Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Neemt steeds een loopje met de fans, doet boos als mensen dat vreemd vinden.quote:
Kind van zijn tijd, hij heeft het met 5 jaar nog lang volgehouden imo.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Neemt steeds een loopje met de fans, doet boos als mensen dat vreemd vinden.
Voetbal is dan ook een simpel spelletjequote:Op zondag 30 juni 2019 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oogt soms wel vrij simpel bij die Spanjaardjes hè.
ADL is toch al geen gemakkelijk onderhandelaar.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
@:Koffieplanter Fabian werkt wel aardig aan zijn prijskaartje. Ik weet dat hij zijn contract gaat verlengen bij Napoli, maar wow.
Op het EK2020 sta ik weer volledig achter Spanje. Het land met liefde voor de bal.quote:
Decline.twitter:barcacentre twitterde op zondag 30-06-2019 om 22:38:28The only La Masia talent in the Spain U-21 setup is Dani Olmo, who left the academy in 2014. There is no current La Masia player in the Spanish U-21 European Championship winning squad. [@SiqueRodriguez] https://t.co/bQv0DJN05R reageer retweet
Idd en qua niveau niet echt een stap hoger. Alleen de competitie.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, hij weet wat hij heeft bij Ajax
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |