quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:57 schreef Antonov89 het volgende:
[ afbeelding ]
[error]
Dit seizoen zal er in deze reeks strenger gemod worden dan in andere topics. Naast de in de User Policy beschreven zaken zoals aanvallen richting medeforumgebruikers zijn ook de coureurs en hun fanbases niet vogelvrij. Probeer namecalling als Crashly, Crashtappen en Torpedo tot een minimum te beperken, dan kan het hier gewoon gezellig blijven voor iedereen
[/error]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
# Hoeveel onderdelen mag je gebruiken in 2018?
# Hoe werken grid penalties in 2018?
# Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?
# Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?
# De aero regels voor 2019
Dankzij de mindere motor.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Motor is minimaal gelijkwaardig maar de auto is gewoon stukken minder dan vorig seizoen.
Niet iedereen is geschikt voor tvquote:Op woensdag 19 juni 2019 00:19 schreef twiFight het volgende:
Over die gasten in de studio: ipv een BN-er heb ik dan liever (als ze geen echte pro-racer kunnen vinden) een (liefst jonge) rijder uit een lage klasse. Die hebben tenminste wel verstand van racen én je kan er gelijk wat jong talent mee promoten en/of wat kleinere race events door het land. Hel, haal als het moet een jochie die NL kartkampioen is of zo of iemand die in BMW cup cars racet.
[inkoppertje] precies, daarom wil ik die BN-ers er ook niet meer zien :pquote:
Nope.quote:
Het is al snel een verbeteringquote:Op woensdag 19 juni 2019 00:29 schreef twiFight het volgende:
[..]
[inkoppertje] precies, daarom wil ik die BN-ers er ook niet meer zien :p
Maar klopt. Maar daar kun je best op selecteren. Hadden we ergens dit jaar niet een of andere bokser? Die was ook niet geschikt voor de camera. Maar een racer heeft op zijn minst binding met het onderwerp.
Motor is anders. Honda luistert meer naar wat Red bull en Max willlen dus de power delivery komt anders. Minder bruusk dan bij Renault maar meer "smooth" zoals ik het begrepen heb. Bij Renault hadden ze geen invloed op welke richting er op geontwikkeld ging worden en nu kan Max/ Red Bull veel meer sturen hoe hij het graag wilt hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:15 schreef Antonov89 het volgende:
Motor is overduidelijk veel beter. Het vermogen is misschien minder, maar dat zegt niks over het totaalplaatje.
Monaco vs Canada,quote:
het is sowieso de juiste stap geweest om naar Honda te gaan al is het verschil tov Renault momenteel nog te verwaarlozen, groter probleem is het verschil met Mercedes en Ferrari.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:27 schreef mikieu het volgende:
[..]
Monaco vs Canada,
Het chassis is gewoon goed, in monaco hadden ze een strakke tijd hoor. Beter dan vorig jaar met hun topchassis. Als die zo slecht is waarom zou je in Monaco dan sneller zijn.
Vervolgens in Canada kwamen ze te kort.
Maargoed, nu finishen ze.
Goed plan. Het zou toch mooi zijn als wij het voor het zeggen hadden bij ziggoquote:Op woensdag 19 juni 2019 00:19 schreef twiFight het volgende:
Over die gasten in de studio: ipv een BN-er heb ik dan liever (als ze geen echte pro-racer kunnen vinden) een (liefst jonge) rijder uit een lage klasse. Die hebben tenminste wel verstand van racen én je kan er gelijk wat jong talent mee promoten en/of wat kleinere race events door het land. Hel, haal als het moet een jochie die NL kartkampioen is of zo of iemand die in BMW cup cars racet.
dus een grote update zonder gevolgen?quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:11 schreef Gezicht het volgende:
Spec 3 Honda dit weekend bij VER, GAS en KVY.
Deze nog wel. Volgende update betekent wel gridstraf.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus een grote update zonder gevolgen?
Jep. Net als Spec 2. En de laatste update van Renault gaat ook weinig tot niets uithalen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 11:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus een grote update zonder gevolgen?
twitter:andrewbensonf1 twitterde op woensdag 19-06-2019 om 10:10:47 Tanabe adds: "Test-bench data shows a power increase over previous version of our PU. However, we know that we have not yet matched the figures from the manufacturers currently leading the championship. But it’s a step in the right direction and we will continue our development" reageer retweet
Tja, als je de hele tijd kleine stapjes doet maar vaak, en mercedes en ferrari grote stappen maar niet vaak, dan blijft de voorsprong natuurlijk wel in stand.quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:twitter:andrewbensonf1 twitterde op woensdag 19-06-2019 om 10:10:47 Tanabe adds: "Test-bench data shows a power increase over previous version of our PU. However, we know that we have not yet matched the figures from the manufacturers currently leading the championship. But it’s a step in the right direction and we will continue our development" reageer retweet
dit jaar is het vooral jammer dat RBR qua chassis de troon af heeft moeten staan aan Mercedesquote:Op woensdag 19 juni 2019 13:39 schreef opreis het volgende:
[..]
Tja, als je de hele tijd kleine stapjes doet maar vaak, en mercedes en ferrari grote stappen maar niet vaak, dan blijft de voorsprong natuurlijk wel in stand.
Maar laten we positief zijn en progressie is progressie. Dat was bij renault wel anders de afgelopen jaren.
Te veel concessies gedaan om Honda alle vrijheid te gunnen? Zal in dat geval vanaf volgend seizoen wel beter zijnquote:Op woensdag 19 juni 2019 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit jaar is het vooral jammer dat RBR qua chassis de troon af heeft moeten staan aan Mercedes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |