"in het heetst van de strijd" kun je dat soort uitspraken verwachten....quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Door Huilmington zijn huilshow over de boordradio kreeg Vettel 5 seconden aan zijn broek. Als hij gewoon zijn jankende waffel had gehouden, was het "no further action, race incident." geweest. In het heetst van de strijd kun je dit soort dingen verwachten, zeker wanneer je tegenstander zich minder dan een seconde van je bevindt.
Mercedes heeft alle races gewonnen, behalve Oostenrijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een F1 team is zoveel meer dan alleen wagen+coureur.
Daarnaast is Max niet enige die Mercedes dit jaar van de winst wist te houden. Ferrari had 3x de winst kunnen pakken (Bahrein, Canada, Oostenrijk). Dat dat niet is gelukt is niet aan de coureurs te wijten.
Die straf was net zo terecht als die van Verstappen op Raikkonen vorig jaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, als je geen foutje maakt kom je niet naast de baan terecht.....
Die straf was ook onterecht, je kan niet van een coureur verwachten dat hij daar even blijft wachten en dan zijn knipperlicht aanzet om rustig in te voegen.
Ik heb het over stuurtfouten, niet over het gejank dat je sowieso altijd al van HAM te horen krijgt. HAM dramatiseert alles en dan zijn mensen sneller geneigd met hem mee te gaan. Zo ook de stewards.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
"in het heetst van de strijd" kun je dat soort uitspraken verwachten....
Je haalt je eigen argumentatie onderuit.
Het is niet alsof RBR alleen uit Max zijn persoontje bestaat en dat is mijn punt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mercedes heeft alle races gewonnen, behalve Oostenrijk.
Dus... Max is de enige die dit seizoen Mercedes van de winst heeft weten te houden.
En jij denkt dat de stewards zich hierdoor laten leiden?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Een foutje kan gebeuren, van een mens kan toch niet verwacht worden dat onder dat soort omstandigheden + snelheid nauwkeurig binnen de lijnen wordt gereden?
Die fouten maken het juist aantrekkelijk om te (blijven) kijken en dat maakt het racen past echt racen, want een coureur benadeelt meestal zichzelf bij zo'n fout en moet dan gelijk toeslaan om zijn eigen plek te behouden. Het zegt iets over talent en vaardigheden.
Door Huilmington zijn huilshow over de boordradio kreeg Vettel 5 seconden aan zijn broek. Als hij gewoon zijn jankende waffel had gehouden, was het "no further action, race incident." geweest. In het heetst van de strijd kun je dit soort dingen verwachten, zeker wanneer je tegenstander zich minder dan een seconde van je bevindt.
Fouten als dit van Vettel in Canada horen gewoon bij het racen. Dat sommigen het een fout van Vettel vinden, vinden ze eenmaal zo omdat ze Vettel het licht in de ogen niet gunnen. Fouten zijn imo dingen als iemand opzettelijk van de baan rijden, iemand opzettelijk aanrijden, jezelf uit de race rijden, unsafe release bij pitstop, fout gemonteerde band, slechte pitstop, enz.
Dat deden ze niet, dus dat is verre van een feit.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb het over stuurtfouten, niet over het gejank dat je sowieso altijd al van HAM te horen krijgt. HAM dramatiseert alles en dan zijn mensen sneller geneigd met hem mee te gaan. Zo ook de stewards.
[..]
Het is niet alsof RBR alleen uit Max zijn persoontje bestaat en dat is mijn punt.![]()
Als je zo gaat kijken zoals jij kijkt, kun je stellen dat Vettel en Leclerc, Mercedes ook af hielden van de winst, totdat de techniek en de FIA anders bepaalden. Daar kunnen zij ook niks aan doen.
Feit blijft dat ook zij Mercedes van de winst hielden. Zonder invloeden van buitenaf was het 100% winst voor Ferrari.
L-e-z-e-n, ze hielden ((!) verleden tijd), totdat de techniek ze in de steek liet of de artbitrage anders besliste. Dat ze Mercedes van de winst hielden is een feit. Want hey, Leclerc reed op P1 in Bahrein, niet op P20.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat deden ze niet, dus dat is verre van een feit.
Ze hebben Mercedes 0 x van de winst gehouden. Feit.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
L-e-z-e-n, ze hielden ((!) verleden tijd), totdat de techniek ze in de steek liet of de artbitrage anders besliste. Dat ze Mercedes van de winst hielden is een feit. Want hey, Leclerc reed op P1 in Bahrein, niet op P20.Zelfde met Vettel.
Nice!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 14:28 schreef Lola69 het volgende:
[..]twitter:HyperiumEN twitterde op vrijdag 05-07-2019 om 03:07:54At the Honda headquarters in Tokyo, Max Verstappen's RB15, winner of the 2019 Grand Prix of Austria, the bottle of Tanabe and the message "Every challenge made us stronger" is proudly displayed. #Hyperium #Motorsport #AustrianGP #F1 https://t.co/cNcjLybdvj[ afbeelding ] reageer retweet
Ze hielden Mercedes van de winst, tot de technische problemen en FIA de arbitrage. Geen coureursfactor dus. Feit.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben Mercedes 0 x van de winst gehouden. Feit.
Hebben ze de RB15 echt naar Japan verscheept om hem tentoon te stellen of is dit een mockup?quote:
Misschien het oude chassis van Gasly wat vervangen is omdat hij er niet mee uit de voeten kon. Gelukkig gaat het nu een stuk beterquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hebben ze de RB15 echt naar Japan verscheept om hem tentoon te stellen of is dit een mockup?
Lijkt me een duur karweitje namelijk, zeker omdat ze zeuren dat het allemaal zo duur is.
Zou me niets verbazen als het een echte RB15 is. Geld zat daar bij RBR en Hondaquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hebben ze de RB15 echt naar Japan verscheept om hem tentoon te stellen of is dit een mockup?
Lijkt me een duur karweitje namelijk, zeker omdat ze zeuren dat het allemaal zo duur is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |