abonnement Unibet Coolblue
pi_187495154


[error]
Dit seizoen zal er in deze reeks strenger gemod worden dan in andere topics. Naast de in de User Policy beschreven zaken zoals aanvallen richting medeforumgebruikers zijn ook de coureurs en hun fanbases niet vogelvrij. Probeer namecalling als Crashly, Crashtappen en Torpedo tot een minimum te beperken, dan kan het hier gewoon gezellig blijven voor iedereen ^O^
[/error]























# Hoeveel onderdelen mag je gebruiken in 2018?
# Hoe werken grid penalties in 2018?
# Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?
# Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?
# De aero regels voor 2019

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2019 23:59:36 ]
pi_187495165
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 23:57 schreef Antonov89 het volgende:
[ afbeelding ]

[error]
Dit seizoen zal er in deze reeks strenger gemod worden dan in andere topics. Naast de in de User Policy beschreven zaken zoals aanvallen richting medeforumgebruikers zijn ook de coureurs en hun fanbases niet vogelvrij. Probeer namecalling als Crashly, Crashtappen en Torpedo tot een minimum te beperken, dan kan het hier gewoon gezellig blijven voor iedereen ^O^
[/error]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
# Hoeveel onderdelen mag je gebruiken in 2018?
# Hoe werken grid penalties in 2018?
# Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?
# Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?
# De aero regels voor 2019

pi_187495168
Nee.
  woensdag 19 juni 2019 @ 00:12:09 #4
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187495344
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 23:41 schreef franske19 het volgende:

[..]

Motor is minimaal gelijkwaardig maar de auto is gewoon stukken minder dan vorig seizoen.
Dankzij de mindere motor.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187495383
Motor is overduidelijk veel beter. Het vermogen is misschien minder, maar dat zegt niks over het totaalplaatje.
  woensdag 19 juni 2019 @ 00:19:39 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_187495426
Over die gasten in de studio: ipv een BN-er heb ik dan liever (als ze geen echte pro-racer kunnen vinden) een (liefst jonge) rijder uit een lage klasse. Die hebben tenminste wel verstand van racen én je kan er gelijk wat jong talent mee promoten en/of wat kleinere race events door het land. Hel, haal als het moet een jochie die NL kartkampioen is of zo of iemand die in BMW cup cars racet.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_187495496
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 00:19 schreef twiFight het volgende:
Over die gasten in de studio: ipv een BN-er heb ik dan liever (als ze geen echte pro-racer kunnen vinden) een (liefst jonge) rijder uit een lage klasse. Die hebben tenminste wel verstand van racen én je kan er gelijk wat jong talent mee promoten en/of wat kleinere race events door het land. Hel, haal als het moet een jochie die NL kartkampioen is of zo of iemand die in BMW cup cars racet.
Niet iedereen is geschikt voor tv
  woensdag 19 juni 2019 @ 00:29:12 #8
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_187495539
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 00:25 schreef Adames het volgende:

[..]

Niet iedereen is geschikt voor tv
[inkoppertje] precies, daarom wil ik die BN-ers er ook niet meer zien :p
Maar klopt. Maar daar kun je best op selecteren. Hadden we ergens dit jaar niet een of andere bokser? Die was ook niet geschikt voor de camera. Maar een racer heeft op zijn minst binding met het onderwerp.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 19 juni 2019 @ 00:29:52 #9
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187495552
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 00:15 schreef Antonov89 het volgende:
Motor is overduidelijk veel beter.
Nope.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187495637
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2019 00:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nope.
Goed argument, ik ben overtuigd
pi_187495662
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 00:29 schreef twiFight het volgende:

[..]

[inkoppertje] precies, daarom wil ik die BN-ers er ook niet meer zien :p
Maar klopt. Maar daar kun je best op selecteren. Hadden we ergens dit jaar niet een of andere bokser? Die was ook niet geschikt voor de camera. Maar een racer heeft op zijn minst binding met het onderwerp.
Het is al snel een verbetering
pi_187495681
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 23:59 schreef Antonov89 het volgende:
Nee.
Wel
pi_187497322
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 00:15 schreef Antonov89 het volgende:
Motor is overduidelijk veel beter. Het vermogen is misschien minder, maar dat zegt niks over het totaalplaatje.
Motor is anders. Honda luistert meer naar wat Red bull en Max willlen dus de power delivery komt anders. Minder bruusk dan bij Renault maar meer "smooth" zoals ik het begrepen heb. Bij Renault hadden ze geen invloed op welke richting er op geontwikkeld ging worden en nu kan Max/ Red Bull veel meer sturen hoe hij het graag wilt hebben.

Op dit moment zijn ze denk ik ongeveer gelijkwaardig, alleen maakt Honda grotere ontwikkelingsstappen dan Renault imo. En Honda wint het nipt op het betrouwbaarheidsterrein.

En Tanabe lult een stuk minder uit zijn nek dan Abiteboul. Ze claimen niet met grote upgrades te komen die dan maandenlang ( of anderhalf jaar, zoals de MGU-K, en het dan nog niet voor elkaar hebben) uitblijven zoals Renault dat wel deed.
Sowieso is de Japanse manier van ontwikkelen altijd eerst de boel heel houden, dan verder gaan geweest. Daarom ging het bij Mclaren m.i. zo mis: Het is Honda's modus operandi niet om eerst zo snel mogelijk te moeten en daarna de boel betrouwbaar te maken. Japanners werken over het algemeen andersom.

En Honda zijn echt geen clowns op motorisch gebied. Er is een reden waarom al die oude civic's, de s2000 en al hun andere icoontjes zo lekker rijden.

Dit is natuurlijk gewoon speculatie maar zo denk ik erover.
pi_187497848
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 00:37 schreef Antonov89 het volgende:

[..]

Goed argument, ik ben overtuigd
Monaco vs Canada,

Het chassis is gewoon goed, in monaco hadden ze een strakke tijd hoor. Beter dan vorig jaar met hun topchassis. Als die zo slecht is waarom zou je in Monaco dan sneller zijn.

Vervolgens in Canada kwamen ze te kort.

Maargoed, nu finishen ze.
  woensdag 19 juni 2019 @ 09:31:56 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187497916
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 09:27 schreef mikieu het volgende:

[..]

Monaco vs Canada,

Het chassis is gewoon goed, in monaco hadden ze een strakke tijd hoor. Beter dan vorig jaar met hun topchassis. Als die zo slecht is waarom zou je in Monaco dan sneller zijn.

Vervolgens in Canada kwamen ze te kort.

Maargoed, nu finishen ze.
het is sowieso de juiste stap geweest om naar Honda te gaan al is het verschil tov Renault momenteel nog te verwaarlozen, groter probleem is het verschil met Mercedes en Ferrari.
pi_187497968
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 00:19 schreef twiFight het volgende:
Over die gasten in de studio: ipv een BN-er heb ik dan liever (als ze geen echte pro-racer kunnen vinden) een (liefst jonge) rijder uit een lage klasse. Die hebben tenminste wel verstand van racen én je kan er gelijk wat jong talent mee promoten en/of wat kleinere race events door het land. Hel, haal als het moet een jochie die NL kartkampioen is of zo of iemand die in BMW cup cars racet.
Goed plan. Het zou toch mooi zijn als wij het voor het zeggen hadden bij ziggo :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_187498096
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 00:37 schreef Antonov89 het volgende:

[..]

Goed argument, ik ben overtuigd
Wat is jouw argument dan dat de motor op dit moment veel beter is?
  woensdag 19 juni 2019 @ 10:11:35 #18
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_187498563
Spec 3 Honda dit weekend bij VER, GAS en KVY.
Flesje bier
  woensdag 19 juni 2019 @ 11:03:27 #19
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_187499363
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2019 10:11 schreef Gezicht het volgende:
Spec 3 Honda dit weekend bij VER, GAS en KVY.
dus een grote update zonder gevolgen?
pi_187499428
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 11:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus een grote update zonder gevolgen?
Deze nog wel. Volgende update betekent wel gridstraf.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 19 juni 2019 @ 11:09:10 #21
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187499435
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 11:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dus een grote update zonder gevolgen?
Jep. Net als Spec 2. En de laatste update van Renault gaat ook weinig tot niets uithalen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 19 juni 2019 @ 13:32:11 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187501591
andrewbensonf1 twitterde op woensdag 19-06-2019 om 10:10:47 Tanabe adds: "Test-bench data shows a power increase over previous version of our PU. However, we know that we have not yet matched the figures from the manufacturers currently leading the championship. But it’s a step in the right direction and we will continue our development" reageer retweet
pi_187501683
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
andrewbensonf1 twitterde op woensdag 19-06-2019 om 10:10:47 Tanabe adds: "Test-bench data shows a power increase over previous version of our PU. However, we know that we have not yet matched the figures from the manufacturers currently leading the championship. But it’s a step in the right direction and we will continue our development" reageer retweet
Tja, als je de hele tijd kleine stapjes doet maar vaak, en mercedes en ferrari grote stappen maar niet vaak, dan blijft de voorsprong natuurlijk wel in stand.
Maar laten we positief zijn en progressie is progressie. Dat was bij renault wel anders de afgelopen jaren.
  woensdag 19 juni 2019 @ 13:43:40 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187501730
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 13:39 schreef opreis het volgende:

[..]

Tja, als je de hele tijd kleine stapjes doet maar vaak, en mercedes en ferrari grote stappen maar niet vaak, dan blijft de voorsprong natuurlijk wel in stand.
Maar laten we positief zijn en progressie is progressie. Dat was bij renault wel anders de afgelopen jaren.
dit jaar is het vooral jammer dat RBR qua chassis de troon af heeft moeten staan aan Mercedes
  woensdag 19 juni 2019 @ 13:56:33 #25
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187501881
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 13:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

dit jaar is het vooral jammer dat RBR qua chassis de troon af heeft moeten staan aan Mercedes
Te veel concessies gedaan om Honda alle vrijheid te gunnen? Zal in dat geval vanaf volgend seizoen wel beter zijn
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')