Ik vond seizoen twee minder sterk dan seizoen één, op het einde voelde het een beetje gerushed aan.quote:
Wat ik het vreemdste vind is dat hij ook gewoon compleet niet schiet. Er was genoeg tijdquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ziet er ook gewoon zo knullig uitAls hij nou schoot en miste was het dom, maar hij loopt verder blijft steken achter de paal en raakt de bal zo dat hij voorlangs gaat.
Wat een heerlijk moment
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond seizoen twee minder sterk dan seizoen één, op het einde voelde het een beetje gerushed aan.
Genot, kan niet wachten.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Gelukkig zijn seizoen 3 en 4 puur genot. Vooral 4 vind ik ijzersterk
Ik denk dat hij met een schot bang was dat hij misschien voorlangs zou gaan, omdat de hoek en de draai nog enigszins lastig kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat ik het vreemdste vind is dat hij ook gewoon compleet niet schiet. Er was genoeg tijd
Ik vind 2 wel beter worden hoe vaker ik hem kijkquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Gelukkig zijn seizoen 3 en 4 puur genot. Vooral 4 vind ik ijzersterk
Klopt. Dat was in eerste instantie een vreemd seizoen, omdat het zo anders lijkt met die hele haven. Denk dat dat even wennen is ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind 2 wel beter worden hoe vaker ik hem kijk
onloquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Alles goed? Hoe bevalt je nieuwe battlestation?
Goed om te horen ouwe reusquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
onlo
Ja gaat wel lekker, heb hem al zitten testen door verschillende games op ultra graphics te zetten en computer gaat er erg goed mee omGisteravond weer eens Doom gespeeld, heerlijk, al die gore op m'n scherm
Ik weet niet zo wat ik daarvan moet vinden.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te horen ouwe reus
Ik ben vooral benieuwd naar de ontwikkelingen van Google Stadia
Moet je dan nog spellen kopen?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet zo wat ik daarvan moet vinden.
'Je hoeft nooit meer een console te kopen!!1"
nee, maar je betaalt wel wat, 10 euro per maand? 120 euro per jaar.
Dat geld dat je aan een console besteedt is dan toch minder![]()
IK WEET HET NIET HOOR
Hmm, nóg meer van Google, ik weet het niet hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat gigantisch floppen (in eerste instantie).quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Je hebt wel een aantal gratis games geloof ik, maar dat zijn games die vrij oud zijn inmiddels.quote:
Eens. Maar aan de andere kant is het wel de kant die je met alles eigenlijk wel opgaat. Je betaalt voor het gebruik en niet voor het eigendom. 20 jaar geleden werden auto's zelden geleased. Nu zie je dat het steeds meer de norm wordt. Sterker nog, je kan van alles leasen. Van zonnepanelen tot je wasmachine ( ja echtquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet zo wat ik daarvan moet vinden.
'Je hoeft nooit meer een console te kopen!!1"
nee, maar je betaalt wel wat, 10 euro per maand? 120 euro per jaar.
Dat geld dat je aan een console besteedt is dan toch minder![]()
IK WEET HET NIET HOOR
Nee, dat van die spellen is toch niet zo? Je betaalt alsnog voor de game, dat is het hele kromme eraan vond ik juist. Want je krijgt nooit een fysiek spel. Als je de service opzegt is ook je game weg.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maar aan de andere kant is het wel de kant die je met alles eigenlijk wel opgaat. Je betaalt voor het gebruik en niet voor het eigendom. 20 jaar geleden werden auto's zelden geleased. Nu zie je dat het steeds meer de norm wordt. Sterker nog, je kan van alles leasen. Van zonnepanelen tot je wasmachine ( ja echt)
De voordelen zijn ook wel groot voor een relatief laag bedrag per maand.
• Nooit last van updates
• Nooit last van dat je achter loopt
• Je kan alle spellen spelen voor een vast bedrag per maand
• Je hoeft geen investering te doen in dure hardware
• Je kan instant spelen
Nee, dat is 15 euro per jaarquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:26 schreef onlogisch het volgende:
En nu betaal jij toch ook maandelijks een fee aan Nintendo om online te kunnen spelen?
Oh, dan begreep ik het verkeerd. Ik meen gehoord te hebben dat je alles kon spelen voor een vast bedrag per maandquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat van die spellen is toch niet zo? Je betaalt alsnog voor de game, dat is het hele kromme eraan vond ik juist. Want je krijgt nooit een fysiek spel. Als je de service opzegt is ook je game weg.
[..]
Nee, dat is 15 euro per jaar
Dit zijn je opties:quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, dan begreep ik het verkeerd. Ik meen gehoord te hebben dat je alles kon spelen voor een vast bedrag per maand
quote:Stadia Pro: Stadia’s core offering is Stadia Pro, which costs $9.99 per month. With Stadia Pro, you get access to unlimited gaming on Stadia’s full roster (which is expected to rotate new titles in and out) at quality of up to 4K/60fps/HDR with 5.1 surround sound. Stadia Pro customers will also get discounts on future games released a la cart. The first few customers will receive access to Destiny 2.
Stadia Base: Starting in 2020, anyone hesitant about cloud gaming — or who wants to play a game released on a console they don’t own — will be able to buy games a la carte as part of Stadia Base. You’ll be able to keep the games and run them in 1080p/60fps with stereo sound on any Chrome device, including the Pixel smartphones.
Stadia Founders Package: To kickstart subscriptions, Google is also offering a bundle which looks like a pretty good deal. For $129.99 get a limited edition Night Blue controller, a 4K-supporting Chromecast Ultra, three-month Stadia Pro subscription, first dibs on a Stadia users name, and a three-month Buddy Pass to give to a friend.
quote:
quote:you get access to unlimited gaming on Stadia’s full roster
Wat is het nou?quote:Stadia Pro customers will also get discounts on future games released a la cart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |