Ik zou toch even stampvoeten inderdaad...quote:Op maandag 29 juli 2019 13:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga straks weer met Bertus naar de da. En ga alles op alles zetten voor ab. Zijn oogje draait nu ook weg en hij geeft over.
Ik kom eens glurenquote:Op maandag 29 juli 2019 15:22 schreef senesta het volgende:
Voor degene die het leuk vinden: F&F / Catchat deel 1
Een catchat 😎👍
Graag!quote:Op maandag 29 juli 2019 16:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik kom eens gluren
Kan ik ook eens iemand anders lastig vallen met de vrolijke capriolen van mijn drietal tuig
Die ja. Hij heeft nu ook een ontstoken oog.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:14 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
De kat met de vuile oren?
Ik weet dat katten hun evenwichtsorgaan slecht kan werken door vuile oren maar dit..
Klinkt niet goed, sterkte
Hmm niet “gewoon” een enorm weerstandsprobleem?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die ja. Hij heeft nu ook een ontstoken oog.
Hmm oren staan in verbinding met de keel/bekquote:Op maandag 29 juli 2019 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Oren en ogen staan met elkaar in verbinding hij heeft ook wat verhoging.
Ik ben zelf ook een beetje ziek een waar dat dan vandaan komt.
Dat zei de da.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm oren staan in verbinding met de keel/bek
Niet met ogen toch?
Hmm die zal het wel weten toch zou je denkenquote:
Ik zou de dierenarts toch bellen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:15 schreef Erosjuhhh het volgende:
Zoals elke kat waarschijnlijk speelt ook mijn kat met grit. Helaas is er iets in zijn oog gekomen.
Ik krijg het er niet uit, daarvoor zit het te dicht op de ooghoek.
Het zit er sinds een paar uur denk ik want ik kom net thuis van werk.
De kat zelf lijkt zich er minder druk om te maken dan ik...
Afwachten? Of het beest traumatiseren met water?
Of heel snel naar de dierenarts?
Het betreft hier silicagel korrels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het er morgen niet uit is gaan we inderdaad door naar de Da.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:19 schreef deadly_kiss het volgende:
Wel naar binnen blijven wrijven anders wrijf je het juist zn oog verder in, zoals bij mensen.
Ik zou toch langs de da gaan morgenochtend als het langs zijn oogvlies schaaft of onder zijn ooglid schiet heeft ie straks nog blijvende schade aan zn oog.
Nog steeds op dezelfde manier waarop ik het twee weken geleden deed, toen je dst ook vroeg: F&F / Kattenvraagbaak #56quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:01 schreef madeliefff het volgende:
Waar dumpen jullie de drolletjes? Ik nu in een pedaalemmerzakje / boterhamzakje en dan buiten in de container. Maar het stinkt daar nu
haha ik twijfelde of ik het gevraagd had, ik zag het niet meer terug. Helaas weinig antwoorden gekregen. Maar wel van jou ja. Thx.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nog steeds op dezelfde manier waarop ik het twee weken geleden deed, toen je dst ook vroeg: F&F / Kattenvraagbaak #56
Is het nog gelukt?quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:39 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Als het er morgen niet uit is gaan we inderdaad door naar de Da.
Jammer dat t niet met zijn broer gebeurd was want die is zo relaxt dat t er al uit was geweest.
Wij scheppen de plasklonten en drolletjes in een geparfumeerd luierzakje (action) en die gaan dan in de pedaalemmer beneden. Na een dag of twee a drie is die vol en gaat de pedaalemmerzak in de kliko buiten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik twijfelde of ik het gevraagd had, ik zag het niet meer terug. Helaas weinig antwoorden gekregen. Maar wel van jou ja. Thx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |