Ik neem aan dat het tussenbedrijf dit regelt toch? Groot onderhoud zoals dak en schilderwerk natuurlijk niet maar als er een lekkage is onstaan bel je toch dat tussenbedrijf die een loodgieter sturen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:12 schreef HMS het volgende:
[..]
Als verhuurder blijf je wel verantwoordelijk voor dat het huis onderhouden is. En je kan natuurlijk net die zeur treffen die veel te klagen heeft. Wie gaat dat oplossen als jij weg bent. dat gaat je vanuit Thailand niet altijd lukken. Heb je daar al over nagedacht (wat als er iets is wat je er moet gebeuren, maar wat je eerst even wil zien?)
Ja denk dat ik sowieso het beheer overlaat aan een kantoor. Ben misschien dan net iets te goed van vertrouwen omdat zelf allemaal te doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:16 schreef tstile het volgende:
Borg niet contant aannemen. Mensen die geen geld op de bank hebben maar alleen contant is een extra risico. Telefoonnummer en emailadres Googelen. En de naam natuurlijk.
En natuurlijk nagaan of het verhaaltje klopt. Hebben ze een vast contract bijv. of doen ze uitzendwerk. Etc.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat ik sowieso het beheer overlaat aan een kantoor. Ben misschien dan net iets te goed van vertrouwen omdat zelf allemaal te doen.
En is hoe is het nu met het huurpand?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat ik sowieso het beheer overlaat aan een kantoor. Ben misschien dan net iets te goed van vertrouwen omdat zelf allemaal te doen.
zo tijdje terugquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:51 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
[..]
En is hoe is het nu met het huurpand?
Is het bezet loopt alles goed?
Heb je een beheerder betrokken?
Ah ok niet naar het buitenland gegaan dus.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo tijdje terug![]()
Nee woon er nog zelf. Kijk nu voor een woning voor mijzelf en als dat is gelukt kan ik het hier een beetje renoveren. Ben zelf al begonnen met schilderen.
Het is nog niet zover :p
Nee corona en alles hequote:Op zaterdag 7 november 2020 09:56 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ah ok niet naar het buitenland gegaan dus.
Thanks voor de update ik vond het wel een leuk topic om te volgen.
Succes![]()
Waarom zwart doen, kost alleen maar meer geld, een verhuurde woning is in box 3 minder waard dan een onverhuurde...quote:
Precies.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:47 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
een verhuurde woning is in box 3 minder waard dan een onderhuurde...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |