Vandaag had gelukkig m'n allerlievelingste lievelingsverpleger dienst. Ze heeft roze en paars haarquote:Op maandag 17 juni 2019 09:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik eigenlijk te zeggen
Het 'laten gaan' stuk gericht op de kritiek naar/op jezelf. Wel wat doen met het gevoel dat het je geeft en welk gedrag je ermee ging vertonen, uit automatisme.
Dat is leerstof, hoe vervelend ook qua timing
Fijn zeg, dat je er toch over gesproken hebt!quote:Op maandag 17 juni 2019 13:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vandaag had gelukkig m'n allerlievelingste lievelingsverpleger dienst. Ze heeft roze en paars haar
Ik heb het met haar gehad over wat er was gebeurd gisteren en het was een erg goed gesprek
Als ik zeg dat ik een hele middag niks gedaan heb, heb ik eigenlijk altijd wel van alles gedaan. Niks doen is lezen, puzzelen, muziek luisteren, filmpjes kijken bij mij. Ik hoef mezelf dan helemaal niet kwalijk te nemen dat ik "niets goeds" gedaan heb. Zelf dingen doen is ook gewoon goed, ik hoef niet continu nuttig te zijn. Ik mag evenveel ruimte in de wereld als wat ik aan de mensen om me heen gun. Veel meer dan wat ik nu aan mezelf gun.
Leerzaam idd
Kijk eens (ik heb het artikel nog gelezen)quote:Op maandag 17 juni 2019 13:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vandaag had gelukkig m'n allerlievelingste lievelingsverpleger dienst. Ze heeft roze en paars haar
Ik heb het met haar gehad over wat er was gebeurd gisteren en het was een erg goed gesprek
Als ik zeg dat ik een hele middag niks gedaan heb, heb ik eigenlijk altijd wel van alles gedaan. Niks doen is lezen, puzzelen, muziek luisteren, filmpjes kijken bij mij. Ik hoef mezelf dan helemaal niet kwalijk te nemen dat ik "niets goeds" gedaan heb. Zelf dingen doen is ook gewoon goed, ik hoef niet continu nuttig te zijn. Ik mag evenveel ruimte in de wereld als wat ik aan de mensen om me heen gun. Veel meer dan wat ik nu aan mezelf gun.
Leerzaam idd
Mooi!quote:Op maandag 17 juni 2019 13:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Leerzaam idd
Leven is best lastig als je erover nadenkt.quote:Op maandag 17 juni 2019 13:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Leerzaam idd
Heb jij je werktelefoon doorgeschakeld naar thuis danquote:Op maandag 17 juni 2019 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Haha, ik ben vandaag vrij en krijg ik net een telefoontje van iemand van de BHV. Die wist niet door dat ik niet op kantoor ben, en hij vroeg me om naar beneden te gaan want er is zo een ontruimingsoefening. Dat had ik gevraagd omdat ik zo moeilijk de trap af kon toen ik zo'n pijn had. Fijn zulke collega's (ik had toegezegd bij een echte ontruiming wel gewoon naar beneden te lopen)
Nee, de telefoontjes op de vaste lijn worden doorgezet naar mijn werkmobiel. En die ging (en ik hoorde 'm, had al 2 telefoontjes gemist zag ik).quote:Op maandag 17 juni 2019 14:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij je werktelefoon doorgeschakeld naar thuis dan
Op de BBQ met een aardappelsalade en een berg rauwkost?quote:Op maandag 17 juni 2019 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb speklappen die op moeten. Wat ga ik eten?
Waar was je het niet mee eens dan?quote:
Laaaanngzaam uitgepiept, indirect, op de BBQquote:Op maandag 17 juni 2019 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb speklappen die op moeten. Wat ga ik eten?
Überhaupt de hele boete..quote:
Duh. Beide bbq. Dat is altijd een prima optie.quote:
Niet zo bijdehand jij.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Duh. Beide bbq. Dat is altijd een prima optie.
quote:Op maandag 17 juni 2019 16:15 schreef Barreltje het volgende:
Überhaupt de hele boete..
Ik heb dat helemaal niet gedaan en er is geen bewijs.. dus dat wil ik eerst maar eens zien..
Nou Ja.. wel in de straat er naast. Maar ik kan me niet Herrineren dat ik in deze specifieke straat ben geweest..quote:Op maandag 17 juni 2019 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]klinkt niet tof. Je was daar ook niet op dat moment?
Ben benieuwd. Ik zou ook bezwaar aantekenen als het onrechtvaardig is.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:22 schreef Barreltje het volgende:
Nou Ja.. wel in de straat er naast. Maar ik kan me niet Herrineren dat ik in deze specifieke straat ben geweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |