Bijna compleet, maar er ontbreekt nog wat bij de uitvoerenden. Nonkel Bob is niet de enige componist van het nummer.quote:
Je denkt in de goede richting, al ging het me niet om de componist maar om de band. Het is me echter wel duidelijk dat je door hebt dat het om The Band gaat, dus ik keur het verder wel goed. (het was Rich Danko die mede-componist is overigens).quote:
Over welk Bob Dylan album uit de jaren zeventig had Marcus het?quote:received extremely poor reviews upon release; Greil Marcus' opening sentence in his Rolling Stone review was: "What is this shit?"
Sisters of chaos making history...quote:
quote:were a British female rap duo that found chart success in the late 1980s. They were twin sisters Sandra and Samantha Lawrence.
The Fatal Flowers - Pleasure Groundquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:29 schreef Ulx het volgende:
HMY
SD
FS
BT
PG
ARGL
SDF
B
RO
SOL
BEB
Welk album en van wie?
quote:, was een Engels-Amerikaans zanger/acteur. Hij staat voornamelijk bekend als een lid van de Rat Pack, waar hij later wegens een ruzie met Frank Sinatra uit verbannen werd.
Hij was de eerste die Elizabeth Taylor gekust heeft en naar eigen zeggen de laatste die Marilyn Monroe gesproken heeft voor ze stierf. Daarnaast wasdegene die het beroemde verjaardagsfeestje voor John F. Kennedy in Madison Square Garden (waar Marilyn Monroe Happy Birthday, Mr. President zong) organiseerde.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 13:56 schreef bartrid het volgende:
De Rat Pack zongen toch? Ik ken verder alleen Sammy Davis Jr qua naam..
Beide niet.quote:
quote:is an electronic music duo formed in Germany in 1993, consisting of Jan St. Werner from Cologne and Andi Toma from Düsseldorf. Their music is a blend of electronic genres including IDM, dub, krautrock, breakbeat, and ambient, featuring heavy use of organic analog synth and cross-frequency modulation. Their music also features live instrumentation including strings, horns, drums, bass and guitar.
collaborated in the studio and toured with Stereolab in the mid 1990s – the results can be heard on Stereolab's Dots and Loops album and the associated Miss Modular single, and
' Cache C½ur Naïf EP.
The duo collaborated with Mark E. Smith of The Fall in a band called Von Südenfed in 2007. Their album is called Tromatic Reflexxions.
Toch half goed!quote:
De hitparade van tegenwoordig is wel een beetje de inverse vorm van relevantie geworden, maar ergens door de drek heen is wel de naam Jonas Blue blijven hangen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
4 top 3-hits gehad in de afgelopen jaren, dus ik neem aan dat dit geen enkel probleem mag opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |