Het zou op zich prima en redelijk snel iedere dag kunnen als ik mijn laptop meeneem. Maar tot nu toe heb ik er nog geen zin in die mee te nemen en daar iedere dag mee bezig te zijn. Vind het juist wel leuk om na de vakantie pas alle foto´s door te lopen. Dat blijft ook niet liggen, het maken van een beetje mooi fysiek fotoboek echter...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie fotokwaliteit niet te vergelijken is met die van ons cameraatje, maar ben toch altijd blij dat wij ons fotoblogje dagelijks al op vakantie afmaken, zou bang zijn dat het anders gewoon bleef liggen tot de vlg vakantie
Kunnen uitquote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand hier Ziggo Movies & Series XL? Ik wil graag weten of er standaard Nederlandse ondertitels bij zitten of dat die uit kunnen.
c.h.a.o.s = can't have anyone over syndromequote:Op dinsdag 18 juni 2019 05:52 schreef minilot het volgende:
FlyLady. Het principe klonk zo goed, en oei, wat hielp het voor geen meter..
Het enige dat hier consequent goed gaat is de was, de afwas en ik stofzuig eens per week het hele huis. Alle (en dan bedoel ik ook echt alle) andere klusjes zijn chaos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had an opinion.
Haal m zo wel weer weg denk ik zo.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:46 schreef Lonaa het volgende:
I had an opinion.
Ik hoop echt van een paar andere dingen nog foto's te vinden.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoop echt van een paar andere dingen nog foto's te vinden.![]()
Er heeft iig iemand uitgebreid foto's staan maken van hoe ik in de modder crashte, face first.Die wil ik wel.
As shown on my face, had ik het best wel zwaar ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:52 schreef Candaasje het volgende:
Goed bezig Lonaa! Man dat lijkt me echt loodzwaar! Superstoer!
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Soort van
Ik kan niet bevestigen dat het de eerste letters zijn van de namen
Stoerquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:46 schreef Lonaa het volgende:
I had an opinion.
Woah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had an opinion.
Haal m zo wel weer weg denk ik zo.![]()
Let me see you stripped down to the bone
Woeste stoere vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had an opinion.
Haal m zo wel weer weg denk ik zo.Leuke foto joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:34 schreef Bluezz het volgende:
We zijn net even een visje bij de kar wezen eten aan het strand van IJmuiden, heerlijk om er even 'uit' te zijn, lekker in de auto stukje toeren, maar mijn energie is totaal weg. Moet overal even zitten, uitrusten en dat is echt zo stom!!! Lijk wel een bejaarde 🤢Maar je hebt een flinke ontsteking in je lijf (gehad). Ook van een griep raak je energie kwijt, en hiervan natuurlijk helemaal. "voetje voor voetje" zouden ze in Syrië zeggen (en mijn moeder zou "mak an" gezegd hebben)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Vikingen moeten óók weer opladenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:36 schreef Lonaa het volgende:
Lookin' good hoor Bluezz.![]()
En verder voel ik me ook zo. Lijf is heftig herstellende. ging even wandelend boodschappen doen en voor het einde van de straat al spijt. Moe, zwaar, zweten, hijgen. Blerf.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 14:34 schreef Bluezz het volgende:
We zijn net even een visje bij de kar wezen eten aan het strand van IJmuiden, heerlijk om er even 'uit' te zijn, lekker in de auto stukje toeren, maar mijn energie is totaal weg. Moet overal even zitten, uitrusten en dat is echt zo stom!!! Lijk wel een bejaarde 🤢Toch lekker weg geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moe gaat weer voorbij, dat is nu even zo. Maar dat weet je wel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Voel je je ook al minder overreden door een truck?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker bezig Bluezz!
Ik heb even in de schaduw getuinierd. Het was best te doen. Twee courgettes, twee tomatillo's en een komkommer hebben een nieuw huisje. Eens kijken of ze niet door de slakken worden opgegeten.
Nu back to work.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |