abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187531780
Paiq is toch waar je de fotos niet gelijk ziet?
pi_187531942
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Paiq is toch waar je de fotos niet gelijk ziet?
yes!!

Op zich is het wel mijn favoriet eigenlijk.

Maar wat ik zei.. beetje datingsite moe.

Wel een soort van date zaterdag...
met iemand die ik al heel lang ken ook.
Dus het wordt hoe dan ook gezellig :)

[ Bericht 27% gewijzigd door Uhmmpie op 21-06-2019 09:01:31 ]
pi_187531950
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

yes!!
Heb ik paar keer geprobeerd. Vond het geen succes :P
pi_187532035
Grote voordeel van Paiq was dat je kon filteren op conversatieskills. Voor mij belangrijker dan looks.

Alleen toen Tinder er bij kwam bleven vooral de mensen zonder Tindergame én zonder conversatieskills over, waardoor de lol daar ook snel af was.

Misschien inmiddels weer een beetje hersteld nu men ook wel weer tindermoe begint te worden?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_187532524
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grote voordeel van Paiq was dat je kon filteren op conversatieskills. Voor mij belangrijker dan looks.

Alleen toen Tinder er bij kwam bleven vooral de mensen zonder Tindergame én zonder conversatieskills over, waardoor de lol daar ook snel af was.

Misschien inmiddels weer een beetje hersteld nu men ook wel weer tindermoe begint te worden?
Voor de meeste mannen zijn looks ook heel belangrijk. De meeste (inclusief mezelf) zullen veel eerder voor een visuele app gaan.

Ik werd zelf een beetje moe van een leuk gesprek op Paiq, en om er dan achter te komen dat ze er niet bepaald leuk uitzag..
pi_187532557
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:48 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Voor de meeste mannen zijn looks ook heel belangrijk. De meeste (inclusief mezelf) zullen veel eerder voor een visuele app gaan.

Ik werd zelf een beetje moe van een leuk gesprek op Paiq, en om er dan achter te komen dat ze er niet bepaald leuk uitzag..
Kwestie van prioriteiten :)
pi_187532581
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

Conversatie skills gaan echt niet helpen als je bij de foto alsnog keihard verwijderd wordt of zelf iemand verwijderd.

Ik gebruik Paiq alleen nog maar voor het foto toernooi, dan weet je tenminste wie je voor je hebt :).
pi_187532588
quote:

[..]

Dit dus! :D
pi_187532635
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 12:01 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je begrijpt me niet.

Ik zeg juist dat je niet achter vrouwen aan moet lopen en zeker ook zelfrespect moet tonen.
Alleen jouw probleem is dat je real-life communicatie als gelijk ziet met online communicatie, terwijl dat een wereld van verschil is. Je moet leren anders te communiceren op zo'n chat, maar dat wil niet zeggen dat je jezelf compleet moet veranderen. Zie het meer als dat je bijvoorbeeld jouw humor scherper en alleen in tekst moet zien over te kunnen brengen. In het echt gebruik je daar lichaamstaal bij, intonatie, etc. Dat heb je online niet, dus moet je dit anders doen.

In het echt heb je veel meer tijd en gaat iemand niet direct weg als het gesprek eventjes niet interessant is. Online wel. Als je leert hoe je online anders moet communiceren ben je een stuk verder.

Let wel, dit houdt dus niet in dat je een clown moet gaan uithangen of jezelf qua karakter compleet moet aanpassen aan vrouwen. Ik vraag me trouwens af of het in het echt zoveel makkelijker gaat trouwens, anders zou je Tinder enzo niet nodig hebben, en ook geen reden tot klagen hebben lijkt me.
Ik snap je punt (vorige post ook al). Heb het ook niet over clownesk gedrag maar overall de discrepantie tussen hoe mannen en vrouwen zichzelf moeten profileren. Als man moet je dus echt nadenken over je intonatie, scherpe humor (de beste versie van jezelf zijn, presteren, een examen maken). Terwijl veel vrouwen gewooon een ''lang onderuit op de bank'' mentaliteit hanteren. Dat is het scheve speelveld waarover ik het had.

En ik heb tinder ook niet ''nodig''. Joh, ik ben niet eens op zoek naar iets serieus via tinder. Gebruik het al jaren af / aan maar heb nog nul keer gedate.

Het is voor mij meer een soort tijdverdrijf uit verveling, maar juist omdat ik er zelf redelijk relaxed op zit (en wel altijd respect heb voor de mensen waarmee ik chat), is het des te irritanter dat je zoveel vrouwen tegen komt die zichzelf heel wat lijken te vinden. Ik bedoel : ik heb er eigenlijk geeneens problemen mee als iemand niets terug zegt. Doe ik zelf ook wel eens : te lui/lame/geen zin om een gesprekje te beginnen. Maar waar ik slecht tegen kan, is dat ALS vrouwen eenmaal terug gaan praten, ze een beetje tof/arrogant lopen te doen. Zeg dan niets, of doe gewoon normaal denk ik dan. Dat vind ik echt een beetje de internetheld uithangen omdat je iets te veel bent gaan geloven in alle aandacht die je op tinder krijgt. Zeker niet alle vrouwen doen dit hoor, maar wel veel.

Wat dat betreft zijn de verhoudingen ook gewoon totaal uit zicht. Gisteren was ik voor de grap even gaan praten tegen een Filipijnse au-pair van 30 jaar. Sociaal-maatschappelijk gezien ver onder mijn real life date niveau. Maar zelfs deze liep lekker tof/arrogant te doen. Echt met zo'n houdinkje van ''Jij wil wat van mij, ik ga je eerst eens even laten kruipen''. Na het vierde/vijfde inspiratieloze antwoord donder ik haar er natuurlijk af, maar dan denk ik wel echt, de realiteit is hier ver uit zicht verdwenen.
pi_187532682
quote:

[..]

Sommige vrouwen ook :P Daarom vond ik paiq ook niks.
pi_187532849
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:56 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Ik snap je punt (vorige post ook al). Heb het ook niet over clownesk gedrag maar overall de discrepantie tussen hoe mannen en vrouwen zichzelf moeten profileren. Als man moet je dus echt nadenken over je intonatie, scherpe humor.

Dat is allemaal feitelijk juist om boven het maaiveld uit te komen, maar vrouwen doen dit zélf zelden tot nooit, en dat creëert het scheve speelveld waarover ik het had.

En ik heb tinder ook niet ''nodig''. Het is voor mij meer een soort tijdverdrijf uit verveling, maar juist omdat ik er zelf redelijk relaxed op zit, is het des te irritanter dat je zoveel vrouwen tegen komt die zichzelf heel wat lijken te vinden. Ik bedoel : ik heb er eigenlijk geeneens problemen mee als iemand niets terug zegt. Doe ik zelf ook wel eens : te lui/lame/geen zin om een gesprekje te beginnen. Maar waar ik slecht tegen kan, is dat ALS vrouwen eenmaal terug gaan praten, ze een beetje tof/arrogant lopen te doen. Zeg dan niets, of doe gewoon normaal denk ik dan. Dat vind ik echt een beetje de internetheld uithangen omdat je iets te veel bent gaan geloven in alle aandacht die je op tinder krijgt. Zeker niet alle vrouwen doen dit hoor, maar wel veel.

Wat dat betreft zijn de verhoudingen ook gewoon totaal uit zicht. Gisteren was ik voor de grap even gaan praten tegen een Filipijnse au-pair van 30 jaar. Sociaal-maatschappelijk gezien ver onder mijn real life date niveau. Maar zelfs deze liep lekker tof/arrogant te doen. Echt met zo'n houdinkje van ''Jij wil wat van mij, ik ga je eerst eens even laten kruipen''. Na het vierde/vijfde inspiratieloze antwoord donder ik haar er natuurlijk af, maar dan denk ik wel echt, de realiteit is hier ver uit zicht verdwenen.
Ik geloof er helemaal niks van dat je er zo relaxed op zit. Je dondert vrouwen die niet leuk reageren er na een paar antwoorden af zeg je. Als je echt zo relaxed was zou je niet eens de moeite nemen en gewoon niet meer reageren. In een ander topic zie ik je zeggen dat je niet meer weet wat je moet zeggen tegen vrouwen. Je maakt op mij eerder een gefrustreerde indruk.

En overigens: die vrouwen die zo arrogant doen veranderen in smekende groupies als je eenmaal kan laten zien dat jij een aantrekkelijke man bent. Je moet er ook een beetje doorheen prikken, en bijvoorbeeld laten merken dat jij diegene bent die beoordeelt of zij goed genoeg voor JOU zijn.

Ik krijg het idee dat je je alleen maar op loopt te vreten doordat je geen leuke antwoorden krijgt, dan gaat het sowieso niet lukken. Dit is exact waarom je ze niet krijgt: zie die houding als een filter waarmee vrouwen mannen filteren. Zij wil zien wat voor man je bent, en of je een sterkere 'realiteit' hebt dan haar. Ga je mee in haar BS of doet het je iets (zoals bij jou), dan ben je af. Prik je er doorheen, dan zul je zien dat ze zich na een tijdje veel meer openen voor je en ontstaat er een veel leuker gesprek. Het grappige is, als jij initieel laat zien waarde voor haar te hebben, draaien de rollen om. Dan ben jij diegene waarop zij jaagt en probeert ze indruk op jou te maken. Immers, mannen die door haar gedrag heen kunnen prikken zijn zeldzaam voor haar. Aandacht is dat niet.

Dit is de dynamiek, en eigenlijk is die in het echt niet veel anders. Ik kan je overigens best zeggen hoe dit in de praktijk naar voren komt, maar dan zul je me moeten laten zien wat je dan tegen die vrouwen zegt en hoe zo'n gesprek verloopt. Want ik heb er zelf niet zoveel last van hoor.
pi_187532883
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:56 schreef DesertGlory het volgende:
Sociaal-maatschappelijk gezien ver onder mijn real life date niveau.
Wat?
pi_187532903
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat?
dat!

Mijn exen / dates waren Nederlands/West Europees en wo opgeleid plus uit goede gezinnen. Dan is een filipijnse au-pair afkomstig uit een arm filipijns gezin sociaal maatschappelijk gezien onder de maatschappelijke standaard. Niet lullig bedoeld, gewoon een feitelijke constatering. Niet dat ik haar daar op zou afwijzen trouwens.
pi_187532922
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:20 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

dat!

Mijn exen / dates waren Nederlands/West Europees en wo opgeleid plus uit goede gezinnen. Dan is een filipijnse au-pair afkomstig uit een arm filipijns gezin sociaal maatschappelijk gezien onder de maatschappelijke standaard. Niet lullig bedoeld, gewoon een feitelijke constatering. Niet dat ik haar daar op zou afwijzen trouwens.
Wow hoe arrogant kan je zijn. Tering he _O-
pi_187532958
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:15 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal niks van dat je er zo relaxed op zit. Je dondert vrouwen die niet leuk reageren er na een paar antwoorden af zeg je. Als je echt zo relaxed was zou je niet eens de moeite nemen en gewoon niet meer reageren. In een ander topic zie ik je zeggen dat je niet meer weet wat je moet zeggen tegen vrouwen. Je maakt op mij eerder een gefrustreerde indruk.

En overigens: die vrouwen die zo arrogant doen veranderen in smekende groupies als je eenmaal kan laten zien dat jij een aantrekkelijke man bent. Je moet er ook een beetje doorheen prikken, en bijvoorbeeld laten merken dat jij diegene bent die beoordeelt of zij goed genoeg voor JOU zijn.

Ik krijg het idee dat je je alleen maar op loopt te vreten doordat je geen leuke antwoorden krijgt, dan gaat het sowieso niet lukken. Dit is exact waarom je ze niet krijgt: zie die houding als een filter waarmee vrouwen mannen filteren. Zij wil zien wat voor man je bent, en of je een sterkere 'realiteit' hebt dan haar. Ga je mee in haar BS of doet het je iets (zoals bij jou), dan ben je af. Prik je er doorheen, dan zul je zien dat ze zich na een tijdje veel meer openen voor je en ontstaat er een veel leuker gesprek. Het grappige is, als jij initieel laat zien waarde voor haar te hebben, draaien de rollen om. Dan ben jij diegene waarop zij jaagt en probeert ze indruk op jou te maken. Immers, mannen die door haar gedrag heen kunnen prikken zijn zeldzaam voor haar. Aandacht is dat niet.

Dit is de dynamiek, en eigenlijk is die in het echt niet veel anders. Ik kan je overigens best zeggen hoe dit in de praktijk naar voren komt, maar dan zul je me moeten laten zien wat je dan tegen die vrouwen zegt en hoe zo'n gesprek verloopt. Want ik heb er zelf niet zoveel last van hoor.
tja jij kent mij niet ik ken jou niet, dus om nou te gaan discussieren over hoe ik er op zit lijkt me verder ook niet zo relevant.

Verder zeg je natuurlijk wel nuttige dingen, vooral wbt. het creëren van waarde. Die spelletjes zijn dank denk ik gewoon niet zo mijn ding. Het vertrekpunt van waaraf mannen en vrouwen starten op tinder ligt gewoon heel ver uit elkaar. Jij als man hebt (zo vind ik ook uit jouw post blijken) heel veel te bewijzen, voordat je eenmaal een gemeenschappelijk vertrekpunt hebt.

En inderdaad, als je écht iets zoekt en ook echt bereid bent om daar veel tijd en moeite in te investeren, dan zal het prima werken wat jij zegt. Zelf vind ik het allemaal nogal veel gedoe met vooral een hele lage slaagkans. Maar helemaal eens dat zodra jij hebt bewezen waarde voor haar te hebben, dat de rollen omdraaien. Irritatie is alleen wel dat sommige van die vrouwn op tinder je bijna in beginsel al benaderen als een minderwaardig wezen, en dat het dan aan jou is om te bewijzen in zekere zin dat dit niet zo is. Een soort omgekeerde bewijslast.
pi_187532975
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wow hoe arrogant kan je zijn. Tering he _O-
Want?

Ik zeg gewoon wat door heel veel mensen wordt gedacht. Of zelfs niet eens gedacht : voor heel veel nederlandse mannen met een prima achtergrond/ afkomst, is een filippijnse au-pair een no brainer en geen serieus relatiemateriaal. Klinkt lullig, maar is wel de waarheid. En als ik het dan hardop zeg, ben ik opeens arrogant.
pi_187532985
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:26 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Want?

Ik zeg gewoon wat door heel veel mensen wordt gedacht. Of zelfs niet eens gedacht : voor heel veel nederlandse mannen met een prima achtergrond/ afkomst, is een filippijnse au-pair een no brainer en geen serieus relatiemateriaal. Klinkt lullig, maar is wel de waarheid. En als ik het dan hardop zeg, ben ik opeens arrogant.
Als je zo op haar neerkijkt waarom dan een match?
pi_187532992
Zon houding en dan geen enkele succes op tinder :')
pi_187533023
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je zo op haar neerkijkt waarom dan een match?
Kijk nu ga je me in een hoek drijven door me woorden in de mond te leggen ;)

Ik heb nergens gezegd, dat ik op haar neer kijk. Het enige wat ik zeg, is dat mensen grosso modo zijn in te delen in verschillende maatschappelijke klassen.

Ben zelf ooit in de filippijnen op vakantie geweest, en hoewel ik er geen gebruik van heb gemaakt, had ik daar aan elke vinger een (mooie) vrouw mee naar huis kunnen nemen. Dat zeg ik niet omdat ik mezelf zo fantastisch vind, want dat geldt voor elke westerse man. Dat komt omdat een westerse man in dat land een hoger sociaal-maatschappelijk aanzien heeft, want: rijk, westers, blond, blank (hogere klasse). Ik vind dames uit die regio overigens vaak wel aantrekkelijk, en vaak ook opvallend intelligend, welgemanierd en welbespraakt.

Wat ik alleen probeer aan te geven : als zo'n filipina eenmaal zelf in Nederland is als au-pair, hier op tinder gaat. Dan krijgt ze natuurlijk opeens heel veel matches met Nederlandse mannen. En dan gaat ze opeens in zichzelf geloven en een beetje cool lopen doen en zijn de rollen opeens compleet omgedraaid en als je als man aan haar spelletje zou meewerken, zit jij opeens als westerse hoogopgeleide man te kruipen voor een filippijnse au-pair. Ik zeg niet dat ik op haar neerkijk, maar de rollen zijn t.o.v. de gangbare situatie dan wel volledig omgedraaid.
pi_187533058
Haha, dat verhaal om te laten zien dat je waarde hebt.. Dikke toeter hè, dat spel speel ik niet.

Je bent toch geen 12/16 meer, kinderachtig gedrag :r
pi_187533069
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:31 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Kijk nu ga je me in een hoek drijven door me woorden in de mond te leggen ;)

Ik heb nergens gezegd, dat ik op haar neer kijk. Het enige wat ik zeg, is dat mensen grosso modo zijn in te delen in verschillende maatschappelijke klassen.

Ben zelf ooit in de filippijnen op vakantie geweest, en hoewel ik er geen gebruik van heb gemaakt, had ik daar aan elke vinger een (mooie) vrouw mee naar huis kunnen nemen. Dat zeg ik niet omdat ik mezelf zo fantastisch vind, want dat geldt voor elke westerse man. Ik vind dames uit die regio overigens vaak wel aantrekkelijk, en vaak ook opvallend intelligend, welgemanierd en welbespraakt.

Wat ik alleen probeer aan te geven : als zo'n filipina eenmaal zelf in Nederland is als au-pair, hier op tinder gaat. Dan krijgt ze natuurlijk opeens heel veel matches met Nederlandse mannen. En dan gaat ze opeens in zichzelf geloven en een beetje cool lopen doen en zijn de rollen opeens compleet omgedraaid en als je als man aan haar spelletje zou meewerken, zit jij opeens als westerse hoogopgeleide man te kruipen voor een filippijnse au-pair. Ik zeg niet dat ik op haar neerkijk, maar de rollen zijn t.o.v. de gangbare situatie dan wel volledig omgedraaid.
quote:
Mijn exen / dates waren Nederlands/West Europees en wo opgeleid plus uit goede gezinnen. Dan is een filipijnse au-pair afkomstig uit een arm filipijns gezin sociaal maatschappelijk gezien onder de maatschappelijke standaard.
Weet niet hoe jij dit ziet maar komt op mij echt over alsof je op haar neerkijkt. En die houding is wat raar als je hier in dit topic alleen maar laat zien hoe je geen succes hebt op tinder. Kom je toch nergens mee met zon houding?
pi_187533095
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, dat verhaal om te laten zien dat je waarde hebt.. Dikke toeter hè, dat spel speel ik niet.

Waar heb je het over?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187533097
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[..]

Weet niet hoe jij dit ziet maar komt op mij echt over alsof je op haar neerkijkt. En die houding is wat raar als je hier in dit topic alleen maar laat zien hoe je geen succes hebt op tinder. Kom je toch nergens mee met zon houding?
Een vuilnisman heeft sociaal maatschappelijk gezien ook een lagere sociaal maatschappelijke rang dan een neuroloog. Ik heb zelf ook een lagere sociaal-maatschappelijke rang dan een neuroloog. Dat zijn gewoon feiten, heeft niets met neerkijken op te maken.
pi_187533107
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:25 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

tja jij kent mij niet ik ken jou niet, dus om nou te gaan discussieren over hoe ik er op zit lijkt me verder ook niet zo relevant.

Verder zeg je natuurlijk wel nuttige dingen, vooral wbt. het creëren van waarde. Die spelletjes zijn dank denk ik gewoon niet zo mijn ding. Het vertrekpunt van waaraf mannen en vrouwen starten op tinder ligt gewoon heel ver uit elkaar. Jij als man hebt (zo vind ik ook uit jouw post blijken) heel veel te bewijzen, voordat je eenmaal een gemeenschappelijk vertrekpunt hebt.

En inderdaad, als je écht iets zoekt en ook echt bereid bent om daar veel tijd en moeite in te investeren, dan zal het prima werken wat jij zegt. Zelf vind ik het allemaal nogal veel gedoe met vooral een hele lage slaagkans. Maar helemaal eens dat zodra jij hebt bewezen waarde voor haar te hebben, dat de rollen omdraaien. Irritatie is alleen wel dat sommige van die vrouwn op tinder je bijna in beginsel al benaderen als een minderwaardig wezen, en dat het dan aan jou is om te bewijzen in zekere zin dat dit niet zo is. Een soort omgekeerde bewijslast.
Het is wel relevant hoe je er op zit, als jij gefrustreerd raakt van die berichten zou ik je aanraden dat eerst weg te nemen, je gaat namelijk nooit een leuk gesprek voeren zo.

Maar het is in het echt niet anders dat je je even moet bewijzen bij vrouwen. Tenzij ze het al van je gezien hebben. Mannen vallen initeel op uiterlijk dus wij weten meteen of we iemand leuk vinden. Vrouwen willen zien hoe jij bent als man, of je met name mentaal en emotioneel sterk genoeg bent. Dus 'testen' ze je een beetje.

Op Tinder is dit natuurlijk extremer, maar ook in het echt krijg je hiermee te maken. Als een vrouw een arrogante opmerking maakt en dit irriteert jou, dan bereik je helemaal niks. Beter zou zijn als je gewoon een lacherige opmerking terug maakt die haar in de rol duwt van persoon die zich moet bewijzen.

Bijvoorbeeld die Filipijnse die arrogant doet. Er zijn talloze mogelijkheden. Vraag bijvoorbeeld op een grappgie manier of zij later op jouw kinderen kan passen als jij getrouwd bent, en dat ze jou dan zeker niet mag verleiden.

Even een snel voorbeeld dat vast wel beter kan, maar kijk naar de dynamiek. Zo zet je haar impliciet in de positie van 'jij bent niet goed genoeg voor mij' en 'jij moet je best doen om mij te verleiden, ik ga dat niet bij jou doen'. Doe dit overigens wel alleen als antwoord op een arrogante opmerkingen. Snap je hoe dit werkt, en hoe communicatieskills van belang zijn? Het is niet moeilijk, maar je moet meegaan in deze 'dans' :P
pi_187533137
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Alles in het leven draait om waarde. Vriendschappen, werk, en ook relaties.

Maar ik zou er vooral niet naar luisteren. Next! (of hoe zeg je dat altijd bij een afwijzing?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')