrijd meer gespeeld heeft je eerst 12 roept en dan een maand later 10 prima vindt.
Procentueel wel, het zou bij een Ajax speler een behoorlijk bedrag schelen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als er nou een mega verschil tussen 10 en 12 zou zitten had je een punt.
Stelletje zeikerds.
Vast in de lappenmand. En zo niet, dan is hij met vakantie en ligt ‘ie over een paar weken weer in de lappenmand.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:38 schreef hhh38 het volgende:
Waar hangt Van Ginkel tegenwoordig uit? Dat zou ik niet verkeerd zijn, stuk beter dan Fer iig
Eigendom van Chelsea, en nog herstellende van een blessure.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:38 schreef hhh38 het volgende:
Waar hangt Van Ginkel tegenwoordig uit? Dat zou ik niet verkeerd zijn, stuk beter dan Fer iig
Over de lappenmand gesproken: is Haps al geblesseerd geraakt?quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Vast in de lappenmand. En zo niet, dan is hij met vakantie en ligt ‘ie over een paar weken weer in de lappenmand.
Slechts een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over de lappenmand gesproken: is Haps al geblesseerd geraakt?
Eenjarig contract en loopt dus af.quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
is die Fransoos niet meer van ons dat ze Marsman halen?
Die vond ik overigens een rustige en betrouwbare indruk maken in die anderhalve pot, voor wat dat waard is. Dan had ik eerder die verlengd.quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
is die Fransoos niet meer van ons dat ze Marsman halen?
Hoe kom je bij Jahanbakhshquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:57 schreef satecl het volgende:
Nou jongens, Rob Janssen is de baas, blijkt maar weer. Berghuis raken we nog wel kwijt voor 15 miljoen. Dit gaat hem worden:
Schijnt dat Jaap Stam gek is op ervaren spelers.
[ afbeelding ]
Fer en van Ginkel die genoeg geblesseerd zijn dus Kokcu krijgt wel zijn kansen...
quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als er nou een mega verschil tussen 10 en 12 zou zitten had je een punt.
Stelletje zeikerds.
3e keepers bij de top 3 zijn wel vaker om te lachen. Het moet namelijk iemand zijn die dolblij is om op de bank te mogen zitten bij een top 3 club maar wel wat (levens)ervaring heeft. En ja... dat soort keepers zijn meestal niet zo goed. Zie Verhoeven bij Ajax en Pasveer bij PSV.quote:
En moet geen hoge salarispost zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
3e keepers bij de top 3 zijn wel vaker om te lachen. Het moet namelijk iemand zijn die dolblij is om op de bank te mogen zitten bij een top 3 club maar wel wat (levens)ervaring heeft. En ja... dat soort keepers zijn meestal niet zo goed. Zie Verhoeven bij Ajax en Pasveer bij PSV.
Brighton heeft hem gekocht voor 25 miljoen, dus die kan je vast voor een goedkoop prijsje overnemen inderdaadquote:
speelt daar amper misschien berghuis constructie eerst huren.quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Brighton heeft hem gekocht voor 25 miljoen, dus die kan je vast voor een goedkoop prijsje overnemen inderdaad
VVV ja.quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Was dat niet de lichtjes wedstrijd?
Ja, die was niet gek in die 2 potjes. Had die net zo goed kunnen houden. Maar goed, Marsman is op zich prima om de bank/tribune warm te houden. Zolang het bij maximaal 2 potjes per jaar blijft.quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die vond ik overigens een rustige en betrouwbare indruk maken in die anderhalve pot, voor wat dat waard is. Dan had ik eerder die verlengd.
Al begreep ik dat hij er in Jong niks van bakte?
Oh, ik dacht toen met z'n moeder.quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
VVV ja.
Minuut stilte voor Kraay Sr en lichtjes voor Brad jones z'n zoontje
Met die sterretjes, denk dat je best gelijk zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht toen met z'n moeder.
Ja, diequote:Op donderdag 20 juni 2019 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Met die sterretjes, denk dat je best gelijk zou kunnen hebben.
Dat was Feyenoord-PEC, dacht ik.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht toen met z'n moeder.
Ja klopt, maar die gif is dan ook van die wedstrijd tegen PEC (denk ik).quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was Feyenoord-PEC, dacht ik.
Dank Tonny voor acht mooie seizoenen, waarvan zes (grotendeels) als basisspelerquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:06 schreef H.FR het volgende:
Nou, Tonny is weg: https://www.vi.nl/nieuws/(...)t-miljoenencontract-
Waarom zou vGinkel opeens naar Feyenoord gaan? En van welk geld?quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:57 schreef satecl het volgende:
Nou jongens, Rob Janssen is de baas, blijkt maar weer. Berghuis raken we nog wel kwijt voor 15 miljoen. Dit gaat hem worden:
Schijnt dat Jaap Stam gek is op ervaren spelers.
[ afbeelding ]
Fer en van Ginkel die genoeg geblesseerd zijn dus Kokcu krijgt wel zijn kansen...
Denk dat Feyenoord zijn reiskosten wel betaalt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom zou vGinkel opeens naar Feyenoord gaan? En van welk geld?
Doe niet zo flauw, Feyenoord geeft een prima stagevergoeding van een paar honderd euro per maand.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord zijn reiskosten wel betaalt.
In termijnen.
Ben ook erg blij.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank Tonny voor acht mooie seizoenen, waarvan zes (grotendeels) als basisspeler. Ik ben nog steeds blij dat hij zich terug heeft geknokt na het seizoen met Rutten en de fase waarin iedereen hem leek uit te kotsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord zijn reiskosten wel betaalt.
In termijnen.
Ik vond dat vGeel juist altijd wel hoge bedragen wist te krijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:23 schreef fetX het volgende:
Mooi bedrag. Bij vGeel was hij voor een paar miljoen minder gegaan gok ik.
Alleen na het kampioensjaar kregen we wel leuk geld, en dat alleen voor Karsdorp en Kongolo. Verder leek vGeel spelers te verkopen bij het eerste beste bod.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dat vGeel juist altijd wel hoge bedragen wist te krijgen.
Omdat AZ ook gewoon betere spelers verkoopt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs AZ vangt meer voor haar sterkhouders dan Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |