Duster met toeters en bellen eraan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:19 schreef SuperHartje het volgende:
Wat is een mooie auto als je een soort mini jeep wil?
Nissan Qashqaiquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:24 schreef john2406 het volgende:
Als tweede hands, zoek op marktplaats 4X4 dan filtert die al een hele hoop, alleen al voor een model is dat handig.
Geen probleem, heb er 100'en gereden in alle soorten. Hele fijne auto's.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Leuk maar de navigatie doet het alleen met originele software.
Betaalt het zo goed bij de Televaag dat je met een half jaar al met pensioen kan?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:24 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik ben ook met pensioen, dat zegt geen kut. Doe ze maar gewoon allemaal, met of zonder pics, en een beetje hobby's, interesses en zo.
Mijn god ik ben oud maar volgens mij ben jij nog ouder honderden gereden, ik heb er veel gehad, maar geen honderden, of bevielen ze toch niet zo dat je maar op zoek bleef gaan?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:29 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Geen probleem, heb er 100'en gereden in alle soorten. Hele fijne auto's.
Geen splinternieuwe.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:24 schreef john2406 het volgende:
Als tweede hands, zoek op marktplaats 4X4 dan filtert die al een hele hoop, alleen al voor een model is dat handig.
Daar ben ik al weg joh, valt de hoeveelheid typfouten niet op dan? En naast een pensioen kan je altijd nog een bijbaan hebben heh.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Betaalt het zo goed bij de Televaag dat je met een half jaar al met pensioen kan?
Ik heb een tijd voor Nissan gewerkt, de hele dag splinternieuwe Nissan's verplaatsen op het terrein van de Europese importeur. Dan rij je zo'n 80 auto's per dag.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mijn god ik ben oud maar volgens mij ben jij nog ouder honderden gereden, ik heb er veel gehad, maar geen honderden, of bevielen ze toch niet zo dat je maar op zoek bleef gaan?
Wat voor een Fiat?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Duster met toeters en bellen eraan.
Suzuki of Daihatsu terios geloof ik, ik kan natuurlijk je budget niet zien he.
Anders als groot een echte Jeep, bedenk wel dat het in feite Fiat is he.
Voor hoeveel km in een jaar en wat is je budget?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:40 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Geen splinternieuwe.
Maar er mag niet teveel mee gereden zijn
En waarschijnlijk volgend jaar.
Jeep wordt toch door Fiat gebouwd?quote:
Staat nog wel meer leuks, heeft ook jaren een FIsker-Karma gestaanquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier in het dorp rijden een paar mooie tesla's
Vraag maar aan @:LTVDK
Die jag die ik af en toe langs zie komen is ook niks mis mee, maar ik vind een tesla écht heel mooiquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat nog wel meer leuks, heeft ook jaren een FIsker-Karma gestaan
Reed ook een tijdje een matgrijze Model X rond, die heb ik helaas al een tijdje niet gezien.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die jag die ik af en toe langs zie komen is ook niks mis mee, maar ik vind een tesla écht heel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |