Amper (VBL) nieuwswaarde omdat Padt er niks mee te maken had.quote:Op maandag 11 november 2019 19:18 schreef Caland het volgende:
VBL / Supporters halen verhaal bij Sergio Padt na incident in uitgaansleven
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom dit topic is gesloten
Kun jij de topics niet even leegmodden? In het PSV-topic geef ik met argumenten aan dat Bergwijn een matige speler is, waarna een quote uit een ander topic uit zijn verband getrokken wordt (nergens zeg ik dat Bergwijn 50 miljoen waard is) en iedereen massaal in de trollmodus schiet.quote:
Ik ben geen mod van VBL!quote:Op maandag 20 januari 2020 13:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kun jij de topics niet even leegmodden? In het PSV-topic geef ik met argumenten aan dat Bergwijn een matige speler is, waarna een quote uit een ander topic uit zijn verband getrokken wordt (nergens zeg ik dat Bergwijn 50 miljoen waard is) en iedereen massaal in de trollmodus schiet.
Als mijn uitspraken echt tegenstrijdig zouden zijn, zou dat misschien nog terecht zijn maar dit gaat echt nergens over. En de mods doen er doodleuk aan mee.
Het valt allemaal wel mee hoor, je bent de eerste niet waarvan er een eerdere opmerking bijgehaald wordt dat haaks op een later bericht staat. Zo kun je over iedereen wel wat vinden en iedereen wordt dan des VBL's aangepakt, waarna het een dag later weer vergeten is. Tenzij je er zelf op door blijft gaan natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2020 13:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kun jij de topics niet even leegmodden? In het PSV-topic geef ik met argumenten aan dat Bergwijn een matige speler is, waarna een quote uit een ander topic uit zijn verband getrokken wordt (nergens zeg ik dat Bergwijn 50 miljoen waard is) en iedereen massaal in de trollmodus schiet.
Als mijn uitspraken echt tegenstrijdig zouden zijn, zou dat misschien nog terecht zijn maar dit gaat echt nergens over. En de mods doen er doodleuk aan mee.
Het staat dus niet haaks op een later bericht Hans.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoor, je bent de eerste niet waarvan er een eerdere opmerking bijgehaald wordt dat haaks op een later bericht staat.
Na je uitleg niet nee, maar daar had men dus schurft aanquote:Op maandag 20 januari 2020 15:05 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het staat dus niet haaks op een later bericht Hans.
En dan heb jij niet zoiets van: Doe even normaal?quote:Op maandag 20 januari 2020 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Na je uitleg niet nee, maar daar had men dus schurft aan
Neuh, dit is VBL. Uitdelen en incasseren.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:35 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
En dan heb jij niet zoiets van: Doe even normaal?
Je vindt Bergwijn 50 miljoen waard. Dat mag en dat kan. Schaam je er niet voor.quote:Op maandag 20 januari 2020 13:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kerel, doe niet zo achterlijk. Je zeurt om inhoud, maar ik pak je ook gewoon op jouw eigen inhoud. Je bedoelde wel degelijk 40 ā 50 miljoen per speler, maar krabbelt nu gewoon terug omdat je jezelf anders wel heel belachelijk maakt. In de post erna waar je op doelt geef je minimale bedragen aan die je verwacht van 25 ā 30 miljoen per speler. Oftewel: eerder bedoelde je meer. Je ging al zakken, omdat je in je eerste post al (en daar kwam je zelf ook wel achter) wat te hoge bedragen noemde.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:45 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lees nou eens goed domme debiel.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
hi foutje van mij in OP PSV Toetrejan ipv Toeterjan, kan iemand dat wijzigen? BVD
Dood is dood, opzich.quote:Op zondag 26 januari 2020 01:49 schreef chufi het volgende:
kan het Rob Rensenbrink topic Dood niet verandert worden in overleden.. klinkt iets minder heftig
Het leven kan soms cru zijn, en de dood nog meer.quote:
Uiteindelijk raakt iedereen vergeten. Het is de tragedie des levens.quote:Op zondag 26 januari 2020 02:40 schreef chufi het volgende:
Dan krijgen ze een plek.. op deze manier zijn ze nog sneller vergeten ..
zou je wel willen hequote:Op donderdag 30 januari 2020 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteindelijk raakt iedereen vergeten. Het is de tragedie des levens.
Ergens ook wel weer mooi.quote:Op donderdag 30 januari 2020 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteindelijk raakt iedereen vergeten. Het is de tragedie des levens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |