abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187521298
quote:
9s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hij woont met d'r samen...
Weet hij dat zij door 2 van zijn maten is aangeduwd?
pi_187521323
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:21 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Weet hij dat zij door 2 van zijn maten is aangeduwd?
Ja toen d'r naam viel en de foto rond ging, riepen die dat allebei _O-
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 20 juni 2019 @ 16:29:27 #128
486095 NotWijs
25 jaar, soms niet wijs
pi_187521387
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar dat zou het niet moeten zijn..
Nouja vooral voor haar denk ik ook, toch ongemakkelijk als er gelijk al een oordeel op ligt omdat je al 3 uit 1 groep hebt gedaan... Zie dat als vrouw maar eens recht te praten. Menig mensch oordeel gewoon heel snel..
pi_187525287
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juni 2019 15:24 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik moet toegeven toen 1 van onze maten zijn nieuwe vriendin voor kwam stellen en 2 andere mannen uit onze groep haar ook al eens hadden liggen ballen dat wel een akward situatie opleverde.
Ik had een keer een prachtig popperig meisje met grote onschuldige ogen en net voordat we haar ouderlijk huis inliepen voor de eerste keer zei ze, je weet dat ik twee stiefbroers heb he?, ja dat vertelde ja al een paar keer ja, nou dat.
pi_187526484
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:23 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja toen d'r naam viel en de foto rond ging, riepen die dat allebei _O-
hahahaha is hij zo wanhopig _O-
pi_187530144
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:19 schreef Lenny77 het volgende:
Een ander voorbeeld.
Ik ben 41. Stel dat ik het libido van een dode muis zou hebben en maar 1 keer per jaar zin in sex heb. Ik ben actief van pak bv mijn 17e, dan zou ik 24 partners gehad hebben. Klinkt best veel en toch heb ik maar 1 keer in een jaar sex... Ben ik dan ook een slet?
Jep. En aangezien het een fictief voorbeeld is schat ik het daadwerkelijke aantal penissen nog hoger :D
  vrijdag 21 juni 2019 @ 00:21:01 #132
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_187530168
quote:
9s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hij woont met d'r samen...
En jullie lachen er nog om uiteraard?
  vrijdag 21 juni 2019 @ 00:22:26 #133
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_187530185
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 16:19 schreef Lenny77 het volgende:
Een ander voorbeeld.
Ik ben 41. Stel dat ik het libido van een dode muis zou hebben en maar 1 keer per jaar zin in sex heb. Ik ben actief van pak bv mijn 17e, dan zou ik 24 partners gehad hebben. Klinkt best veel en toch heb ik maar 1 keer in een jaar sex... Ben ik dan ook een slet?
Afgezien dat je hypothese natuurlijk totaal onrealistisch is vind ik dit geen sletten gedrag. Ik had 15+ als teveel genoemd bij 22 jaar maar dat stijgt wel met de leeftijd. Daarnaast is het ook erg raar dat je maar 1x seks hebt met alle 24 partners, klinkt nogal ongezond.
pi_187532298
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 17:23 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Scheer ons niet over 1 kam.
Daarnaast zegt dit meer over mannen die dit vinden dan over vrouwen waarover dit gevonden wordt..
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 17:23 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Scheer ons niet over 1 kam.
Daarnaast zegt dit meer over mannen die dit vinden dan over vrouwen waarover dit gevonden wordt..
Precies zijn vaak onzekere mannen die bang zijn weer verlaten te worden. Zo was ik vroeger ook.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_187533065
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 17:43 schreef BaksteenMongool het volgende:
Zou me er persoonlijk wel aan storen als een meid van mijn leeftijd (22jr) meer als 15 bedpartners heeft gehad. Maar ik weet ook dat het de norm is dus zal er niet over klagen.
meer dan.
pi_187533110
Wellicht wordt er door de vrouw ook wel eens overdreven qua bedpartners om conservatieve hijgers van zich af te schudden.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:00:02 #137
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_187533444
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:35 schreef CarbonC het volgende:

[..]

meer dan.
oké grammarnazi :')
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:29:12 #138
450878 LanceVanceDance
This is Vice City
pi_187534805
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2019 19:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Sletterigheid is geenszins een garantie voor goede bedkwaliteiten, vaak integendeel zelfs.
Daar heb je dan weer gelijk in.
Sommige meiden blijven een zeester.
''This is the last dance for Lance Vance!"
― Tommy Vercetti
pi_187535455
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:00 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]

oké grammarnazi :')
Het valt me op dat vooral de wat zwakkere (taal)begaafden moeite hebben met autonome vrouwen die zelf bepalen hoeveel en welke mannen ze neuken.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 14:22:41 #140
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_187536131
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:23 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Het valt me op dat vooral de wat zwakkere (taal)begaafden moeite hebben met autonome vrouwen die zelf bepalen hoeveel en welke mannen ze neuken.
Het valt me vooral op dat jij moeite hebt met de mening van een ander.
Daarnaast ben ik geenszins zwakbegaafd, volg een mooie opleiding op dit moment :)

Mensen die zwakbegaafd zijn hebben meestal de neiging om andere mensen persoonlijk
aan te vallen, zou je aan het denken moeten zetten. ;)
pi_187536140
quote:
Zwakkere begaafden? Taalbegaafden? Lekkere Nederlands.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2019 14:24:01 ]
pi_187536142
quote:

[..]

Juist !
Ik was hier...
pi_187537316
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

hahahaha is hij zo wanhopig _O-
Hoezo wanhopig? Hij is blijkbaar gewoon niet onzeker erover.
pi_187549996
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 16:07 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoezo wanhopig? Hij is blijkbaar gewoon niet onzeker erover.
Was wat gechargeerd gezegd en niet zo serieus...

En heeft ook niet zozeer te maken of hij wel of niet onzeker is daarover. Het is meer de vraag of zij wel te vertrouwen is als zij met meerdere kerels in bed heeft gelegen en door hun zijn volgepompt. Ik kan mij voorstellen dat je daar vraagtekens bij krijgt. Het blijkt dus dat zij snel is uitgekeken op iemand, aangezien ze met meerdere in bed heeft gelegen.

Dat hoeft natuurlijk niet, maar die kans is er wel. Ik zeg ook niet dat ze als een non moet hebben geleefd. Als een vrouw met meerdere mannen in bed heeft gelegen zonder een relatie of iets dergelijks (al dat niet zoveel hoef te zeggen), dan moeten daar vraagtekens bij komen.

Een vrouw die eenmaal meer mannen gewend is, gaat niet zomaar als een non gedragen. Althans, niet alle vrouwen.
pi_187551631
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 13:12 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Was wat gechargeerd gezegd en niet zo serieus...

En heeft ook niet zozeer te maken of hij wel of niet onzeker is daarover. Het is meer de vraag of zij wel te vertrouwen is als zij met meerdere kerels in bed heeft gelegen en door hun zijn volgepompt. Ik kan mij voorstellen dat je daar vraagtekens bij krijgt. Het blijkt dus dat zij snel is uitgekeken op iemand, aangezien ze met meerdere in bed heeft gelegen.

Dat hoeft natuurlijk niet, maar die kans is er wel. Ik zeg ook niet dat ze als een non moet hebben geleefd. Als een vrouw met meerdere mannen in bed heeft gelegen zonder een relatie of iets dergelijks (al dat niet zoveel hoef te zeggen), dan moeten daar vraagtekens bij komen.

Een vrouw die eenmaal meer mannen gewend is, gaat niet zomaar als een non gedragen. Althans, niet alle vrouwen.
Ik weet niet precies wat je verwacht van de gemiddelde vrouw, maar maagden zijn niet echt meer van deze tijd. Elke dame tussen de 20 en 30 heeft wel vaak minimaal 3 verschillende mannen geneukt.

De meeste kerels in zo'n geval zijn dan vaak one night stands, dus dat is dan vrij gebruikelijk dat je die na 1x niet meer ziet.

Hoe iemand buiten een relatie is en binnen een relatie hoeft niet hetzelfde te zijn.
pi_187551784
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 15:36 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat je verwacht van de gemiddelde vrouw, maar maagden zijn niet echt meer van deze tijd. Elke dame tussen de 20 en 30 heeft wel vaak minimaal 3 verschillende mannen geneukt.

De meeste kerels in zo'n geval zijn dan vaak one night stands, dus dat is dan vrij gebruikelijk dat je die na 1x niet meer ziet.

Hoe iemand buiten een relatie is en binnen een relatie hoeft niet hetzelfde te zijn.
Heb je mijn post wel gelezen, of wil je je eigen denkbeelden projecteren?

Ik zeg toch ook niet dat alle vrouwen zo zijn. Sommigen wel ja, sommigen niet. En ik zeg toch ook dat ze niet als een non moet hebben geleefd.

Daarnaast zeg je dat elke dame tussen de 20 wel minimaal 3 kerels heeft gehad. Really? :') :') Dat is onzin hé. Hiermee probeer je denk ik, een eigen onzekerheid weg te nemen om alle vrouwen over één kam te scheren?

How do you know?

Daarnaast heb ik het over signalen bij een man. Dat hoeft niet bij alle mannen zo te zijn. Sommige mannen zien een vrouw die met 5 of 10 vrouwen heeft geneukt en denkt: 'naja die vrouw hoef ik niet'. Anderen denken weer: 'prima, geen probleem, ik wil wel met haar een relatie'. Maar dat kun je niet a contrario redeneren naar andere situaties. Het ligt dus per kerel.
pi_187551843
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 15:48 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Heb je mijn post wel gelezen, of wil je je eigen denkbeelden projecteren?

Ik zeg toch ook niet dat alle vrouwen zo zijn. Sommigen wel ja, sommigen niet. En ik zeg toch ook dat ze niet als een non moet hebben geleefd.

Daarnaast zeg je dat elke dame tussen de 20 wel minimaal 3 kerels heeft gehad. Really? :') :') Dat is onzin hé. Hiermee probeer je denk ik, een eigen onzekerheid weg te nemen om alle vrouwen over één kam te scheren?

How do you know?

Daarnaast heb ik het over signalen bij een man. Dat hoeft niet bij alle mannen zo te zijn. Sommige mannen zien een vrouw die met 5 of 10 vrouwen heeft geneukt en denkt: 'naja die vrouw hoef ik niet'. Anderen denken weer: 'prima, geen probleem, ik wil wel met haar een relatie'. Maar dat kun je niet a contrario redeneren naar andere situaties. Het ligt dus per kerel.
Ik ben niet degene hier die onzeker is over het aantal sexpartners van een vrouwe :+

Hoe ik dat weet? Natuurlijk niet met zekerheid, maar gezien het feit dat tinder een ding is en dat veel dames uitgaan, wat dus leid tot flink wat one night stands iedere week.

Hoe weet jij dat vrouwen met veel sex partners snel uitgekeken zijn op een man? Waar baseer je dat op?

Ja, vaak zijn de mannen die het niet leuk vinden wanneer een vrouw veel sex heeft gehad, of maagd, of hebben zelf bijna geen sexueele ervaring.
pi_187551907
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 15:55 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik ben niet degene hier die onzeker is over het aantal sexpartners van een vrouwe :+

Hoe ik dat weet? Natuurlijk niet met zekerheid, maar gezien het feit dat tinder een ding is en dat veel dames uitgaan, wat dus leid tot flink wat one night stands iedere week.

Hoe weet jij dat vrouwen met veel sex partners snel uitgekeken zijn op een man? Waar baseer je dat op?

Ja, vaak zijn de mannen die het niet leuk vinden wanneer een vrouw veel sex heeft gehad, of maagd, of hebben zelf bijna geen sexueele ervaring.
Jezus man, dringt niet echt tot je door hé? :')

Ik zeg: Het ligt dus per kerel. Ik ga niet herhalen wat ik heb gezegd.

Maar echt... zit je zo in een bubbel en geloof je zo erg in je eigen perceptie? Kom op, een wat kritischere geest ontwikkelen en wat meer relativeringsvermogen zou je wel passend zijn.

Waar heb ik gezegd dat vrouwen met veel sex partners snel uitgekeken zijn op een man? Dat heb ik nooit gezegd, never nooit. Maar wel andersom, dan sommige mannen uitgekeken raken op een vrouw die veel sex partners heeft :') :') ... En ik heb het steeds over dat sommige mannen dergelijke signalen niet prettig vinden en anderen het niet boeit.

Dringt dit niet tot je door? Dit heeft niets met mannen te maken die weinig seksuele ervaring hebben of wat dan ook. Grootste onzin. Want sommige mannen met weinig seksuele ervaring kan toch echt wel met een vrouw die veel partners heeft gehad. Maar niet alle mannen nee.
pi_187551972
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 16:01 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Jezus man, dringt niet echt tot je door hé? :')

Ik zeg: Het ligt dus per kerel. Ik ga niet herhalen wat ik heb gezegd.

Maar echt... zit je zo in een bubbel en geloof je zo erg in je eigen perceptie? Kom op, een wat kritischere geest ontwikkelen en wat meer relativeringsvermogen zou je wel passend zijn.

Waar heb ik gezegd dat vrouwen met veel sex partners snel uitgekeken zijn op een man? Dat heb ik nooit gezegd, never nooit. Maar wel andersom, dan sommige mannen uitgekeken raken op een vrouw die veel sex partners heeft :') :') ... En ik heb het steeds over dat sommige mannen dergelijke signalen niet prettig vinden en anderen het niet boeit.

Dringt dit niet tot je door? Dit heeft niets met mannen te maken die weinig seksuele ervaring hebben of wat dan ook. Grootste onzin. Want sommige mannen met weinig seksuele ervaring kan toch echt wel met een vrouw die veel partners heeft gehad. Maar niet alle mannen nee.
"Het blijkt dus dat zij snel is uitgekeken op iemand, aangezien ze met meerdere in bed heeft gelegen."

:')
pi_187552002
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 16:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

"Het blijkt dus dat zij snel is uitgekeken op iemand, aangezien ze met meerdere in bed heeft gelegen."

:')
Ja, lekker makkelijk hé, een passage citeren, och och och.

Maar je moet die posts in zijn context en geheel bezien. Iets wat iemand niet snapt als die een discussie aan het verliezen is. Een passage uithalen kan iedereen, maar je moet het in de context en het onderwerp zien :') :')

Want aan enig relativeringsvermogen ontbeer jij volledig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')