Op dinsdag komen tekenen bij Tonia. Kun je het haar zelf zeggenquote:
Ja,gewoon lekker van het mooie weer genieten.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:55 schreef MMXMMX het volgende:
inwonersutopia@talpa.tv
host d122796a.ess.barracudanetworks.com [209.222.82.141]
SMTP error from remote mail server after end of data:
550 Service unavailable; Client host [smtpq4.mnd.mail.iss.as9143.net] blocked by bl.spamcop.net; 212.54.34.167 (inwonersutopia@talpa.tv:blocked)
Iemand een idee hoe ik hier omheen kan ?
Is ook wel iets voor formule, dat tekenen.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Op dinsdag komen tekenen bij Tonia. Kun je het haar zelf zeggen
Je antivirus/ firewall . Spamcop uitzetten?quote:Op zondag 16 juni 2019 09:55 schreef MMXMMX het volgende:
inwonersutopia@talpa.tv
host d122796a.ess.barracudanetworks.com [209.222.82.141]
SMTP error from remote mail server after end of data:
550 Service unavailable; Client host [smtpq4.mnd.mail.iss.as9143.net] blocked by bl.spamcop.net; 212.54.34.167 (inwonersutopia@talpa.tv:blocked)
Iemand een idee hoe ik hier omheen kan ?
quote:Op zondag 16 juni 2019 09:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja,gewoon lekker van het mooie weer genieten.
Ja, die is heel U2 nog niet geweest.quote:
Wil gewoon wat info van Jessie over zijn apneuapparaat meer niet dit heeft verder niks met het weer te makenquote:Op zondag 16 juni 2019 09:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Nee dat gaat hij niet doen. Wel bij de les blijven hequote:Op zondag 16 juni 2019 09:58 schreef 5thencounter het volgende:
Gerrie Den "Draaiert" gaant de hele dag zijn vesje rechttrekken en zijn gevoelige vingertjes niet vies maken, hij moet tenslotte 1 elke shitft 15min de usb stick afspelen
Oh ik dacht dat hij aan de kant van de ontvanger was geweigerd ?quote:Op zondag 16 juni 2019 09:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Je antivirus/ firewall . Spamcop uitzetten?
Gebruik jij een willekeurig IP, ik denk dat die geblockt wordt, even een andere nemen.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:58 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wil gewoon wat info van Jessie over zijn apneuapparaat meer niet dit heeft verder niks met het weer te maken
Ja, hij denkt het mannetje te zijn vandaag.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:58 schreef 5thencounter het volgende:
Gerrie Den "Draaiert" gaant de hele dag zijn vesje rechttrekken en zijn gevoelige vingertjes niet vies maken, hij moet tenslotte 1 elke shitft 15min de usb stick afspelen
Lijkt er op dat je eigen spamcop hem heeft geweigerd. Maar ik weet het ook nietquote:Op zondag 16 juni 2019 09:59 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij aan de kant van de ontvanger was geweigerd ?
precies wat er staatquote:
Kan je beter een dokter raadplegenquote:Op zondag 16 juni 2019 09:58 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wil gewoon wat info van Jessie over zijn apneuapparaat meer niet dit heeft verder niks met het weer te maken
quote:Op zondag 16 juni 2019 09:58 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik denk dat het een hilarische rondleiding word.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij denkt het mannetje te zijn vandaag.
Ik ben wel heel benieuwd naar die rondleiding van hem. Zal niet veel zinnigs uit komen denk ik.
Niet "draaie" of niet de hele dag zijn vesje rechttrekken?quote:Op zondag 16 juni 2019 09:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee dat gaat hij niet doen. Wel bij de les blijven he
Die lult 5 kwartier in een uur. Daar moet hij het van hebben. Kan hij anderen zwartmaken.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij denkt het mannetje te zijn vandaag.
Ik ben wel heel benieuwd naar die rondleiding van hem. Zal niet veel zinnigs uit komen denk ik.
Totaal niet relevant of stream gerelateerd.quote:
Hij moet anders zijn 'gefabriceerde set' weer afdraaien.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet "draaie" of niet de hele dag zijn vesje rechttrekken?
zat tt die niet relevant zijn vaakquote:Op zondag 16 juni 2019 10:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Totaal niet relevant of stream gerelateerd.
Veel mensen kijken even naar de TT 's of er iets 'gebeurd' is in Utopia. Zo'n TT slaat dan nergens op
Niet draaien. Mag niet omdat er al te veel muziek is ivm dansen van Franny. De linedans voorstelling etc.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet "draaie" of niet de hele dag zijn vesje rechttrekken?
Waarom ?quote:
Er was toch "vergunning" voor 15min muziek per shift?quote:Op zondag 16 juni 2019 10:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij moet anders zijn gefabriceerde set weer afdraaien.
Dillul en Dikke Kaylee.quote:
Voor mij wel hoor. Maar ik snap wel dat niet iedereen ermee eens zal zijn.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Veel mensen kijken even naar de TT 's of er iets 'gebeurd' is in Utopia. Zo'n TT slaat dan nergens op
Ohw de Showmaster spelen, nou ja lullen kan 'ie wélquote:Op zondag 16 juni 2019 10:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet draaien. Mag niet omdat er al te veel muziek is ivm dansen van Franny. De linedans voorstelling etc.
Hij gaat bij de rodeostier staan en daarnaast de rondleidingen doen
Obsessed muchquote:Op zondag 16 juni 2019 10:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor. Maar ik snap wel dat niet iedereen ermee eens zal zijn.
quote:Op zondag 16 juni 2019 10:03 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Waarom ?
De dokter staat hier hellemaal buiten dit levert mij niet het apparaat dat doet een apotheek en ik wil gewoon die van mij vervangen door die gene die hij heeft meer niet.
Zo nu weet je het..
Dan kan je toch beter de apotheek bellen?quote:Op zondag 16 juni 2019 10:03 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Waarom ?
De dokter staat hier hellemaal buiten dit levert mij niet het apparaat dat doet een apotheek en ik wil gewoon die van mij vervangen door die gene die hij heeft meer niet.
Zo nu weet je het..
Ja, dacht het wel, maar geen idee wat die geile naaktslak van plan is.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er was toch "vergunning" voor 15min muziek per shift?
Ik snap wel vaker een tt niet, dus boeien.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor. Maar ik snap wel dat niet iedereen ermee eens zal zijn.
quote:Op zondag 16 juni 2019 10:04 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik gok Donny en Diva, verder snap ik de tt ook niet
Ahhquote:
Al is het meestal onzin, of dingetjes.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw de Showmaster spelen, nou ja lullen kan 'ie wél
Juist niet. Heb nergens last van, slaap lekker, eet goed, en mijn leven gaat gewoon zijn gangetje.quote:
hou toch is op zeg tt hiervoor was o sorry ...... en deze wordt besproken.. over obsessie gesprokenquote:
maak en cap en neem die mee naar je apotheek,quote:Op zondag 16 juni 2019 10:03 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Waarom ?
Zo nu weet je het..
Daarom vraag ik mij dan ook af wij obsessed is.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hou toch is op zeg tt hiervoor was o sorry ...... en deze wordt besproken.. over obsessie gesproken
Ik weet tog niet welke hij heeft en of hoe dat ding van hem heet en googelen bracht mij ook niet verder ?quote:Op zondag 16 juni 2019 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dan kan je toch beter de apotheek bellen?
Ja als jij het via Jessie wil doen ook goed
je hebt gelijk maar dat corrigeer continu.. is maar net welke bril je op hebt. een schooljuf heeft taak na te kijken en te corrigerenquote:Op zondag 16 juni 2019 10:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom vraag ik mij dan ook af wij obsessed is.
Laat gaan.
Is niet spannend. De markt gaat zo van start. Soms lijkt het alsof ik in Utopia zit, je wordt constant op de vingers getikt. Maar soeda.
Goed idee.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
maak en cap en neem die mee naar je apotheek,
er moeten caps van zijnquote:Op zondag 16 juni 2019 10:11 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik weet tog niet welke hij heeft en of hoe dat ding van hem heet en googelen bracht mij ook niet verder ?
Hoe weet de apotheek nu welk apparaat Jessie gebruikt ?
Dat is waar, dacht dat het alleen voor jou makkelijk was om via die weg te gaan.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:11 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik weet tog niet welke hij heeft en of hoe dat ding van hem heet en googelen bracht mij ook niet verder ?
quote:Op zondag 16 juni 2019 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je hebt gelijk maar dat corrigeer continu.. is maar net welke bril je op hebt. een schooljuf heeft taak na te kijken en te corrigeren
Google eens op CPAP.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:11 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor Jacqueline mijn snot bril opgezetquote:
De firma die ze verkoopt/levert is ook een idee.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dan kan je toch beter de apotheek bellen?
Ja als jij het via Jessie wil doen ook goed
Wat heeft Jacqueline daarmee te maken?quote:Op zondag 16 juni 2019 10:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor Jacqueline mijn snot bril opgezet
Voor de spetters?quote:Op zondag 16 juni 2019 10:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor Jacqueline mijn snot bril opgezet
Die is gek op dat woordquote:Op zondag 16 juni 2019 10:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heeft Jacqueline daarmee te maken?
Voor Jessie alvastquote:
koop een dronequote:Op zondag 16 juni 2019 09:56 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Welk woord?quote:Op zondag 16 juni 2019 10:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die is gek op dat woord
[..]
Voor Jessie alvast
nou nee vind het goor wat jessie doet met zijn snotquote:Op zondag 16 juni 2019 10:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die is gek op dat woord
[..]
Voor Jessie alvast
Ja, splinter nieuw matras erin gelegd als enige.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Goed idee.
Hoor ik Merel nu zeggen dat ze haar hele huis heeft opgeruimd?
Dan moet je wel het merk weten.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De firma die ze verkoopt/levert is ook een idee.
En het nieuwe beddengoed van de B&B gepakt en die vlooien dingen van haar aan de B&B gegeven.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, splinter nieuw matras erin gelegd als enige.
Het is afhankelijk van je zorgverzekeraar welke je krijgt.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De firma die ze verkoopt/levert is ook een idee.
Merel laat opruimen liever aan anderen overquote:Op zondag 16 juni 2019 10:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, splinter nieuw matras erin gelegd als enige.
Vlooien? Ik heb dus weer wat gemist...Dat vind ik zooo smerig.. Vooral op een slaapplekquote:Op zondag 16 juni 2019 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het nieuwe beddengoed van de B&B gepakt en die vlooien dingen van haar aan de B&B gegeven.
Ben benieuwd of de vlooien weg zijn, als ze niet gespoten heeft in dat h uisje vast niet alles weg
Google is your friend.quote:
Ja, Merel had last van vlooien, ze moest wel opruimen en alles goed wassen.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vlooien? Ik heb dus weer wat gemist...Dat vind ik zooo smerig.. Vooral op een slaapplek
Ja, maar zoals je al aangaf zoeken op CPAP kopen ofzo, en je komt een heel end.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is afhankelijk van je zorgverzekeraar welke je krijgt.
Dat dus.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar zoals je al aangaf zoeken op CPAP kopen ofzo, en je komt een heel end.
Vlooien brengen ziekten over, echt bah...quote:Op zondag 16 juni 2019 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, Merel had last van vlooien, ze moest wel opruimen en alles goed wassen.
Waren vlooien in dat huisje, ze is ook een paar keer gebeten
Het erge is dat wat het ook zijn uit haar matras komt, Merel had bultjes bij het opstaan en Franny mocht tijdens de B&B bij hoge uitzondering op haar matras die naar de caravan gesleept was en werd ook wakker met bultjes. Toen wist Merel het zeker en heeft gewoon een nieuw matras geronseld enkel voor haarzelf......De rest mag de kriebels krijgen.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vlooien? Ik heb dus weer wat gemist...Dat vind ik zooo smerig.. Vooral op een slaapplek
quote:Op zondag 16 juni 2019 10:22 schreef puzziepie het volgende:
OMG het is vandaag cowboy dag
Helemaal vergeten
tover je boots maar weer te voorschijnquote:Op zondag 16 juni 2019 10:22 schreef puzziepie het volgende:
OMG het is vandaag cowboy dag
Helemaal vergeten
Wat een ellende.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:27 schreef puzziepie het volgende:
Lexie is moe van het terrein: der schoenen knellen ook nog es
quote:Op zondag 16 juni 2019 10:27 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
[..]
tover je boots maar weer te voorschijn
Kijk bij Vivisol.nlquote:Op zondag 16 juni 2019 09:58 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze me wel meevalt.....had erg mijn twijfels bij haar....vindt haar erg luid en aanwezig maar is niet te beroerd om wat te doen.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:27 schreef puzziepie het volgende:
Lexie is moe van het terrein: der schoenen knellen ook nog es
Volgens Lex had ze ook schurft, schurft en vlooienquote:Op zondag 16 juni 2019 10:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vlooien brengen ziekten over, echt bah...
Vind de TT juist erg toepasselijk, op meerdere fronten zelfsquote:Op zondag 16 juni 2019 10:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |