Op dinsdag komen tekenen bij Tonia. Kun je het haar zelf zeggenquote:
Ja,gewoon lekker van het mooie weer genieten.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:55 schreef MMXMMX het volgende:
inwonersutopia@talpa.tv
host d122796a.ess.barracudanetworks.com [209.222.82.141]
SMTP error from remote mail server after end of data:
550 Service unavailable; Client host [smtpq4.mnd.mail.iss.as9143.net] blocked by bl.spamcop.net; 212.54.34.167 (inwonersutopia@talpa.tv:blocked)
Iemand een idee hoe ik hier omheen kan ?
Is ook wel iets voor formule, dat tekenen.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Op dinsdag komen tekenen bij Tonia. Kun je het haar zelf zeggen
Je antivirus/ firewall . Spamcop uitzetten?quote:Op zondag 16 juni 2019 09:55 schreef MMXMMX het volgende:
inwonersutopia@talpa.tv
host d122796a.ess.barracudanetworks.com [209.222.82.141]
SMTP error from remote mail server after end of data:
550 Service unavailable; Client host [smtpq4.mnd.mail.iss.as9143.net] blocked by bl.spamcop.net; 212.54.34.167 (inwonersutopia@talpa.tv:blocked)
Iemand een idee hoe ik hier omheen kan ?
quote:Op zondag 16 juni 2019 09:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja,gewoon lekker van het mooie weer genieten.
Ja, die is heel U2 nog niet geweest.quote:
Wil gewoon wat info van Jessie over zijn apneuapparaat meer niet dit heeft verder niks met het weer te makenquote:Op zondag 16 juni 2019 09:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja,gewoon lekker van het mooie weer genieten.
Nee dat gaat hij niet doen. Wel bij de les blijven hequote:Op zondag 16 juni 2019 09:58 schreef 5thencounter het volgende:
Gerrie Den "Draaiert" gaant de hele dag zijn vesje rechttrekken en zijn gevoelige vingertjes niet vies maken, hij moet tenslotte 1 elke shitft 15min de usb stick afspelen
Oh ik dacht dat hij aan de kant van de ontvanger was geweigerd ?quote:Op zondag 16 juni 2019 09:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Je antivirus/ firewall . Spamcop uitzetten?
Gebruik jij een willekeurig IP, ik denk dat die geblockt wordt, even een andere nemen.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:58 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wil gewoon wat info van Jessie over zijn apneuapparaat meer niet dit heeft verder niks met het weer te maken
Ja, hij denkt het mannetje te zijn vandaag.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:58 schreef 5thencounter het volgende:
Gerrie Den "Draaiert" gaant de hele dag zijn vesje rechttrekken en zijn gevoelige vingertjes niet vies maken, hij moet tenslotte 1 elke shitft 15min de usb stick afspelen
Lijkt er op dat je eigen spamcop hem heeft geweigerd. Maar ik weet het ook nietquote:Op zondag 16 juni 2019 09:59 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij aan de kant van de ontvanger was geweigerd ?
precies wat er staatquote:
Kan je beter een dokter raadplegenquote:Op zondag 16 juni 2019 09:58 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wil gewoon wat info van Jessie over zijn apneuapparaat meer niet dit heeft verder niks met het weer te maken
quote:Op zondag 16 juni 2019 09:58 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik denk dat het een hilarische rondleiding word.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij denkt het mannetje te zijn vandaag.
Ik ben wel heel benieuwd naar die rondleiding van hem. Zal niet veel zinnigs uit komen denk ik.
Niet "draaie" of niet de hele dag zijn vesje rechttrekken?quote:Op zondag 16 juni 2019 09:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee dat gaat hij niet doen. Wel bij de les blijven he
Die lult 5 kwartier in een uur. Daar moet hij het van hebben. Kan hij anderen zwartmaken.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij denkt het mannetje te zijn vandaag.
Ik ben wel heel benieuwd naar die rondleiding van hem. Zal niet veel zinnigs uit komen denk ik.
Totaal niet relevant of stream gerelateerd.quote:
Hij moet anders zijn 'gefabriceerde set' weer afdraaien.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet "draaie" of niet de hele dag zijn vesje rechttrekken?
zat tt die niet relevant zijn vaakquote:Op zondag 16 juni 2019 10:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Totaal niet relevant of stream gerelateerd.
Veel mensen kijken even naar de TT 's of er iets 'gebeurd' is in Utopia. Zo'n TT slaat dan nergens op
Niet draaien. Mag niet omdat er al te veel muziek is ivm dansen van Franny. De linedans voorstelling etc.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet "draaie" of niet de hele dag zijn vesje rechttrekken?
Waarom ?quote:
Er was toch "vergunning" voor 15min muziek per shift?quote:Op zondag 16 juni 2019 10:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij moet anders zijn gefabriceerde set weer afdraaien.
Dillul en Dikke Kaylee.quote:
Voor mij wel hoor. Maar ik snap wel dat niet iedereen ermee eens zal zijn.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Totaal niet relevant of stream gerelateerd.
Veel mensen kijken even naar de TT 's of er iets 'gebeurd' is in Utopia. Zo'n TT slaat dan nergens op
Ohw de Showmaster spelen, nou ja lullen kan 'ie wélquote:Op zondag 16 juni 2019 10:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet draaien. Mag niet omdat er al te veel muziek is ivm dansen van Franny. De linedans voorstelling etc.
Hij gaat bij de rodeostier staan en daarnaast de rondleidingen doen
Obsessed muchquote:Op zondag 16 juni 2019 10:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor. Maar ik snap wel dat niet iedereen ermee eens zal zijn.
quote:Op zondag 16 juni 2019 10:03 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Waarom ?
De dokter staat hier hellemaal buiten dit levert mij niet het apparaat dat doet een apotheek en ik wil gewoon die van mij vervangen door die gene die hij heeft meer niet.
Zo nu weet je het..
Dan kan je toch beter de apotheek bellen?quote:Op zondag 16 juni 2019 10:03 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Waarom ?
De dokter staat hier hellemaal buiten dit levert mij niet het apparaat dat doet een apotheek en ik wil gewoon die van mij vervangen door die gene die hij heeft meer niet.
Zo nu weet je het..
Ja, dacht het wel, maar geen idee wat die geile naaktslak van plan is.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er was toch "vergunning" voor 15min muziek per shift?
Ik snap wel vaker een tt niet, dus boeien.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor. Maar ik snap wel dat niet iedereen ermee eens zal zijn.
quote:Op zondag 16 juni 2019 10:04 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik gok Donny en Diva, verder snap ik de tt ook niet
Ahhquote:
Al is het meestal onzin, of dingetjes.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw de Showmaster spelen, nou ja lullen kan 'ie wél
Juist niet. Heb nergens last van, slaap lekker, eet goed, en mijn leven gaat gewoon zijn gangetje.quote:
hou toch is op zeg tt hiervoor was o sorry ...... en deze wordt besproken.. over obsessie gesprokenquote:
maak en cap en neem die mee naar je apotheek,quote:Op zondag 16 juni 2019 10:03 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Waarom ?
Zo nu weet je het..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |