quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmmmm.....Ik ben ook eens op een 2e gesprek geweest en bla ka ze wisten allang dat ik t niet ging woren. Eerst een kutsmoes en toen bleek dat de stagiare bleef dus er gen plek vrij keam. Wisten ze ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom...afwachten maar weer. Ik ben er alleen niet over uit of dit de manier is om met mensen om te gaan of dat ik hier nu mijn diepe teleurstelling teveel laat spreken
[ afbeelding ]![]()
Eerste baan. Daar wisten ze al dat er iemand anders zou komen, maar die had 2 maanden opzegtermijn. Uitzendkracht was te duur. 1 dag voor einde proeftijd "mocht" ik gaan. Echt, ik wist niet wat me overkwam, nog jaren last van gehad.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook eens op een 2e gesprek geweest en bla ka ze wisten allang dat ik t niet ging woren. Eerst een kutsmoes en toen bleek dat de stagiare bleef dus er gen plek vrij keam. Wisten ze ook al.
Beter dan je vervelen. Heb je nog wat bijkomtijd als je terug bent? Of mag je meteen weer aan het werk?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:06 schreef Kreator het volgende:
Best dronken door ultra-gezelligheid in lampionstad Hoi An. Te toeristisch hier, verder wel prima bier. Morgen excursie nummer 147. Ze houden je wel bezig bij fox.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmmmm.....Niet erg netjes van die organisatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom...afwachten maar weer. Ik ben er alleen niet over uit of dit de manier is om met mensen om te gaan of dat ik hier nu mijn diepe teleurstelling teveel laat spreken
Geeft misschien ook meteen te denken hoe ze met personeel omgaan.
Kan je niet bij een bestaand personeelslid proberen wat referenties over die organisatie zien te verkrijgen?
Net zoals bedrijven referenties van kandidaten nagaan, mag jij dat ook doen bij bedrijven.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ook zoquote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Eerste baan. Daar wisten ze al dat er iemand anders zou komen, maar die had 2 maanden opzegtermijn. Uitzendkracht was te duur. 1 dag voor einde proeftijd "mocht" ik gaan. Echt, ik wist niet wat me overkwam, nog jaren last van gehad.
Goed. Beetje last nu omdat hij moest "doorduwen" zowel van boven als in de knieholte. Maar alleen dus wat vocht, wel nog wat te zien in de kuit (van een flinke zweepslag een paar maanden geleden). Maar echt iets wat zoveel pijn heeft kunnen veroorzaken is niet te zien. Morgen kijk een radioloog er naar en dan gaat het verslag naar de huisarts.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Oh en Kaat hoe nu verder met been na echo?
Ik ken verder niemand daar. En ze hebben nooit keihard gezegd dat ze verder willen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet erg netjes van die organisatie.
Geeft misschien ook meteen te denken hoe ze met personeel omgaan.
Kan je niet bij een bestaand personeelslid proberen wat referenties over die organisatie zien te verkrijgen?
Net zoals bedrijven referenties van kandidaten nagaan, mag jij dat ook doen bij bedrijven.
Ja, normale Nutella. Gewoon een etiket met de gedachte om het aan iemand anders te geven. Maar dat doen we natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:35 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie de laatste tijd bij aldi nutella in een rode pot, wat is dat?? Heeft iemand het geprobeerd??
Dat is echt het meest rukke wat je kan hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Eerste baan. Daar wisten ze al dat er iemand anders zou komen, maar die had 2 maanden opzegtermijn. Uitzendkracht was te duur. 1 dag voor einde proeftijd "mocht" ik gaan. Echt, ik wist niet wat me overkwam, nog jaren last van gehad.
Weet je toevallig of ze nog steeds ¤3,99 zijn??quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, normale Nutella. Gewoon een etiket met de gedachte om het aan iemand anders te geven. Maar dat doen we natuurlijk niet.
Ik eet geen zoete geiten maar Aldi heeft steeds meer merkproductenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:35 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie de laatste tijd bij aldi nutella in een rode pot, wat is dat?? Heeft iemand het geprobeerd??
Nee, geen idee.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:24 schreef TjjWester het volgende:
Weet je toevallig of ze nog steeds ¤3,99 zijn??
Ik las melkproduktenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik eet geen zoete geiten maar Aldi heeft steeds meer merkproducten
Dat wilde de iPad er ook 3 keer van makenquote:
Lag het toch niet alleen aan mijquote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat wilde de iPad er ook 3 keer van maken
Kennen ze wel. Vooral thuis. Maar die gene de we op vakantie tegen komen zijn die gene die geld hebben. En het niet altijd met hard werken verdient hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:27 schreef Barreltje het volgende:
Ze kennen het concept van een rij niet..
Wel het concept van "Ik eerst"
"Een te hoge verwachting is niets anders dan een toekomstige teleurstelling" is juist iets waar ik ook vandaag mee bezig was hierquote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmmmm.....
Kortom...afwachten maar weer. Ik ben er alleen niet over uit of dit de manier is om met mensen om te gaan of dat ik hier nu mijn diepe teleurstelling teveel laat spreken
[ afbeelding ]
SPOILER: wat langer verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |