SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:
Ja 23 uur geleden zegt Isa blij te zijn om weer thuis te zijn. en die foto van het wandelen plaatst zij nu weer een uur geleden, dat is weer bij haar oudersquote:Op maandag 17 juni 2019 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Lekker ploegen
Ik dacht dat ze weer naar huis was maar ze zit dus weer bij paps en mams
Het is makkelijker om die 'verhalen ' van ze te volgen als je het opzoektquote:
Leuk Beau en Ginaquote:
dus?quote:Op maandag 17 juni 2019 22:17 schreef christmastsunami het volgende:
weet je waarom ik zo'n hekel heb aan social media, ik heb vandaag iets iets heels speciaals ontdekt op IT gebied
ik heb allerlij virtuele windows linux apple en allerlij besturings systemen geladen in virtuele software
soms werkt het soms niet, nu heb ik iets gevonden dat een android met bijna 100% functionaliteit aklles doet, zoals bluetooth
PhoenixOS
SOCIAL MEDIA IS GEWOON EEN RODDELHOEKJE VOOR VROUWEN
Keuken had voor de kijkers links iets groter gemoeten, volgens mij. Ik ben het wel met Mike eens. Daar is ze op haar plaats want zowel de keuken als Billy zien er goedkoop uit.quote:
Ja is zag die grote spleet ook, vandaar ook zijn foto gedeeldquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Keuken had voor de kijkers links iets groter gemoeten, volgens mij. Ik ben het wel met Mike eens. Daar is ze op haar plaats want zowel de keuken als Billy zien er goedkoop uit.
Is een tweedehandsje denk ik. Onderste plank rechts zit ook een beschadiging. Maar goed, Billy is ook van hand tot hand gegaan dus het past wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja is zag die grote spleet ook, vandaar ook zijn foto gedeelddeed mij ook afvragen, zullen zij zich vergist hebben met opmeten? Normaal gesproken is je keuken op maat, net wat je zegt, kast moet naar links voor ons kijkers, nu heb je een rare loze opening. Billy had die spleet er afgeknipt
Wit plankje en klaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja is zag die grote spleet ook, vandaar ook zijn foto gedeelddeed mij ook afvragen, zullen zij zich vergist hebben met opmeten? Normaal gesproken is je keuken op maat, net wat je zegt, kast moet naar links voor ons kijkers, nu heb je een rare loze opening. Billy had die spleet er afgeknipt
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Is een tweedehandsje denk ik. Onderste plank rechts zit ook een beschadiging. Maar goed, Billy is ook van hand tot hand gegaan dus het past wel.
Ja snap ik ook welquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wit plankje en klaar.
Zo is er wel ruimte mocht je ooit een bredere koelkast willen plaatsen.
ja ja 'bij Mike' zeg nou maar gewoon dat die eierstokken weer aan het rammelen zijn man3quote:
tjeempie wat ziet die er anders uit op de eerste picquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:36 schreef DaniqueV het volgende:
Stefanie, zij heeft best wel een heftige tijd achter de rug. Maar ze ziet er nu goed en ontspannen uit. Fijn om te zien dat het allemaal beter lijkt te gaan met haar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft toch nog treurige ogenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
tjeempie wat ziet die er anders uit op de eerste pic
mooie plek voor d'r bezemquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja snap ik ook welmaar het is nu wel een loze ruimte die benut had kunnen worden.
Ahhhhh mama in de dop aan het spelenquote:
ik vraag me af is het beter optreden op de braderie in leuven of op de kermis Zwaagdijk-Oost?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:09 schreef pullup het volgende:
Veel live updates van zijn optreden
[ afbeelding ]
Ja zo ziet ze er nu uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
tjeempie wat ziet die er anders uit op de eerste pic
Ja denk de heftige tijd die achter haar ligt weerspiegelen in haar blik. Maar toch vind ik haar wel meer ontspannen overkomenquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:13 schreef pullup het volgende:
Aaaw![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Bah zo verdrietig dit. Het hoort niet, jong je zus/broer of kind te verliezen
Heel triest. Het zegt natuurlijk niets maar zo snel al wereldkundig maken dat je zwanger bent...ik weet niet hoor, maar ik had er al geen goed gevoel bij.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:01 schreef pullup het volgende:
Meer treurig nieuws![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterkte voor Nicoline
De 2e miskraam achter elkaar. Heftig voor hun.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heel triest. Het zegt natuurlijk niets maar zo snel al wereldkundig maken dat je zwanger bent...ik weet niet hoor, maar ik had er al geen goed gevoel bij.
Ja Koos. En eigenlijk heeft ze niet eens een miskraam maar moet ze het op laten wekken om het levenloze vruchtje te verwijderen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De 2e miskraam achter elkaar. Heftig voor hun.
Dus ze was toch zwanger, naar dit weer voor hunquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:01 schreef pullup het volgende:
Meer treurig nieuws![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterkte voor Nicoline
oh neequote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:01 schreef pullup het volgende:
Meer treurig nieuws![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterkte voor Nicoline
och, wat sneu...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:01 schreef pullup het volgende:
Meer treurig nieuws![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterkte voor Nicoline
Zitten die constant vast in die lift of zo? Ik zie niet anders...quote:
Mjah en dan heb je van die baby showers of gender reveals...nee..doet deze oma niet aan mee...eerst dat hummeltje gezond ter wereld en dan gaan we wel feliciteren en genieten...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heel triest. Het zegt natuurlijk niets maar zo snel al wereldkundig maken dat je zwanger bent...ik weet niet hoor, maar ik had er al geen goed gevoel bij.
Is ook sneu ...maar dat dit allemaal weer uitgebreid op internet moet? Ik had zoiets lekker met zijn tweetjes verwerkt bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De 2e miskraam achter elkaar. Heftig voor hun.
Ja en het woordje mine erbij, typisch Billquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:37 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Niet een gezellig honey i'm home gezicht.
Dit keer kan het best kloppen want ik ben bang dat deze knul net een stap te ver is gegaan om nog van haar af te komen. Koop nooit een huis met Billy!!!!quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja en het woordje mine erbij, typisch Bill
Koop nooit een huis met Bill in je leven, goede wijze les jaquote:Op woensdag 19 juni 2019 22:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dit keer kan het best kloppen want ik ben bang dat deze knul net een stap te ver is gegaan om nog van haar af te komen. Koop nooit een huis met Billy!!!!
Alles wat ze ziet en kan aanraken is van haar tot ze eigen kindjes heeft en dan waren deze tijdelijke kindjes passanten in haar leven.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Koop nooit een huis met Bill in je leven, goede wijze les ja
Euhmmm....met onze kindjes?![]()
[ afbeelding ]
En zelfs die zal ze dumpen bij haar zus zo vaak ze kanquote:Op donderdag 20 juni 2019 06:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Alles wat ze ziet en kan aanraken is van haar tot ze eigen kindjes heeft en dan waren deze tijdelijke kindjes passanten in haar leven.
Ja en nee.quote:Op woensdag 19 juni 2019 01:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Is ook sneu ...maar dat dit allemaal weer uitgebreid op internet moet? Ik had zoiets lekker met zijn tweetjes verwerkt bijvoorbeeld...
TILLYHUM!!!!quote:
Alleen al dat 'mine' gives me the creepsquote:
Owquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja en het woordje mine erbij, typisch Bill
Misschien de filter even schoonmaken Cemalletje.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 15:03 schreef Charmian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
hoezo dequote:
spreken en schrijven zijn 2 verschillende dingen...en in de rush van haar zwangerschap neem ik het haar niet kwalijk....niemand is foutloosquote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij die 10 talen vloeiend zou spreken... of zo iets
copy & pasten ze al die #tags niet elke keer ?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
spreken en schrijven zijn 2 verschillende dingen...en in de rush van haar zwangerschap neem ik het haar niet kwalijk....niemand is foutloos
Ze heeft altijd in utopia gezegd dat engels een taal was die ze slecht sprakquote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij die 10 talen vloeiend zou spreken... of zo iets
Kids van tegenwoordig ... pakken wat je pakken kan ...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een relatie van nog geen jaar, en zwanger.
Meer kids van vroeger.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Kids van tegenwoordig ... pakken wat je pakken kan ...
Dat wel, de vraag is, voor hoelang.....quote:Op zondag 23 juni 2019 22:05 schreef rowan634 het volgende:
Bil heeft het gewoon weer enorm voor elkaar allemaal
Ik kan niks anders zeggen
Geld is op voor glazen. Dan maar classy uit een bierflesje lurken.quote:
Het lijkt er toch op dat de tuin volgens Mike van hem is. Ik denk dat onze Bil zich weer wat dingen heeft toegeëigend die niet echt van Billy zijn. Huis, tuin, schoonmoeder?quote:Op zondag 23 juni 2019 22:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat wel, de vraag is, voor hoelang.....
Vind trouwens wel verschil met wat zij plaatst en wat hij plaatst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn moeder die de tuinbak water geeft.
[ afbeelding ]
That's Bill, alles is voor haarquote:Op zondag 23 juni 2019 22:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het lijkt er toch op dat de tuin volgens Mike van hem is. Ik denk dat onze Bil zich weer wat dingen heeft toegeëigend die niet echt van Billy zijn. Huis, tuin, schoonmoeder?
Is ze denk ik nog niet zwanger, zit alcohol in dat bierquote:Op zondag 23 juni 2019 22:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Geld is op voor glazen. Dan maar classy uit een bierflesje lurken.
Jamaar....Batsquote:Op zondag 23 juni 2019 22:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
Is ze denk ik nog niet zwanger, zit alcohol in dat bier![]()
Stttttt, breng der niet op ideeënquote:
Ze heeft schoonpa al op de reservebank. Is ook haar huis want daar heeft ze mogen logeren.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Stttttt, breng der niet op ideeën![]()
Maar zonder dollen, ik hoop echt dat Mike daar niet meteen intrapt
Die onderste ....teveel geshopt...heel het broekje klopt niet meer ...quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:51 schreef Charmian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja maar die rammelende eierstokken he...en nu is madi ook al zwanger. Dan kan ze toch niet achterblijven ze is al bijna 40quote:Op zondag 23 juni 2019 22:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Stttttt, breng der niet op ideeën![]()
Maar zonder dollen, ik hoop echt dat Mike daar niet meteen intrapt
Dat hele kind kind klopt niet meerquote:Op zondag 23 juni 2019 23:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Die onderste ....teveel geshopt...heel het broekje klopt niet meer ...
quote:
Een of andere strip wegens een pijnlijke tennisarmquote:Op maandag 24 juni 2019 15:47 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ze ziet er 10n jaar ouder uit met die tattoos, en wat is dat op haar rechter arm?
wanneer heeft Manon van haar selfs laatst en Foto op Insta geplaatstquote:Op maandag 24 juni 2019 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Een of andere strip wegens een pijnlijke tennisarm
Die Fay wordt steeds lelijker.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:42 schreef pullup het volgende:
Kansloze in lift
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ow dolletjes samen in de sportschoolquote:
ik doe echt iets verkeerds in m'n leven, eind februari had ik voor het laatst een dagje verlofquote:
Ze zijn inderdaad wel vaak foetsie allemaalquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik doe echt iets verkeerds in m'n leven, eind februari had ik voor het laatst een dagje verlof
Ik moest hard lachen in dit gevalquote:
Meh heeft tenminste nog lol met z'n bro's...man man man shaslick's op de bbq, wat sjampie zegt: boringquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:01 schreef pullup het volgende:
Of dit dan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij moet gewoon meeten met Meh
Meh is helemaal wild gewordenquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Meh heeft tenminste nog lol met z'n bro's...man man man shaslick's op de bbq, wat sjampie zegt: boring
whuuuut? weer en route? moeniegekkerwordenquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Meh is helemaal wild geworden
Kiek m goan dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik verbaas me er ook nog steeds over hoe die Honza als mister 'wat was het ook weer' zo slecht is opgedroogd qua uiterlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Meh is helemaal wild geworden
Kiek m goan dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met al die graspollen nodig je ze ook uit om gezellig te komen grazen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:26 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
"Joe....gezellig in en woonwijkie"
Wist je nou al dat Madilla zwanger is?quote:
Yes dat had ik al ergens gepost.met dat commentaar bij de zoenfotoquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wist je nou al dat Madilla zwanger is?
zwangerschaps en bevallingsverlof bij elkaar 15 weken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:37 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe lang duurt dat zwangerschapsverlof?
Elke keer als ik een foto van haar zie moet ik aan een alien denken, kan er niets aan doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zag zij er zelf zo uit. Vraag mij af waar het mis is gegaan en zij zich als een buitenaards wezen is gaan toetakelen![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door DaniqueV op 28-06-2019 22:55:41 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Elke keer als ik een foto van haar zie moet ik aan een alien denken, kan er niets aan doen
Die oude foto's zag ik ook al eens jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zag zij er zelf zo uit. Vraag mij af waar het mis is gegaan en zij zich als een buitenaards wezen is gaan toetakelen![]()
[ afbeelding ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ziet er niet meer uit zoals ze nu zich openbaartquote:
Heb jij al foto's gezien met een Billy die aan het werk is, de zogenaamde actiefoto's, ik nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:07 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Die arme man maar zwoegen
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft ze vrienden die haar goed kennen
Nopequote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb jij al foto's gezien met een Billy die aan het werk is, de zogenaamde actiefoto's, ik niet
Die tepel lijkt een beetje verdwaalt te zijn, is een beetje de weg plek kwijtquote:
Gunstige foto dit van papa Huubquote:
Ja hij lijkt toch wel weer wat slankerquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Gunstige foto dit van papa Huubleuk!
Ja hij gaat weer op de oude Huub lijkenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hij lijkt toch wel weer wat slanker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door DaniqueV op 29-06-2019 01:18:54 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja had al zoiets verwacht eerlijk gezegdquote:
Die eten maarquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:22 schreef pullup het volgende:
Het vorige minisnackje was natuurlijk al weer uren geleden
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Die eten maarook daar heb ik nu ook zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door DaniqueV op 30-06-2019 14:08:45 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:37 schreef DaniqueV het volgende:
Cees reageerde gisteren wel op FB, gaat over Mariska
SeeSijkert zit reet diep "In de Media" die gaat absoluut geen voerende handen bijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie post Daantje, ik hou van je
Dat dusquote:Op zaterdag 29 juni 2019 01:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
SeeSijkert zit reet diep "In de Media" die gaat absoluut geen voerende handen bijten
Mooie post Daantje, ik hou van je
met watquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:21 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Hebben die 2 nu een eigen bedrijfje?
Ik schat nog een half jaartje samenwoon foto's voor ze bij schiphol uit de auto geduwd word met een enkeltje ver land in haar zakken.quote:
ik denk eerder dat ze zwanger raakt.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik schat nog een half jaartje samenwoon foto's voor ze bij schiphol uit de auto geduwd word met een enkeltje ver land in haar zakken.
Zolang ze niet hoogzwanger is kan ze gewoon vliegen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ze zwanger raakt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zolang ze niet hoogzwanger is kan ze gewoon vliegen.
Dat is me ook onduidelijk . Bas hielp Ruud verhuizen afgelopen week en ze kon al wel valer samen op pad geweest. Ik denk gewoon vriendenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:21 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:21 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
quote:
staat me bij dat Ruud een verhuisbedrijfje heeft...Bas zal 'm ingehuurd hebbenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is me ook onduidelijk . Bas hielp Ruud verhuizen afgelopen week en ze kon al wel valer samen op pad geweest. Ik denk gewoon vrienden
👍quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
[..]
staat me bij dat Ruud een verhuisbedrijfje heeft...Bas zal 'm ingehuurd hebben
Ik heb dat filmpje ook gezien en er stond een bus van Peter Feitsma verhuizingen dus ik denk niet dat het zijn bedrijf isquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik verwijs niet zozeer naar dat filmpje maar naar zijn vraag om personeel voor 'zijn' bedrijfje. Hij deed eerder al die oproep zonder dat filmpje.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:35 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje ook gezien en er stond een bus van Peter Feitsma verhuizingen dus ik denk niet dat het zijn bedrijf is
Ik bedoelde zijn story op insta met die hertjesquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik verwijs niet zozeer naar dat filmpje maar naar zijn vraag om personeel voor 'zijn' bedrijfje. Hij deed eerder al die oproep zonder dat filmpje.
okequote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:42 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Ik bedoelde zijn story op insta met die hertjes
Ze werken samen, en hebben al meerdere verhuizingen gedaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die eerste foto is wel heel gay, Mehmetquote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:34 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Camera een kwartslagje draaien zodat het net lijkt of ie staat![]()
[ afbeelding ]
Hebben we hem ooit met een vrouw gezien ?quote:Op zondag 30 juni 2019 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die eerste foto is wel heel gay, Mehmet
Zijn zusjequote:Op zondag 30 juni 2019 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben we hem ooit met een vrouw gezien ?
Ik dacht toch dat Madi ooit in Utopia had gezegd niet aan sex te doen, iets van nog niet getrouwd of zo? waren er toen nog mensen verbaasd over omdat ze ook al had samengewoond? correct me if i'm wrongquote:Op zondag 30 juni 2019 06:27 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat kleine snackies
[ afbeelding ]
Bij Mike op zijn insta.quote:
Oef, die ogen van Boyd, hopelijk was dit een verkeerd fotoknip momentquote:Op zondag 30 juni 2019 19:02 schreef pullup het volgende:
en dat het 's avonds nog lang licht blijftquote:Op zondag 30 juni 2019 19:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Bij Mike op zijn insta.
Eindelijk beneden klaar! Super blij met het resultaat 😁
#newhome #firsthouse #happy #heemskerk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat er snel een pot om die plant heen zit
Boyd keek altijd een beetje zo tenzij hij zijn 'evil eye' gebruiktequote:Op zondag 30 juni 2019 19:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oef, die ogen van Boyd, hopelijk was dit een verkeerd fotoknip moment
Zelfde Maikel mond ook erbij![]()
Heb trouwens ook op smoelenboek gelezen dat Boyd en Charlotte familie van elkaar moeten zijn?? iemand die daar misschien meer over weet, ik kan het niet zo vinden moet ik zeggen
Romantisch bij tvbeeld licht en kaarsjesquote:Op zondag 30 juni 2019 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dat het 's avonds nog lang licht blijft
Ik kan hem met alleen maar met die opengesperde ogen herinnerenquote:Op zondag 30 juni 2019 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Boyd keek altijd een beetje zo tenzij hij zijn 'evil eye' gebruikte
Vooruit ik ga het proberen te kijken. Is al weer even geledenquote:
Sterkte, ik kan het niet meer aan dat gezemelquote:Op zondag 30 juni 2019 20:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooruit ik ga het proberen te kijken. Is al weer even geleden
quote:Op zondag 30 juni 2019 20:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sterkte, ik kan het niet meer aan dat gezemel
Mooi knulletje met een heerlijk open snoetje en wijze blikquote:
Owja, dat is volgend weekend weer, met beetje gunstige wind kan ik in de tuin meegenietenquote:
Ghettokind Boydquote:Op zondag 30 juni 2019 19:02 schreef pullup het volgende:
Heel rond hoofd.quote:
Ach die heeft de liefde van zijn leven allang gevonden.quote:Op maandag 1 juli 2019 08:00 schreef pullup het volgende:
Nog geen resultaatsfoto's van de verovertocht van Mehmet
Ze gaan ook weer naar huisquote:Op maandag 1 juli 2019 11:06 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ach die heeft de liefde van zijn leven allang gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |