abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juni 2019 @ 13:05:54 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187468110
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 juni 2019 @ 13:06:33 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187468124
Eigen autootje is klaar met beurt en APK en kan weer worden opgehaald. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 juni 2019 @ 13:15:56 #3
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187468285
Ben je net gewend :+

Anyway.. mag je straatje keren in de opening van een straat waar je niet in mag?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187468358
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2019 09:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit bedoelde ik eigenlijk te zeggen

Het 'laten gaan' stuk gericht op de kritiek naar/op jezelf. Wel wat doen met het gevoel dat het je geeft en welk gedrag je ermee ging vertonen, uit automatisme.
Dat is leerstof, hoe vervelend ook qua timing
Vandaag had gelukkig m'n allerlievelingste lievelingsverpleger dienst. Ze heeft roze en paars haar O+
Ik heb het met haar gehad over wat er was gebeurd gisteren en het was een erg goed gesprek O+

Als ik zeg dat ik een hele middag niks gedaan heb, heb ik eigenlijk altijd wel van alles gedaan. Niks doen is lezen, puzzelen, muziek luisteren, filmpjes kijken bij mij. Ik hoef mezelf dan helemaal niet kwalijk te nemen dat ik "niets goeds" gedaan heb. Zelf dingen doen is ook gewoon goed, ik hoef niet continu nuttig te zijn. Ik mag evenveel ruimte in de wereld als wat ik aan de mensen om me heen gun. Veel meer dan wat ik nu aan mezelf gun.
Leerzaam idd :D
  maandag 17 juni 2019 @ 13:29:20 #5
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187468481
Toch beroep aangetekend.. :7
pi_187468491
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Vandaag had gelukkig m'n allerlievelingste lievelingsverpleger dienst. Ze heeft roze en paars haar O+
Ik heb het met haar gehad over wat er was gebeurd gisteren en het was een erg goed gesprek O+

Als ik zeg dat ik een hele middag niks gedaan heb, heb ik eigenlijk altijd wel van alles gedaan. Niks doen is lezen, puzzelen, muziek luisteren, filmpjes kijken bij mij. Ik hoef mezelf dan helemaal niet kwalijk te nemen dat ik "niets goeds" gedaan heb. Zelf dingen doen is ook gewoon goed, ik hoef niet continu nuttig te zijn. Ik mag evenveel ruimte in de wereld als wat ik aan de mensen om me heen gun. Veel meer dan wat ik nu aan mezelf gun.
Fijn zeg, dat je er toch over gesproken hebt!

En lezen, puzzelen, da's ook toch goed? Je hoeft niet ieder moment van de dag, "nuttig" te zijn. Juist niet lijkt me, tijd voor jezelf is ook erg nuttig, da's bijtanktijd.
Ik heb vanochtend enorm uitgeslapen. Had andere plannen maar dat slapen zal wel nodig zijn geweest (en voelt heerlijk)
We have far more in common than that which devides us..
pi_187468537
quote:

[..]

Kijk eens (ik heb het artikel nog gelezen)
https://www.nrc.nl/nieuws(...)r4aXYYwgr2qW4QqK8m7c
  maandag 17 juni 2019 @ 13:38:42 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187468603
quote:

[..]

Mooi!

En komt vaker voor dit gedrag/denken, dat scheelt wellicht. Is doorgaans best vanaf te komen als je het serieus aanpakt :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_187468659
Haha, ik ben vandaag vrij en krijg ik net een telefoontje van iemand van de BHV. Die wist niet door dat ik niet op kantoor ben, en hij vroeg me om naar beneden te gaan want er is zo een ontruimingsoefening. Dat had ik gevraagd omdat ik zo moeilijk de trap af kon toen ik zo'n pijn had. Fijn zulke collega's (ik had toegezegd bij een echte ontruiming wel gewoon naar beneden te lopen)
pi_187469165
quote:

[..]

Leven is best lastig als je erover nadenkt.
En tijd voor jezelf, lekker dingen doen waarbij je je goed voelt of gelukkig van wordt is het allerbelangrijkst.
Beetje naar buiten staren, je vervelen is overigens ook nuttig.
Je moet vast veel dingen daar, maar probeer ook wat in 'het moment' te leven :*
pi_187469182
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Haha, ik ben vandaag vrij en krijg ik net een telefoontje van iemand van de BHV. Die wist niet door dat ik niet op kantoor ben, en hij vroeg me om naar beneden te gaan want er is zo een ontruimingsoefening. Dat had ik gevraagd omdat ik zo moeilijk de trap af kon toen ik zo'n pijn had. Fijn zulke collega's (ik had toegezegd bij een echte ontruiming wel gewoon naar beneden te lopen)
Heb jij je werktelefoon doorgeschakeld naar thuis dan :o
pi_187469196
Lig ik even als pauze in de zon met een meditatie op m'n telefoon. Is m'n telefoon oververhit. Dat is vast een teken dat ik weer moet werken.
pi_187469197
Ik ben meegeweest om de auto om te ruilen en daarna even in de bieb gescharreld.
Was heerlijk, even uit huis, andere omgeving en in de wind lopen.
#doodmoe nu :D
pi_187469238
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 14:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heb jij je werktelefoon doorgeschakeld naar thuis dan :o
Nee, de telefoontjes op de vaste lijn worden doorgezet naar mijn werkmobiel. En die ging (en ik hoorde 'm, had al 2 telefoontjes gemist zag ik).

Hoe gaat het met je? Hopelijk weer een staptje beter? Want heb je nog pijn of is dat nu weg?
pi_187470698
Ik heb speklappen die op moeten. Wat ga ik eten?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187470821
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Op de BBQ met een aardappelsalade en een berg rauwkost?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_187470845
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 13:29 schreef Barreltje het volgende:
Toch beroep aangetekend.. :7
Waar was je het niet mee eens dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 juni 2019 @ 16:13:37 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187470851
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Laaaanngzaam uitgepiept, indirect, op de BBQ
En dan in stukjes in een zomerse kool salade?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187470856
Beide op zich wel prima opties. :Y
  maandag 17 juni 2019 @ 16:15:49 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187470872
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar was je het niet mee eens dan?
Überhaupt de hele boete..
Ik heb dat helemaal niet gedaan en er is geen bewijs.. dus dat wil ik eerst maar eens zien..
pi_187470876
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:14 schreef Lonaa het volgende:
Beide op zich wel prima opties. :Y
Duh. Beide bbq. Dat is altijd een prima optie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187470882
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Duh. Beide bbq. Dat is altijd een prima optie.
Niet zo bijdehand jij.
pi_187470888
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:15 schreef Barreltje het volgende:

Überhaupt de hele boete..
Ik heb dat helemaal niet gedaan en er is geen bewijs.. dus dat wil ik eerst maar eens zien..
:o klinkt niet tof. Je was daar ook niet op dat moment?
  maandag 17 juni 2019 @ 16:22:37 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187470951
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o klinkt niet tof. Je was daar ook niet op dat moment?
Nou Ja.. wel in de straat er naast. Maar ik kan me niet Herrineren dat ik in deze specifieke straat ben geweest..
pi_187470964
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 16:22 schreef Barreltje het volgende:

Nou Ja.. wel in de straat er naast. Maar ik kan me niet Herrineren dat ik in deze specifieke straat ben geweest..
Ben benieuwd. Ik zou ook bezwaar aantekenen als het onrechtvaardig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')