Er is ook nog zoiets als water.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:38 schreef Durmada het volgende:
Jij drinkt alleen een blikje cassis van 25cl op een warme dag als deze?
Ik ga het straks allemaal uitproberen. Verslag volgt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:37 schreef halfway het volgende:
Ik ga alleen voor de bami en cassis, de rest mag je aan de hond geven.
dit. Hoewel sambal is ook nog wel te doen door de bami en brengt anders je hond alleen maar aan de schijterij.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:37 schreef halfway het volgende:
Ik ga alleen voor de bami en cassis, de rest mag je aan de hond geven.
Dit zei je ook over de big mac maar ik heb nog niks voorbij zie komenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:40 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik ga het straks allemaal uitproberen. Verslag volgt.
Die moest ik zelf maken toch? Sorry niet aan toe gekomen. Maar hij komt heus wel. Dit is geen werk,quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:49 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Dit zei je ook over de big mac maar ik heb nog niks voorbij zie komen
Die valt ook niet na te maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:49 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Dit zei je ook over de big mac maar ik heb nog niks voorbij zie komen
Ik moet effe in de rol...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:54 schreef Leandra het volgende:
Op bijstandsniveau boodschappen doen en dan blikjes drinken kopen
Zelfs nu ze per 4-pack in de bonus zijn bij AH kan dat eigenlijk niet.
Klopt. Neem je tijd, even checken of je het niet was vergetenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:50 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Die moest ik zelf maken toch? Sorry niet aan toe gekomen. Maar hij komt heus wel. Dit is geen werk,
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:54 schreef Leandra het volgende:
Op bijstandsniveau boodschappen doen en dan blikjes drinken kopen
Zelfs nu ze per 4-pack in de bonus zijn bij AH kan dat eigenlijk niet.
Nou lijkt er volgens de Appie geen basic cassis te zijn, maar wel een 1,5 literfles huismerk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is meer in de wereld dan de ''appie''quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou lijkt er volgens de Appie geen basic cassis te zijn, maar wel een 1,5 literfles huismerk.
Moet je wel de discipline hebben het dan bij iedere dag 1 glas te houden.
Nee zeker niet, net als de andere dingen, maar was nogal druk.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:04 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Klopt. Neem je tijd, even checken of je het niet was vergeten
Voor wat je krijgt, zeker.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sowieso 2,50 voor 1 maaltijd voor 1 persoon is wel aan de dure kant dan.
Omdat TS zei dat hij die bij de AH had gekocht.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:06 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Er is meer in de wereld dan de ''appie''
Geen idee ook waarom je daar over begint, want daar ga je als bijstandstrekker sowieso geen boodschappen doen.
Ik moet me even verplaatsen in de persoon van een bijstandtrekker. Ik kocht altijd gewoon wat. Ik hoefde geen rekening te houden met mijn banksaldo, want die was er gewoon altijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:06 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Er is meer in de wereld dan de ''appie''
Geen idee ook waarom je daar over begint, want daar ga je als bijstandstrekker sowieso geen boodschappen doen.
Klopt, de cassis, die had ik bij AH gekocht omdat ik een cassis-test wil doen. Dus ik heb daar meerdere blikjes cassis gekocht. Lekker met ijs bij deze warmte.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat TS zei dat hij die bij de AH had gekocht.
Overigens is er met AH Basic prima goedkoop boodschappen te doen bij AH.
Appie is trouwen de naam van de AH app...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |