Zitten een aantal aardige spelers tussen, maar als ik de selecties zo zie zijn Spanje en Italië toch wel met afstand de favoriet met een aantal A-internationals in huis. Leuk toernooitje wel.quote:1. Dean Henderson
2. Aaran Wan-Bissaka
3. Jay Dasilva
4. Jake Clarke-Salter
5. Fikayo Tomori
6. Kieran Dowell
7. Demarai Gray
8. James Maddison
9. Dominic Solanke
10. Phil Foden
11. Ryan Sessegnon
12. Jonjoe Kenny
13. Angus Gunn
14. Lloyd Kelly
15. Ezri Konsa
16. Hamza Choudhury
17. Harvey Barnes
18. Mason Mount
19. Dominic Calvert-Lewin
20. Morgan Gibbs-White
21. Reiss Nelson
22. Freddie Woodman
23. Tammy Abraham
Onderschat Frankrijk niet, die hebben geen A-internationals mee maar dat hebben ze niet nodig om een heel goed team neer te zetten.quote:Op zondag 16 juni 2019 18:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zitten een aantal aardige spelers tussen, maar als ik de selecties zo zie zijn Spanje en Italië toch wel met afstand de favoriet met een aantal A-internationals in huis. Leuk toernooitje wel.
Was ook niet vol te houden om zulke enorme talenten te blijven produceren.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:17 schreef -XOR- het volgende:
Belgie gaat een generatie middelmaat tegemoet.
Ach, de meeste vedetten kunnen nog een aantal jaar mee (Hazard, De Bruyne, Lukaku, Courtois) en Thorgan Hazard en Tielemans hebben ook veel potentie, maar dit is niet veel en die U17 van ze heb ik ook zien spelen en die kunnen er geen reet van.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was ook niet vol te houden om zulke enorme talenten te blijven produceren.
Die blijven een bizarre talentenpool hebbenquote:Op zondag 16 juni 2019 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onderschat Frankrijk niet, die hebben geen A-internationals mee maar dat hebben ze niet nodig om een heel goed team neer te zetten.
Aouarquote:Op zondag 16 juni 2019 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onderschat Frankrijk niet, die hebben geen A-internationals mee maar dat hebben ze niet nodig om een heel goed team neer te zetten.
Tijd voor de nieuwe Timmy Simons.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:17 schreef -XOR- het volgende:
Alleen die Lukebakio is wel een groot talent, doet het in de Bundesliga ook goed.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:17 schreef -XOR- het volgende:
Lukebakio is denk ik vooral leuk in counterteams, Schrijvers, Verschaeren en Saelemakers zijn onterecht omhooggeschreven, evenals Doku. Mangala zou zich nog wel leuk kunnen ontwikkelen.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alleen die Lukebakio is wel een groot talent, doet het in de Bundesliga ook goed.
Voor de rest zitten er wel aardige spelers bij (Schrijvers en Mangala) maar die gaan de absolute top niet halen.
Hoe vind je ze defensief? Spanje heeft niet echt een goede spits straks; Mayoral kan natuurlijk niet, dan moet veel komen van Oyarzabal.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Moet lang geleden zijn dat de squadra zo'n talentvolle lichting had. Als je een basiself hebt met Kean, Chiesa, Zaniolo, Barrella en Mancini, maar toch nog even Tonali en Cutrone van de bank hebt hoef je voor niemand bang te zijn.
Denk dat Calabria wel een groot gemis gaat zijn of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 16 juni 2019 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe vind je ze defensief? Spanje heeft niet echt een goede spits straks; Mayoral kan natuurlijk niet, dan moet veel komen van Oyarzabal.
Op Wikipedia stond dat de NOS de rechten had van dit toernooi, maar ik zie ze er met geen woord over reppen.quote:
Mooi man, thanks !quote:Op zondag 16 juni 2019 20:51 schreef hhh38 het volgende:
Ah gevonden, gewoon via UEFA TV
https://www.uefa.tv/match/live/114788/2025973
Even een profieltje aanmaken en gaan
Blijft prachtigquote:Op zondag 16 juni 2019 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
Eeuw geleden dat ik Fratelli heb gehoord.
Nu hopen dat hij zich verlost van Zidane.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:15 schreef hhh38 het volgende:
En bijna weer een goal met dank aan Ceballos, wat een speler
Die verdient gewoon een basisplek bij Sevilla ofzoquote:Op zondag 16 juni 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu hopen dat hij zich verlost van Zidane.
Kan mooi de plek van Isco overnemen.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die verdient gewoon een basisplek bij Sevilla ofzo
Hij komt van Betis, hé.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die verdient gewoon een basisplek bij Sevilla ofzo
Zit momenteel niet echt iets overtuigends tussen, nee.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:40 schreef hhh38 het volgende:
Is dit de beste jonge keeper die Spanje heeft?
https://twitter.com/louorns/status/1140343362479898624quote:Op zondag 16 juni 2019 21:39 schreef Pedroso het volgende:
Was volgens mij wel als voorzet bedoeld maar
Yep, schitterende actie. Prima wedstrijd ook met Italië uiteindelijk als bovenliggende partij.quote:Op zondag 16 juni 2019 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/louorns/status/1140343362479898624
Crosspass Barella, aanname en paseeractie. Zo zo zo zo goed.
Spanje was wel echt veel beter in het begin. Zou zeggen dat de ze in balans zijn, maar Italië heeft wel het momentumquote:Op zondag 16 juni 2019 21:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, schitterende actie. Prima wedstrijd ook met Italië uiteindelijk als bovenliggende partij.
Dani is boos.quote:Ceballos niet blij met Gözübüyük
Jong Spanje verloor de eerste wedstrijd op het EK Onder-21, in de wedstrijd tegen Jong Italië (3-1) had scheidsrechter Serdar Gözübüyük het druk. Dani Ceballos, die Spanje nog op voorsprong zette, was niet blij met het optreden van de Nederlander.
In de beloftenkraker deelde Gözübüyük uiteindelijk zes gele kaarten uit, maar volgens Ceballos had er minimaal een rode kaart tussen moeten zitten. 'We speelden geweldig in de eerste 25 minuten, maar daarna werden we knock-out geslagen. De UEFA laat ons in gesprekken van 25 minuten luisteren naar hoe belangrijk de VAR is, maar als ik een trap tegen mijn knie krijg – wat duidelijk een rode kaart was – wil de scheidsrechter niet eens de beelden terugkijken', aldus een gefrustreerde Ceballos.
Gözübüyük gaf richting het einde van de wedstrijd nog een strafschop aan gastland Italië. Op aanraden van de VAR bekeek de arbiter nogmaals de beelden van een valpartij van Patrick Cutrone, waarna Italië het duel in het slot kon gooien.
Voor Spanje wachten nu belangrijke groepswedstrijden tegen Jong België en Jong Polen. In 2017 waren de Spanjaarden nog finalist op het EK in Polen, toen verloor het land de eindstrijd van de leeftijdsgenoten uit Duitsland.
Is ook het normale niveau voor België. Deze generatie was gewoon absurd, bijna op elke positie wereldtop. Een normale generatie voor België is er eentje van een B-land dat zich nog zou moeten plaatsen voor een eindronde, maar hogere ambities niet mogelijk zijn. Het wordt heel hard wennen over enkele jaren als Hazard & De Bruyne o.a. stoppen.quote:Op zondag 16 juni 2019 19:17 schreef -XOR- het volgende:
Is het probleem niet een beetje dat sinds Belgie op de kaart staat teveel spelers al jong weg gaan naar het (verre) buitenland? Dat was met De Bruyne wel anders. Ook zijn veel grondleggers van het succes vertrokken of met pensioen.quote:Op maandag 17 juni 2019 12:27 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Is ook het normale niveau voor België. Deze generatie was gewoon absurd, bijna op elke positie wereldtop. Een normale generatie voor België is er eentje van een B-land dat zich nog zou moeten plaatsen voor een eindronde, maar hogere ambities niet mogelijk zijn. Het wordt heel hard wennen over enkele jaren als Hazard & De Bruyne o.a. stoppen.
Duidelijk dat Ajax wil dat hij zich in de kijker speelt, aangezien Marin niet naar het EK -21 mocht.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
Zo gaat ons aller Kristensen Duitsland in zijn eentje omver leggen.
Volgens mij had hij al aangegeven dat het sowieso problematisch voor hem ging worden, niet? Die jongen kent zijn plaats wel. En Ajax heeft Dest natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duidelijk dat Ajax wil dat hij zich in de kijker speelt, aangezien Marin niet naar het EK -21 mocht.
Bruun-Larsen heeft al regelmatig in de basis gestaan bij BVB.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:05 schreef Slobeend het volgende:
Ik ken beide spitsen van Duitsland niet. De bekendere namen staan achterin + Dahoud.
Maar dat is een Deen, ik had het over Duitsland.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bruun-Larsen heeft al regelmatig in de basis gestaan bij BVB.
Oh wacht sorry haha nee die ken ik ook niet.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar dat is een Deen, ik had het over Duitsland.
Klopt, die Dest gaat zich er wel inspelen komend seizoen denk ik. Kristensen zal vast naar een leuke 3-5-2 club kunnen om lekker te draven op de flank.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij had hij al aangegeven dat het sowieso problematisch voor hem ging worden, niet? Die jongen kent zijn plaats wel. En Ajax heeft Dest natuurlijk.
Stond vorig jaar nog in de belangstelling van Ajax, maar die heeft het daar dus ook niet echt waargemaakt zag ik.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
#FreeMathiasJensen als het op Celta aankomt.
Nwah, lange tijd hamstringproblemen en een puinhoop op beleidsmatig gebied. En dan hebben ze ook nog eens het contract van de flapdrol verlengd terwijl Celta er puur en alleen inbleef door Aspas. Kan alleen zijn saaie vlakke 4-4-2 implementeren en voor de rest niets. De vele talenten daar moeten een betere coach hebben; een Setién of Machin was gewoon op de markt denk ik dan.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stond vorig jaar nog in de belangstelling van Ajax, maar die heeft het daar dus ook niet echt waargemaakt zag ik.
En dat na de halve finale EL in 16/17quote:Op maandag 17 juni 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nwah, lange tijd hamstringproblemen en een puinhoop op beleidsmatig gebied. En dan hebben ze ook nog eens het contract van de flapdrol verlengd terwijl Celta er puur en alleen inbleef door Aspas. Kan alleen zijn saaie vlakke 4-4-2 implementeren en voor de rest niets. De vele talenten daar moeten een betere coach hebben; een Setién of Machin was gewoon op de markt denk ik dan.
Ook al gaan Lobotka en Gomez op zeker weg.
Toen was Berizzogod nog coach. Die is ook inmiddels ontslagen door Sevilla en Athletic en coacht nu Paraguay.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat na de halve finale EL in 16/17![]()
Lobotka de Jong Ajax god
Gewoon op UEFA.TV een gratis account aanmaken ouwe reus. Kost je niks. Netjes Engels commentaar, HD-beeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog ergens te zien op een zender?
Ah daar is niks mis mee dan, zet ik die wel even op.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon op UEFA.TV een gratis account aanmaken ouwe reus. Kost je niks. Netjes Engels commentaar, HD-beeld.
Spanje u21 v België u21 is morgen op Canvas 18u30
Het middenveld is met afstand de beste linie. Achterin is het - zeker vergeleken met de Fransen - niet heel bijzonder. Wat een beesten hebben die Fransen achterin.quote:
Die Franse verdediging ken ik niet echt op Upamecano na.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het middenveld is met afstand de beste linie. Achterin is het - zeker vergeleken met de Fransen - niet heel bijzonder. Wat een beesten hebben die Fransen achterin.
Zelfs op het middenveld is Frankrijk beterquote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het middenveld is met afstand de beste linie. Achterin is het - zeker vergeleken met de Fransen - niet heel bijzonder. Wat een beesten hebben die Fransen achterin.
Mee eens hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs op het middenveld is Frankrijk beter
Goede namen. Tomori, Dasilva en Choudhury ken ik niet. Van de Fransen wat meer niet maar Tousart en Aouar koekoek.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:58 schreef Bolasie het volgende:
England U21 XI: Henderson, Wan-Bissaka, Clarke-Salter, Tomori, Dasilva, Choudhury, Foden, Gray, Maddison, Sessegnon, Solanke.
France U21 XI: Bernardoni, Dagba, Upamecano, Konaté, Ballo-Touré, Tousart, Aouar, Ikoné, Bamba, Reine-Adelaïde, M Dembélé.
Beetje jammer van Solanke, laat eigenlijk niets zien als hij invalt bij Liverpool in die spaarzame minuten. Kan je beter Abraham laten spelen die een geweldig seizoen achter de rug heeft of Calvert-Lewin. Verder een prima teampje met zeker geen slechte bank. Een aantal spelers kunnen zo mee met het A-elftal.
Die Hagi stond in de belangstelling van Ajax maar daarna niks meer van gehoord.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:26 schreef hhh38 het volgende:
Knappe overwinning van Roemenië op Kroatië, al hebben die wel een mindere lichting volgens mij.
Hagi (de zoon van) schijnt een groot talent te zijn
Laatste wat ik las was dat FCSB meer geld bood oid. Maar Hagi had tegenover hun ook best bijzondere eisenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Hagi stond in de belangstelling van Ajax maar daarna niks meer van gehoord.
Ja het lijkt er niet op dat Ajax nog heel heftig met hem bezig is gezien het gebrek aan nieuws (en Verweij al iets anders zei dan Freek Janssen)quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laatste wat ik las was dat FCSB meer geld bood oid. Maar Hagi had tegenover hun ook best bijzondere eisen
Aouar probeert het spel te regisseren, maar ze weten elkaar nog niet bijzonder goed te vinden voorinquote:
Upamecano en Konate volgend jaar in combinatie met Nagelsmann als coach klinkt vuurwerk.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aouar probeert het spel te regisseren, maar ze weten elkaar nog niet bijzonder goed te vinden voorin
In Engeland lijkt het al gauw alsof je heel goed bent aan balquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Die Wan Bissaka valt me aan de bal wel tegen tot nu toe
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:36 schreef dokter.knakworst het volgende:
Wat doet die Dembele Belg daar dan
Frankrijk mag wel even een bloemetje sturen naar onze jinx koning!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
We kunnen nog 100 minuten doorspelen maar die Fransen gaan niet scoren. Zo slecht in eindfase
Bloemetjes naar Choudhury zal je bedoelen. Wat een flapdrol zegquote:Op woensdag 19 juni 2019 13:27 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Frankrijk mag wel even een bloemetje sturen naar onze jinx koning!
4 wijzigingen en dan laat je Soler staan, die was ook niet bepaald gelukkig.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
Sivera; Martín, Vallejo, Meré, Júnior Firpo; Soler, Merino, Ceballos, Oyarzabal; Dani Olmo y Borja Mayoral
Firpo en Olmo is leuk, maar lachwekkend dat Unai Simon om een fout is geslachtofferd.
Fornals had een kans kunnen krijgen, ja. Fabian Ruiz is overigens niet 100% fit.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4 wijzigingen en dan laat je Soler staan, die was ook niet bepaald gelukkig.
Hij stak een verhaal af over de mindere tweede helft van Spanje tegen Italië. Kwam er zeg maar op neer dat het met de toeschouwers te maken had.quote:
Die gratis doortocht kon echt niet.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Koekoek Fornals.
België heeft het zelf verneukt
Waarom is dat jammer?quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:22 schreef hhh38 het volgende:
Polen in de halve finale zou wel een enorme verrassing zijn.
En heel jammer.
Spanje en Italië hebben leukere teams, zeker als je je ook bedenkt dat plaatsing voor de Olympische Spelen op het spel staatquote:
Ach toch leuk voor die Pooltjes.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spanje en Italië hebben leukere teams, zeker als je je ook bedenkt dat plaatsing voor de Olympische Spelen op het spel staat
Zit ook wat in.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach toch leuk voor die Pooltjes.
Zo relevant is het voetbaltoernooi op de Olympische Spelen ook weer niet.
Chiesa doet me denken aan Berghuis, vooral qua uiterlijk maar ook qua maniertjesquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nadat ik gister las dat Chiesa nogal graag naar grond gaat vind ik het moeilijk om zijn valpartijen serieus te nemen
Misschien hebben United en City gevraagd of die twee rust mogen krijgen. Clubs zijn de baas tegenwoordigquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:23 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Flopelftal. AWB die een domme fout maakt mag meteen het veld ruimen en Foden wordt in een belangrijke wedstrijd gewoon gepasseerd. Go Roemenië.
Terwijl ze tegen Frankrijk gewoon prima speelden en pas ten onder gingen na een domme rode kaart. Wan-Bissaka is gewoon een van hun sterkhoudersquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:23 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Flopelftal. AWB die een domme fout maakt mag meteen het veld ruimen en Foden wordt in een belangrijke wedstrijd gewoon gepasseerd. Go Roemenië.
Over het algemeen is het niet zo slim om te gaan tackelen in je eigen zestienquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:04 schreef Bolasie het volgende:
Als je drie strafschoppen weggeeft in twee wedstrijden gaat er wat mis achterin.
Enorme shitshow, je lacht je kapotquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:45 schreef hhh38 het volgende:
6 doelpunten in het laatste kwartier
Ik heb iets gemist
Ik kijk naar Spanje tegen het Beleg van Polen.quote:
9quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:03 schreef TLC het volgende:
Voor de Belgen een vriendschappelijke 'match'
Dan word je nooit de beste nr 2quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
9
3
3
3
is nog mogelijk in die poule toch?
Je moet ooit naar een macht van 2quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Belgen kunnen er bijzonder weinig van
[..]
Oh dacht beste 2 door. Flopsysteem
Doe dan gewoon 2 of 4 poules oidquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet ooit naar een macht van 2
Dit is leuker dan de beste nummers 3 omdat teams al snel moeten winnen
Wat is er mis met gewoon 16 landen die meedoen dan, nog meer talenten ook die zich kunnen laten zien ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet ooit naar een macht van 2
Dit is leuker dan de beste nummers 3 omdat teams al snel moeten winnen
Volgende EK gelukkig wel met 16.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon 16 landen die meedoen dan, nog meer talenten ook die zich kunnen laten zien ook.
Misschien doet Nederland dan ook weer eens mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende EK gelukkig wel met 16.
Initially, 12 teams were to play in the tournament, however on 6 February 2019, UEFA's Executive Committee increased this number to 16.
Foppegodquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien doet Nederland dan ook weer eens mee.
https://nl.wikipedia.org/(...)nnen_onder_21_-_2006quote:
Kiessling en Nando Rafael waren wel de talenten toen. Frankrijk bohhh Gouffran, Gourcuffquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)nnen_onder_21_-_2006
Ik ging net even dit bekijken, maar ook die opstellingen bij Duitsland en Frankrijk zitten vol met vreemde namen
Ik kijk altijd op www.whoscored.comquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
Wel lachwekkend dat er voor dit eindtoernooi geen enkele vermelding op NOS Teletekst is. Nu moet ik voor standen en uitslagen naar Wikipedia toe.
Gijs Luirink bij Nederland -21 genot.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kiessling en Nando Rafael waren wel de talenten toen. Frankrijk bohhh Gouffran, Gourcuff
Hofs, Tiendalli, Castelen....quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijs Luirink bij Nederland -21 genot.
Jan was stellig, maar ze herhalen het niet eens.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vond jij het ook rood? Joos overdrijft wat wmb.
België is een continent.quote:
Maar hij raakt hem niet zodanig dat al dat gespartel nodig is zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jan was stellig, maar ze herhalen het niet eens.
Ja, eigenlijk wel.
Geacteerd gekerm mag in principe niet rullevant zijn. De beweging is objectief waarneembaar zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar hij raakt hem niet zodanig dat al dat gespartel nodig is zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hofs, Tiendalli, Castelen....
Jezus ik herkende hem nietquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker opgeblazen allen.
Henrico Drostquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hofs, Tiendalli, Castelen....
Montolivo kan er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd wel mooie namen op EK21 die doorbreken later. Chiellini, Montolivo, Pyatov, Agger, Ivanovic, Stojkovic
Moet hij wetenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Montolivo kan er helemaal niks van.
Smikkelen is echt een kutwoord.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
Fabian Ruiz, Dani Ceballos, Rodri; stel je dat voor op het WK2022. Smikkelen.
Altijd opstellen die jongen. De geprezen Kean vond ik maar slecht tegen Spanje.quote:
Ik vind verkleinwoorden heel hinderlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eens, net als het woord ''vakjury''.
De Belgen spelen helemaal niets klaar voorin. Loopt geen enkel talent rond daar. Schrijvers is wel leuk op middenveld, maar verder bwoahquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:14 schreef Pedroso het volgende:
DIe Filip Joos is enigszins gefrustreerd, onterecht verloren tegen Polen en Spanje en nu ook nog genaaid door de arbitrage !
Onterecht dan volgens zijn eigen woorden. Overigens is die Lukebakio wel een leuke speler, niet zozeer dit EK maar wel in de Bundesliga. Voor de rest is het niet veel nee.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De Belgen spelen helemaal niets klaar voorin. Loopt geen enkel talent rond daar
Overgang gras naar kunstgras en andere zooi, jammerquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:16 schreef El-Stinho het volgende:
Oyarzabal blesseert zich op vreemde wijze.
En Oostenrijk of Denemarken kan ook uithalen morgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:20 schreef Pedroso het volgende:
Spanje ligt eruit als het zo blijft. Frankrijk en Roemenië gaan voor het punt, dat lijkt me duidelijk.
Wie hoop jij dat er door gaat, Spanje of Italië ?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En Oostenrijk of Denemarken kan ook uithalen morgen.
Spanje natuurlijk, maar ik lees dat Spanje nog een goal moet maken om Italië voor te blijvenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie hoop jij dat er door gaat, Spanje of Italië ?
Vallen de goals tegen de Belgen weg?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spanje natuurlijk, maar ik lees dat Spanje nog een goal moet maken om Italië voor te blijven
Als het op doelsaldo gaat is Spanje nu doorquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spanje natuurlijk, maar ik lees dat Spanje nog een goal moet maken om Italië voor te blijven
Rules for classification: 1) points; 2) goal difference; 3) goals scored; 4) disciplinary points; 5) coefficient (Regulations Article 18.03).[4]quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het op doelsaldo gaat is Spanje nu door
Beide +3 met Spanje meer doelpunten voor
Nee toch ? Spanje nu +2 en Italië +3quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het op doelsaldo gaat is Spanje nu door
Beide +3 met Spanje meer doelpunten voor
Spanje nu op +3quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee toch ? Spanje nu +2 en Italië +3
Flip gaat over een jaar of 4 in een groot zwart gat vallen als de Rode Duivels weer naar de Europese middenmoot wegzakken.quote:
Dacht dat ze 3-1 verloren hadden van Italië en 2-1 winst tegen de Belgen. Goaltje gemist denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |