Zo heel af en toe heb ik dat weleens.quote:
Heb je nu al een fiets?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo heel af en toe heb ik dat weleens.
Nee.quote:
Een gewone fiets heb ik wel, ik dacht dat je een hometrainer bedoelde.quote:
Maar die gebruik je niet ?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een gewone fiets heb ik wel, ik dacht dat je een hometrainer bedoelde.
Beter.quote:
Niet zo vaak, ik heb alles op loopafstand zitten.quote:
Kun je niet even lekker buiten in de natuur fietsen daarquote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet zo vaak, ik heb alles op loopafstand zitten.
Het is voornamelijk poldergebied.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je niet even lekker buiten in de natuur fietsen daar
Vind ik minder leuk, lange en rechte wegen. Ik fiets liever door bosgebied.quote:
OK, ik ken de streek daar niet zo goed.. Maar richting kust heb je toch wel iets minder polderquote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik minder leuk, lange en rechte wegen. Ik fiets liever door bosgebied.
Dat wel maar om daar te komen is al een stuk.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, ik ken de streek daar niet zo goed.. Maar richting kust heb je toch wel iets minder polder
Ik ook, daarom kom ik er ook niet zo vaak. Het is ook leuker om met zijn tweeën daar naar toe te gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:45 schreef chufi het volgende:
De paden op de lanen af ... ik fiets liever
Misschien kunnen chuf en jij samen een keer gaan fietsen. Fiets mee in de trein en karren maar!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, daarom kom ik er ook niet zo vaak. Het is ook leuker om met zijn tweeën daar naar toe te gaan.
Ja, waar bemoei je je me?quote:
Ligt idd voor mij ook aan de afstand, op zich loop ik beste wel veel.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:17 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik loop liever dan dat ik fiets, als ik naar de binnenstad ga loop ik daar met 10 minuten heen, dat doe ik dus liever dan eerst de fiets uit de berging halen, ik vind lopen veel relaxter.
Nou wie weet, ooit!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, waar bemoei je je me?
Maar het lijkt mij best gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |