Lekker!! Welke soep heb je nuquote:Op maandag 24 juni 2019 11:49 schreef klappernootopreis het volgende:
mijn lunch van vandaag:
Noodle soep met dumplings.
[ afbeelding ]
chinese gehaktballetjes van H-H gehakt met wat extra parika in driehoek gesneden stukjesquote:Op maandag 24 juni 2019 14:55 schreef junkiesietze het volgende:
Inspiratieloos wat ik moet eten vanavond met dit warme weer
Mag ik bij jou eten?quote:Op maandag 24 juni 2019 15:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond toch meer weer eens BBQ-en. Gevlinderde grote gemarineerde garnalen, pulpo, gemarineerde biefstukspiezen en gemarineerde saté van kippendij. Restje van de pastasalade van gisteren erbij.
Hier vooral geen zin. Zou saoto maken. Gisteren al de bouillon en kip gemaakt en dat ligt nu in porties in de vriezerquote:Op maandag 24 juni 2019 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Twister ijsje en handje snoepjes.
Vanavond ook geen inspiratie.
Vroeg gegeten. Klaar.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond toch meer weer eens BBQ-en. Gevlinderde grote gemarineerde garnalen, pulpo, gemarineerde biefstukspiezen en gemarineerde saté van kippendij. Restje van de pastasalade van gisteren erbij.
Prima voer voor de zomerquote:Op maandag 24 juni 2019 17:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier vooral geen zin. Zou saoto maken. Gisteren al de bouillon en kip gemaakt en dat ligt nu in porties in de vriezer
Had net van TGTG een flink stuk gele watermeloen dus die gaat er voor een deel aan. De rest gaat met yoghurt de blender in en daar maak ik ijsjes van.
Verder heb ik veel vleeswaren, gurcken viertels, kerstomaatjes, komkommer en salades in huis dus het wordt gewoon steeds wat snacken waar ik trek in heb.
Ken je lime pickle ook? Heerlijk spul.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:24 schreef realAIVD het volgende:
Gisteren een zak gegrilde groenten van AH (diepvries) 6 minuten gewokt, vervolgens 2/3 pot Patak tikka masala saus erbij, gedaan en het geheel warm gemaakt. Klaar in 8 minuten.
Brinjal pickle (ook van Patak), ingelegde rettich en Libanees brood er bij, en klaar.
Een stuk lekkerder dan ik vooraf had gedacht.
Vandaag de groenten met saus 4 minuutjes in de magnetron, en het was wederom erg lekker.
Dit recept ga ik onthouden voor toekomstige "écht geen zin om te koken" dagen![]()
[ afbeelding ]
Ja, hebt ik ook gehad, maar de brinjal pickle is mijn favoriet, zo geweldig lekker!quote:Op maandag 24 juni 2019 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ken je lime pickle ook? Heerlijk spul.
https://www.ah.nl/producten/product/wi376588/patak-s-lime-chutney
Eetsmakelijk kameraad. Komen er ook foto's?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:40 schreef Duveldrinker het volgende:
BBQ, ga ik de hele week doen. Lekker met salades en wat vlees.
Lekker zomerse salade en makkelijk, ga ik opslaan in mijn favorietenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:34 schreef June. het volgende:
Vanavond ga ik maar deze salade maken. Makkelijk, maar wel lekker met dit warme weer. https://www.google.nl/amp(...)3088b4567%3famp=true
Durf niet meer te klikken voor ik weer per ongeluk stem terwijl ik denk een link te checken naar de postquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
In de OP van dit topic staat nog een poll waarin je aan kunt geven wel topic van Sigaartje je het leukst vindtCUL / Stem nu voor het beste CUL fototopic van 2018!
Alle naturel chips hebben maar 3 ingrediënten; aardappelen, plantaardige olie en zoutquote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:28 schreef SVW5. het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend gehaald bij de Jumbo. Ingredïënten aardappelen, zonnebloemolie en zeezout.
Vanavond twee blikken Bonduelle eten. Heb Crispy Maïs en doperwtjes gehaald. Met deze warmte ga ik niet koken.
Is dit wat? Heb deze zak vaak zien liggen maar nog nooit geproefd.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:18 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Geen zin in moeilijk doen met dit weer.
Dat ziet er goed uit! Heb je een recept?quote:
Hou je hoofd koelquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Restje salade van gister.
Overgebleven bammetje van de lunch...
Haaaaaaaaast want naar rammstein
Onderweg nog een breaker gehaald en een flesje water....
Vanavond geen drank.
Onmogelijk... veel te warm.quote:
In dat geval veel....sterkteplezier!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Onmogelijk... veel te warm.
Wel vast goed geluncht (bij de toko <3 ) omdat ik wist dat het na werk hoop haastwerk zou worden.
Nu dapper aan het water.
(Zweet loopt van mn rug ondanks dat ik al een uur in de schaduw zit... medelijden met de mensen links voor die vol op de zon zitten. )
Dat klinkt best riskant!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:09 schreef minilot het volgende:
er komt zo een schooterknul langs met een 'combinatieschotel D'.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Restje salade van gister.
Overgebleven bammetje van de lunch...
Haaaaaaaaast want naar rammstein
Onderweg nog een breaker gehaald en een flesje water....
Vanavond geen drank.
Haha altijd een reden om wat te vierenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:11 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Dat klinkt best riskant!![]()
Hier een wijntje, om te vieren dat het binnen koeler is dan buiten
I’d wish!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
Viel Spass![]()
Heb je dit t-shirt aan?
[ afbeelding ]
Dat is gerookte zalm, kara buğday rijst, en salade met limoen en olijfolie.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:21 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit! Heb je een recept?![]()
Hier een salade van boekweit - zoete aardappelnoedels, met kip, spitskool, wortel, puntpaprika en lente-ui met een pittige pinda-limoen dressing.
Was lekker.
Ik ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2019 11:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben geloof ik de enige samen met @:golfer die niet op Sigaartje heeft gestemd.
Na zoveel topics nog niet geleerd dat je met weinig tot niks gewoon en geen kookskillzzz een volwaardige en voedzame maaltijd kan maken.
Ontopic: aardbeien, banaan en mango
Huldequote:
Heb je mijn DM gekregen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:31 schreef Sigaartje het volgende:
&Sicstus
Nou daar gaan we dan!
[ afbeelding ]
Ah, dank...even google gecheckt: boekweit!quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:05 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat is gerookte zalm, kara buğday rijst, en salade met limoen en olijfolie.
Je moest hele ding nog ingepakt in de magnetron gooien. Hij was lekker maar je moest wel je best doen om te proeven dat er ei bij zat.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:50 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Hulde![]()
Dat ziet er nog verdomd lekker uit ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |