Dat heb je dan weer niet gemeen met Wielco.quote:Op woensdag 19 juni 2019 23:39 schreef Slobeend het volgende:
Sorry, moest er even diep over nadenken.
Wielco is een lief kalfje dat rondjes rent op de prairie van het onvermogen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat heb je dan weer niet gemeen met Wielco.
Wielco is meer het kalfje dat normaal vlak na de geboorte een natuurlijke dood was gestorven maar door ingrijpen van de mens is gered om vervolgens alsnog richting de slachtbank te worden geleid.quote:Op woensdag 19 juni 2019 23:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wielco is een lief kalfje dat rondjes rent op de prairie van het onvermogen.
De stem van Snuffel of die van Gans, ik weet echt niet welke erger is. Ik heb het altijd ervaren als jarenlang afzien.quote:Op woensdag 19 juni 2019 23:57 schreef wimderon het volgende:
Dit is ook genot met gnoom Lijpheimer (en Renaat die zich op 54:40 angstvallig afvraagt waar Snuffel blijft en op 59:00 zelfs nog een telefoontje met de Wim):
Ik vond mijn beeldspraak iets subtieler, maar soit.quote:Op donderdag 20 juni 2019 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wielco is meer het kalfje dat normaal vlak na de geboorte een natuurlijke dood was gestorven maar door ingrijpen van de mens is gered om vervolgens alsnog richting de slachtbank te worden geleid.
Ik ben recht door zee.quote:Op donderdag 20 juni 2019 00:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vond mijn beeldspraak iets subtieler, maar soit.
Wilco had in 2016 voor Dave moeten kiezen in plaats van Iwan. Hadden ze Jody nooit gehaald.quote:Op donderdag 20 juni 2019 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben recht door zee.
En Steven? Wat had Steven moeten doen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 00:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wilco had in 2016 voor Dave moeten kiezen in plaats van Iwan. Hadden ze Jody nooit gehaald.
@Slobeend Red me.quote:Op donderdag 20 juni 2019 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Steven? Wat had Steven moeten doen?
quote:Op donderdag 20 juni 2019 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wielco is meer het kalfje dat normaal vlak na de geboorte een natuurlijke dood was gestorven maar door ingrijpen van de mens is gered om vervolgens alsnog richting de slachtbank te worden geleid.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 00:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wilco had in 2016 voor Dave moeten kiezen in plaats van Iwan. Hadden ze Jody nooit gehaald.
twitter:faustocoppi60 twitterde op woensdag 19-06-2019 om 20:47:05Andres Ardila climbed today Passo Maniva in 30 minutes at ~ 6.0
kg. 😵 Super fresh after the finish. Very similar numbers to what Quintana and Bernal did when they were 20 years old. He could be the next Colombian superstar. 👍🇨🇴 #GirodItaliaU23 https://t.co/dCvg5FVwhN reageer retweet
twitter:petruss69 twitterde op woensdag 19-06-2019 om 20:58:12@faustocoppi60 Or next colombian fraud, he come from EPM Team... reageer retweet
!twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 19-06-2019 om 18:11:19Morgen weer eens achter de micro in het Nederlands. Deze keer voor @omroepzeeland: etappe 1 van de @ZLM_TOUR met @oscarriesebeek van @roompot_charles als debutant naast me. Wordt leuk! Vanaf 14u op Omroep Zeeland ((Ziggo 711, KPN/Telfort 514) https://t.co/MIeSBEIrbs reageer retweet
Wel lekker, een ploegentijdrit van 30 kilometer met Heßmann, Ballerstedt en Wilksch in de ploeg.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Saarland Trofeo begint vanmiddag. Ik sta volledig achter Marco Brenner.
Colombiaantjes maken de rest weer belachelijk.twitter:giroditaliau23 twitterde op donderdag 20-06-2019 om 14:35:42📍64 km 📣Leader: Colleoni ⏱ 1'02" > Ardila, Alba, Rubio Reyes. ⏱ 1’40” > Arensman⏱ 1’53” > Conca⏱ 2’33” > Covi 🏁 30 km#giroditaliau23 reageer retweet
Wanda heeft Zwitserland in België al jaren achter de decoder gestopt dacht ik.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom hebben de Belgen wel Route d'Occitanie op Eurosport 1 en wij niet? Is dat alleen om @:El-Stinho te pesten?
Het is sinds een jaar of twee ook wel helemaal op. De angst voor het leven na de koers moet enorm zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dan gaat dit niet op. Davide deed niet eens meer de moeite om te sprinten.
Zoek het lekker uit met je handel.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom hebben de Belgen wel Route d'Occitanie op Eurosport 1 en wij niet? Is dat alleen om @:El-Stinho te pesten?
Dit is niet leuk. Dit is niet leuk. Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoek het lekker uit met je handel.
Feyenoord heeft Nick Marsman aan zich gebonden.
https://www.omroepzeeland.nl/livetvquote:Op donderdag 20 juni 2019 01:55 schreef wimderon het volgende:
!twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 19-06-2019 om 18:11:19Morgen weer eens achter de micro in het Nederlands. Deze keer voor @:omroepzeeland: etappe 1 van de @:ZLM_TOUR met @:oscarriesebeek van @:roompot_charles als debutant naast me. Wordt leuk! Vanaf 14u op Omroep Zeeland ((Ziggo 711, KPN/Telfort 514) https://t.co/MIeSBEIrbs reageer retweet
De werken van Sjaak Troost kunnen mij niet bekoren.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoek het lekker uit met je handel.
Feyenoord heeft Nick Marsman aan zich gebonden.
Oscar bekoort niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.omroepzeeland.nl/livetv
Die is zijn vlag aan het strijken voor de Tourquote:Op donderdag 20 juni 2019 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft het vlaggetje van Koffieplanter?
Zoals bijna alles wat met die ploeg te maken heeft.quote:
Ze verdienen Pieter niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals bijna alles wat met die ploeg te maken heeft.
Ik denk niet dat die ploegen denken.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:45 schreef wimderon het volgende:
Wat zouden zo'n Lotto en Katusha nou denken? Groenewegen zit op een kilometer met één mannetje voor zich, laten wij er eens voor zorgen dat dit geen probleem wordt door er allebei een mannetje tussen te planten (zou het wat uitmaken)?
Niet met de kantoorklerken hè.quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:45 schreef wimderon het volgende:
Wat zouden zo'n Lotto en Katusha nou denken? Groenewegen zit op een kilometer met één mannetje voor zich, laten wij er eens voor zorgen dat dit geen probleem wordt door er allebei een mannetje tussen te planten (zou het wat uitmaken)?
Euskadi-Murias is er ook!quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zie ik hier nu weer Burgos rondrijden, rot eens op met die aidsploeg.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zie ik hier nu weer Burgos rondrijden, rot eens op met die aidsploeg.
Wel een prachtig liedje van Bluf is dat.quote:
Wie is dat patatje (niet Bobbie) op ES?quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wanda heeft Zwitserland in België al jaren achter de decoder gestopt dacht ik.
Goeie vraag, alvast geen Belg (lol)quote:Op donderdag 20 juni 2019 16:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie is dat patatje (niet Bobbie) op ES?
Hier is wat misgegaan, bij de snelste man van Nederland.quote:56 VAN DEN DOOL Kelvin Vlasman CT ,,
58 STROETINGA Wim Vlasman CT ,,
62 KOOIJMAN Jaap Vlasman CT ,,
65 DUVIGNEAU Beau Vlasman CT ,,
Daan van den Berg.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:28 schreef VoMy het volgende:
Welke commentator hoor ik momenteel bij Pays d'Occitane?
Plausibel. Lees je mee @wimderon ?quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ik hem nu pas hoor.
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 20-06-2019 om 18:02:10I am away for a while. Recharging batteries after some challenging times to be back in top shape for the future. See you here when I see you. Enjoy the Tour de France! https://t.co/gBAG16CtZi reageer retweet
Fysiek of mentaal?quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:03 schreef wimderon het volgende:
to be back in top shape for the future
Mentaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mentaal.De Belgen hebben José De Cauwer, wij José de Kauwer,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier moest ik toch wel even om lachen. Je bent bijna net zo leuk als Frans Bauer.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De Belgen hebben José De Cauwer, wij José de Kauwer,
Dank je! Hier kan ik mee verder!quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je bent bijna net zo leuk als Frans Bauer.
Bedankt, Liveticker.quote:18:57 Das war's von der Strecke. Gebe zurück in den Zielbus.
18:57 Das Ziel ist erreicht
18:57 Die Spitzengruppe passiert die Ziellinie.
Matigquote:1.5 Sakarias Koller Løland, NOR
2.21 Marco Brenner, GER
3.155 Edvin Lovidius, SWE
Mathias domineerde onlangs een rittenkoers in Italië. Wordt tijd dat hij ook een grote vis pakt.quote:
Brenner heeft dus niet echt een sterke sprint, of is die Noor gewoon een snelle jongen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mathias domineerde onlangs een rittenkoers in Italië. Wordt tijd dat hij ook een grote vis pakt.
Voor zover ik weet is Loland niet traag.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Brenner heeft dus niet echt een sterke sprint, of is die Noor gewoon een snelle jongen?
quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Loland niet traag.
Maarja, met die ploegentijdrit is het haast een kwestie van hoeveel i.p.v. of.quote:
Misschien moest hij passen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Brenner heeft dus niet echt een sterke sprint, of is die Noor gewoon een snelle jongen?
Dit was de zwaarste rit?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maarja, met die ploegentijdrit is het haast een kwestie van hoeveel i.p.v. of.
Dat is mijn FPCL-teamquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
We gaan naar de Europese Spelen met Julius van den Berg, Bram Welten en Joris Nieuwenhuis. Wie zijn deze mensen??
Dan krijg je 20 man aan de start lol.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thorgod Venegod schijnt serieus bezig te zijn met een NK wielrennen in Tirol.
Kom jij Pascal Jakobsen wel eens tegen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De ZLM Tour komt hier vanmiddag praktisch langs. Ik zal even kijken of ik voor jullie een foto kan maken van Dielan.
Ik kom nooit in Zeeland dus gelukkig niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kom jij Pascal Jakobsen wel eens tegen.
Doe dan Alpe d'Huez. Nederlandse berg immers.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thorgod Venegod schijnt serieus bezig te zijn met een NK wielrennen in Tirol.
Harold, Jhojan, René.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu de nationale ploeg de Giro aan het oprollen is, zal het me benieuwen wat de plannen zijn voor l'Avenir. Grotendeels met hetzelfde clubje (plus een Einer en een Sarmiento) op de proppen komen, of nog eens een prof als Osorio van stal halen, waar de altijd vervelende Jaramillo nogal een zwak voor heeft.
Tejada kreeg een startverbod van Medellin, en nu Jhojan daar ook zit zou hij wel eens in hetzelfde schuitje kunnen zitten. Higuita gaat de Vuelta rijden en is veel te goed voor l'Avenir.quote:
Ben het wel eens met je suggestie hoor. Deze ploeg min Bustamante, aanvullen met Rubio en dan een sprinter zoals Sarmiento. Klinkt prima.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tejada kreeg een startverbod van Medellin, en nu Jhojan daar ook zit zou hij wel eens in hetzelfde schuitje kunnen zitten. Higuita gaat de Vuelta rijden en is veel te goed voor l'Avenir.
Woon jij praktisch in België?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De ZLM Tour komt hier vanmiddag praktisch langs. Ik zal even kijken of ik voor jullie een foto kan maken van Dielan.
Schrijft die ook de teksten voor Spinvis?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kom jij Pascal Jakobsen wel eens tegen.
Nee, want de teksten van Spinvis zijn wel te doorgronden en hebben een diepere beteknis. Je moet alleen over enige intelligentie beschikken om het te begrijpen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schrijft die ook de teksten voor Spinvis?
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, want de teksten van Spinvis zijn wel te doorgronden en hebben een diepere beteknis. Je moet alleen over enige intelligentie beschikken om het te begrijpen.
Dit is voorspelbaar, maar niet zo leuk.quote:
We noteren een strontpot.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:46 schreef Slobeend het volgende:
Dus Dupont zit wel voorin maar Baptiest niet?
Ja maar er is goed nieuws, hij heeft toevallig iets gewonnen dus mag hij nu 2 seizoenen aanmodderen bij Lotto Soudal.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cofidis is heel tevreden met Vanbilsen. @:mani89
Beeld?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
GroenewegenKlep kwam niet in buurt
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:27 schreef VoMy het volgende:
Dielan wint 4 Touretappes en doneert er ook 1 aan Teunissen a la Boonen Steegmans 2007. Puur genot incoming.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)ur-naar-ritzege.html
Had je nog meegekregen dat Matxin donderdag een osteopaat moest regelen voor Ardila zijn knie?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 14:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Ardila, Alba en Einer weer met z'n drieën op pad. Gezellig.
Dat had ik niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 14:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had je nog meegekregen dat Matxin donderdag een osteopaat moest regelen voor Ardila zijn knie?
Vlaanderen kijkt mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom is Bobbie zo druk bezig met Ben Hermans? Who cares?
Ik denk wel zeker te weten dat die lijntjes er al waren ver voor deze Giro. Iedere zelfrespecterende volger van het Zuid-Amerikaanse circuit is al wat langer bekend met de werken van Ardila, Pineda en vrienden. Dan zit Matxin natuurlijk op pole.quote:
Vlaamse praktijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit was echt ernstig gênant.
kopgroep zat op lokale lus schijnbaar praktisch achter bezemwagen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:34 schreef Felagund het volgende:
Rondje ingekort in de ZLM tour (vanwege veiligheid). Nog 2/3 km.
Ja, precies op de finish haalden ze de bezemwagen in.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
kopgroep zat op lokale lus schijnbaar praktisch achter bezemwagen.
Stussi ziet zwarte sneeuwquote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:47 schreef wimderon het volgende:
16h38
Situation de la course :
En tête : Chris HARPER (Team Bridgelane)
à 10" Dylan SUNDERLAND (Team Bridgelane) Danilo CELANO (Amore & Vita-Prodir) Nicolas PRODHOMME (Chambéry Cyclisme Formation) Simon CARR (AVC Aix-en-Provence) et Aurélien DOLEATTO (Bourg-en-Bresse Ain Cyclisme)
En terecht, godsamme wat was ik kwaad gister.quote:
We wachten op een reactie van @Koffieplanterquote:
Ja, hoera.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We wachten op een reactie van @:Koffieplanter
Thug life.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ik dat na iedere overwinning moet posten blijf ik bezig dit weekend. [ afbeelding ]
quote:De Belgische renner Jelle Wallays liet duidelijk weten wat hij daarvan dacht en kwam met opgestoken middenvingers over de meet.
Ze zaten collectief niet op te letten bij Lotto.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En terecht, godsamme wat was ik kwaad gister.
quote:Chris HARPER (Team Bridgelane) est maintenant seul en tête.
dit dus. Werd op koersradio in meerdere talen omgeroepen dat wedstrijd ronde ingekort werd.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zaten collectief niet op te letten bij Lotto.
https://www.wielerflits.n(...)gereden-in-zlm-tour/quote:
Bestaan er ook Belgische wielrenners zonder een verstandelijke beperking?twitter:JasperDeBuyst twitterde op zaterdag 22-06-2019 om 16:49:40@ZLM_TOUR really? This is so b*llshit! You call yourself a tour preparation race?! You want to have final laps but it's full of trafic and then you start changing the final so we know from nothing! So dangerous reageer retweet
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bestaan er ook Belgische wielrenners zonder een verstandelijke beperking?twitter:JasperDeBuyst twitterde op zaterdag 22-06-2019 om 16:49:40@:ZLM_TOUR really? This is so b*llshit! You call yourself a tour preparation race?! You want to have final laps but it's full of trafic and then you start changing the final so we know from nothing! So dangerous reageer retweet
Tiesjquote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bestaan er ook Belgische wielrenners zonder een verstandelijke beperking?twitter:JasperDeBuyst twitterde op zaterdag 22-06-2019 om 16:49:40@:ZLM_TOUR really? This is so b*llshit! You call yourself a tour preparation race?! You want to have final laps but it's full of trafic and then you start changing the final so we know from nothing! So dangerous reageer retweet
Dommigheid kent geen tijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tiesj gaat naar Sunweb.
RIP Tiesj.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tiesj gaat naar Sunweb.
Bolle Jetsers wil ook wat zeggentwitter:JetseBol twitterde op zaterdag 22-06-2019 om 17:00:02Dat je de hele dag met het peloton door Limburg aan het jakkeren bent en dan na 160km niemand meer geen idee heeft van hoe en wat omdat de jury beslist dat er nog maar 2km gekoersd gaat worden... 🧐 reageer retweet
Is inderdaad sterk bezig.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Teun is overigens alleraardigst bezig de laatste tijd. Achtereenvolgens:
- 7e in Roubaix
- 3e, 3e, 1e, 1e en eindwinst in Duinkerken
- 1e en eindwinst Hammer Series (voor wat het waard is)
- 2e, 3e, 2e en in eindwinst ZLM Toer.
De Teun heeft wel een kleine fout gemaakt door naar Sunweb te gaan, maar eenmaal verlost van het juk van Spekenbrink is hij helemaal opgebloeid.quote:
Als we de kranten mogen geloven staat dat wel voor 99% vast ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar Tiesj naar de dominee is dat echt al zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
De Teun is ook gewoon een hele goede renner.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Teun is overigens alleraardigst bezig de laatste tijd. Achtereenvolgens:
- 7e in Roubaix
- 3e, 3e, 1e, 1e en eindwinst in Duinkerken
- 1e en eindwinst Hammer Series (voor wat het waard is)
- 2e, 3e, 2e en in eindwinst ZLM Toer.
Hou je bek man. Moet je meteen iedere Belg afbreken.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ziedend woedend.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hou je bek man. Moet je meteen iedere Belg afbreken.
Had de organisatie bij ZLM Tour geen verstandelijke beperking had hij deze tweet nooit de wereld ingestuurd.
You know from nothing.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had de organisatie bij ZLM Tour geen verstandelijke beperking had hij deze tweet nooit de wereld ingestuurd.
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meltdown.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik bemerk een lichte vorm van madheid.quote:Op zondag 23 juni 2019 01:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als we de kranten mogen geloven staat dat wel voor 99% vast ja.
madquote:Op zondag 23 juni 2019 01:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2019 01:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Suissequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zitten opnieuw met een groot probleem.
Is het niet gewoon een gigantisch gebrek aan talent?quote:Op zondag 23 juni 2019 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo'n neutralisatie gaat harder dan ik had verwacht. Keihard achtergelaten door de bezemwagen.
Dat zonder meer.quote:Op zondag 23 juni 2019 12:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een gigantisch gebrek aan talent?
quote:Op zondag 23 juni 2019 12:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Suisse
Slovenie
Occitanie
ZLM
Minsk
Elfsteden
GiroBeetje te veel van het goede ja. ZLM is weer op L1? En waar is Minsk te zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zitten opnieuw met een groot probleem.
Je hebt die jongen toch niet uit staan dagen, toch?quote:Op zondag 23 juni 2019 13:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zonder meer.
Nu ik de snelste man van Nederland in levende lijve heb gezien weet ik weer waar ik sta.
quote:Op zondag 23 juni 2019 12:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom wrijven vliegen hun handen in elkaar alsof ze werelddominantie aan het plannen zijn?
Dit vind ik wel een goede vraag voor Willem Wever.quote:Op zondag 23 juni 2019 12:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom wrijven vliegen hun handen in elkaar alsof ze werelddominantie aan het plannen zijn?
Ik heb wel mijn middelvinger opgestoken naar Wally.quote:Op zondag 23 juni 2019 13:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt die jongen toch niet uit staan dagen, toch?
Ja. Olympicchannel (voor bepaalde landen).quote:Op zondag 23 juni 2019 13:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beetje te veel van het goede ja. ZLM is weer op L1? En waar is Minsk te zien?
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Bij Lotto-Soudal merkte Jasper De Buyst wel fijntjes op dat het “een tikkeltje chauvinistisch” was dat de Nederlandse wedstrijdcommissaris Erwin Kistemaker de renners van Jumbo-Visma eerst inlichtte over de aanpassing van het parcours. Zo hadden zij iets meer tijd om zich te oriënteren en een plan op te zetten.
Maar niet voor ons.quote:Op zondag 23 juni 2019 13:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja. Olympicchannel (voor bepaalde landen).
Jasper is hier wel iets op het spoor.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 12:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Suisse
Slovenie
Occitanie
ZLM
Minsk
Elfsteden
GiroToewijding. Heb je een beamer? Dan kun je een quadruple scherm maken en projecteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zitten opnieuw met een groot probleem.
Rijdt Stroetinga de ZLM?quote:Op zondag 23 juni 2019 13:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zonder meer.
Nu ik de snelste man van Nederland in levende lijve heb gezien weet ik weer waar ik sta.
Bespaar jezelf de moeite, de winnaar is al gekend.quote:Op zondag 23 juni 2019 13:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beetje te veel van het goede ja. ZLM is weer op L1? En waar is Minsk te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zondag 23 juni 2019 13:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite, de winnaar is al gekend.Ik zat te denken aan z'n teamgenoot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2019 13:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite, de winnaar is al gekend.Ik had bijna de 1000¤/glitterplaatje omgedraaid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie de post van @wimderon. Alles wat kan fietsen, fietst al ergens anders.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom heeft Nederland eigenlijk geen fatsoenlijk team in Minsk?
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
D'n Mikkel geklopt door Price-Pejtersen. @:Columbiafan
Mikkel is blijkbaar flink ziek geweest.twitter:mikkelbbjerg twitterde op zondag 23-06-2019 om 11:51:27Yesterdays u23 TT nationals was a great opportunity to test the shape after a few weeks in bed due to sickness. I am not racing the u23 roadrace today due to my health- all eyes is on the Pro nationals on Thursday🔥 https://t.co/Olu0ywybXP reageer retweet
Hoe lang nog daar?quote:Op zondag 23 juni 2019 14:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://freestreams-live.com/btsp1/
Tussendoor wel mensjes met lintjes enzo
twitter:dougryd twitterde op zondag 23-06-2019 om 15:03:26Awesome @Giacomonizzolo https://t.co/9VvYOu0GOr reageer retweet
Dit is echt niet normaal trouwens.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:51 schreef wimderon het volgende:
Chris Harper is een show aan het weggeven in Frankrijk. Johannes Schimmelnagel mag wel wat minder goed rijden hoor.
22quote:Op zondag 23 juni 2019 14:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoe lang nog daar?
Eerst Slovenië maar even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |