SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog geen beesten in auto's gezeten gisteren of vanmorgen in de schemering?quote:
twitter:ERacingMag twitterde op zondag 16-06-2019 om 09:48:23@NatBerthon @RebellionRacing .@Oreca's Hugues de Chaunac confirms the #3 @RebellionRacing has a left rear brake problem, which the team is focusing on at the moment. #LeMans24 reageer retweet
Nog 5 uur te gaan.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:58 schreef M90 het volgende:
Kennelijk heeft #85 nog een interessante situatie rondom de drive time van Ben Keating, die zou nu nog 3 uur moeten rijden (van zijn verplichte 6 uur). En zit nog altijd niet in de auto
quote:Op zondag 16 juni 2019 09:58 schreef M90 het volgende:
Kennelijk heeft #85 nog een interessante situatie rondom de drive time van Ben Keating, die zou nu nog 3 uur moeten rijden (van zijn verplichte 6 uur). En zit nog altijd niet in de auto
En dat gaat ie dus als laatste doen.....twitter:WynnsRacing twitterde op zondag 16-06-2019 om 09:53:47Last six hours at 24 Hours of Le Mans and No. 85 Wynn’s/Keating Motorsports Ford GT of Ben Keating, Jeroen Bleekemolen and Felipe Fraga has led GTE-Am since early Saturday evening! Ben Keating set to drive three of race’s final hours. #Wynns #Wynning #Wynns80 #GoLikeHell #FordGT https://t.co/nHqZkULGcT reageer retweet
Klopt maar niet heel gebruikelijk in GTE zeker niet voor een gentlemen driver. Ben benieuwd, op zich vreemd dat hij nu niet in de auto zitquote:Op zondag 16 juni 2019 09:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nog 5 uur te gaan.
Stints van 3 uur zijn toegestaan neem ik aan?
Keating doet straks een dubbele stint zei Bleekemolen net.quote:Op zondag 16 juni 2019 09:58 schreef M90 het volgende:
Poe.. nou ben benieuwd hoe dat gaat eindigenquote:Op zondag 16 juni 2019 10:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]En dat gaat ie dus als laatste doen.....twitter:WynnsRacing twitterde op zondag 16-06-2019 om 09:53:47Last six hours at 24 Hours of Le Mans and No. 85 Wynn’s/Keating Motorsports Ford GT of Ben Keating, Jeroen Bleekemolen and Felipe Fraga has led GTE-Am since early Saturday evening! Ben Keating set to drive three of race’s final hours. #Wynns #Wynning #Wynns80 #GoLikeHell #FordGT https://t.co/nHqZkULGcT reageer retweet
Ok thanks.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:01 schreef M90 het volgende:
[..]
Klopt maar niet heel gebruikelijk in GTE zeker niet voor een gentlemen driver. Ben benieuwd, op zich vreemd dat hij nu niet in de auto zit
Is de 88 nou nog steeds niet officieel retired?quote:Op zondag 16 juni 2019 10:01 schreef M90 het volgende:
[..]
Poe.. nou ben benieuwd hoe dat gaat eindigen
Mag niet onder een FCY, dus vandaar dat die nu weer binnenkomtquote:
Wel op de live timingquote:Op zondag 16 juni 2019 10:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is de 88 nou nog steeds niet officieel retired?
quote:Op zondag 16 juni 2019 10:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Mag niet onder een FCY, dus vandaar dat die nu weer binnenkomt
Klopt, maar zijn wel officieel retired. FIAWEC LT klopt niet echtquote:Op zondag 16 juni 2019 10:10 schreef Sinister-D- het volgende:
FIAWEC LT staat de #88 gewoon als zijnde in de pits, en niet duister gemarkeerd, dus ze zouden nog terug de baan op mogen komen. Maar als ik me niet vergis worden ze dan niet geklasseerd omdat ze te weinig ronden gereden hebben tov (klasse)leiders.
quote:Op zondag 16 juni 2019 10:16 schreef Sinister-D- het volgende:
uitvallen van de #71 AF Corsa heb ik volledig gemist![]()
Bij mij niet gemarkeerdquote:Op zondag 16 juni 2019 10:16 schreef Sinister-D- het volgende:
uitvallen van de #71 AF Corsa heb ik volledig gemist![]()
kennelijk een engine failurequote:
even daarvoor was het al dit (deze had ik wel gezien maar die retirement niet)twitter:ClubArnage twitterde op zondag 16-06-2019 om 02:19:21Ferrari #71 has retired with engine failure #SuperFinale reageer retweet
twitter:ClubArnage twitterde op zondag 16-06-2019 om 00:56:26Ferrari #71 reported to be losing fluid and pits #SuperFinale reageer retweet
Thanks!quote:Op zondag 16 juni 2019 10:13 schreef M90 het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn wel officieel retired. FIAWEC LT klopt niet echt
zie ook
http://fiawec.alkamelsyst(...)n_Race_Hour%2018.PDF
Bij mij ook niet, tis dat M90 net die lijst plaatste waar dat op staat. Hebben maar 10 uur in totaal gereden.quote:
twitter:ClubArnage twitterde op zondag 16-06-2019 om 10:27:50@RebellionRacing #3 back out after further 9:03 stop - drops to 6th overall behind P2 leader #36 @SignatechAlpine #SuperFinale reageer retweet
Waarvan je de helft geslapen hebtquote:Op zondag 16 juni 2019 10:37 schreef Peterselieman het volgende:
het blijft ook na bijna 20 uur racen wennen dat Bruni in de Porsche zit
Ja en dan moet Ben nog drie uur rijden, ben benieuwd..quote:Op zondag 16 juni 2019 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
de leider in de GTE-AM verliest veel tijd in de pits bij het wisselen van de voorremmen ...
20 uur + plus heel wat uurtjes van het voorafgegane WEC superseason.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:37 schreef Peterselieman het volgende:
het blijft ook na bijna 20 uur racen wennen dat Bruni in de Porsche zit
Die heeft ie niet gekeken joh.quote:Op zondag 16 juni 2019 10:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
20 uur + plus heel wat uurtjes van het voorafgegane WEC superseason.
Ik vond Coronel prima gister. Veel uitleg, vond het niet storendquote:Op zondag 16 juni 2019 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Duidelijk een ES commentator bij RTL nu
Coronel kan ik tenminste uren naar luisteren.
Eens. Normaal vind ik hem bloedirritant maar was prima ja.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vond Coronel prima gister. Veel uitleg, vond het niet storend
Als Nelson Valkenburg nu het commentaar doet dan zou je normaal gezien weinig te klagen moeten hebben.....quote:
Tijd zat om hem vanaf leidende positie in de bandenstapel te rammen ala Dalla Lana!quote:Op zondag 16 juni 2019 10:47 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ja en dan moet Ben nog drie uur rijden, ben benieuwd..
Dat zat er toch al niet meer in.quote:
Zou je denken?quote:
heeft het team gezegd dat ie weigert uit te stappen om verder te willen rijden, aldus de commentatoren van ES-player.quote:
Nog maar 3,5 uur zo volhoudenquote:
1 min 20 is ongeveer het verschil straksquote:Op zondag 16 juni 2019 11:34 schreef sasquatsch het volgende:
Die SC kost de Corvette wel een ronde achterstand t.o.v. de Ferrari
Verremde zich.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:37 schreef Zorro het volgende:
Vraag ook vooral niet wat er nou gebeurde. Nyck zei dat toch tegen Frits en Guido.
repareren bandenstapel o.a.quote:
Pech... pitstop van de #63 tijdens safety car waardoor ze een safety car later weer op de baan kwamen.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Die Ferrari was de hele tijd tweede
Wat gemist?
Wacht maar tot Keating in de Ford zit.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, dan is LMP1 nu de spannendste klasse
Zonde dat het dan toch als een nachtkaars uit gaat.
quote:Op zondag 16 juni 2019 11:53 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Wacht maar tot Keating in de Ford zit.
Van de week waren er nog voldoende mensen lovend over Keating, en dan vooral dat ie zo veel geleerd zou hebben van de zeer goede begeleiding van Bleekemolen.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:53 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
we gaan het zienquote:Op zondag 16 juni 2019 11:53 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Vermoed dat het niet precies 3 uur is.quote:Op zondag 16 juni 2019 12:00 schreef Vriezzer het volgende:
Klopt de informatie over de resterende minimale rijtijd van Keating wel? Of is die gewoon erg ruim afgerond op 3 uur?
Een heel stukje minder dan. Anders ga je niet een andere coureur nog een hele stint laten rijden.quote:Op zondag 16 juni 2019 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vermoed dat het niet precies 3 uur is.
Zoals aangekondigd gisterenquote:Op zondag 16 juni 2019 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
Tom weer met zijn verhaal over onderdelen en gereedschappen die per ongeluk tien meter naast zijn auto lagen en die gebruikt konden worden voor reparatie.
We zaten er al op te wachten
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Dalijk komt ie met het verhaal dat er spontaan een zakje met gereedschap achter het hek lag waar die gestrand was met zijn auto. Binnen de max. 10m wat ie van zijn wagen vandaan mag gaan.....
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen RTL7 hier in BE en kan dus niet volgen wat ie effectief verteld atm.
Weet je al waar de lampjes op de zijkant van de auto's voor zijn?quote:Op zondag 16 juni 2019 12:33 schreef M90 het volgende:
moeten jullie toch eens een bingo van maken
ik kijk geen RTL maar op basis van de comments ken ik zo ongeveer ook alle verhalen
![]()
Eurosport? Dan heb je toch Ronald van Dam, kan je ook een bingo maken.quote:Op zondag 16 juni 2019 12:33 schreef M90 het volgende:
moeten jullie toch eens een bingo van maken
ik kijk geen RTL maar op basis van de comments ken ik zo ongeveer ook alle verhalen
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2019 12:38 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Eurosport? Dan heb je toch Ronald van Dam, kan je ook een bingo maken.
twitter:ClubArnage twitterde op zondag 16-06-2019 om 12:39:043:49.831 new fastest lap in GTE Pro for @FredMako1 in @PorscheRaces #91 #SuperFinale reageer retweet
ES is echt geen zak aan. Die bekende verhalen zijn voor mij de reden om RTL7 te kijkenquote:Op zondag 16 juni 2019 12:38 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Eurosport? Dan heb je toch Ronald van Dam, kan je ook een bingo maken.
RTL7 is geweldig met LeMans. Naast het darten het enige bestaansrecht van die zender.quote:Op zondag 16 juni 2019 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ES is echt geen zak aan. Die bekende verhalen zijn voor mij de reden om RTL7 te kijken
Over bekende verhalen, helaas geen Rick Winkelman gehoord op RTL 7.quote:Op zondag 16 juni 2019 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ES is echt geen zak aan. Die bekende verhalen zijn voor mij de reden om RTL7 te kijken
ja ik geloof niet dat ik wat gemist heb wat dat betreftquote:Op zondag 16 juni 2019 12:55 schreef Marcoss het volgende:
En hij zo’n enorm lange zit kun je soms ook niet anders dan wat verhalen herhalen
Ik hoor het ja.quote:Op zondag 16 juni 2019 12:55 schreef Marcoss het volgende:
En bij zo’n enorm lange zit kun je soms ook niet anders dan wat verhalen herhalen
Denk het wel, wel een lange stint maar kennelijk zou hij na zijn vorige stint geroepen hebben dat hij langer door wildequote:
Hij heeft z'n tijd wel al volgemaakt toch?quote:Op zondag 16 juni 2019 13:19 schreef M90 het volgende:
[..]
Denk het wel, wel een lange stint maar kennelijk zou hij na zijn vorige stint geroepen hebben dat hij langer door wilde
Zou nog maar 45min moeten rijden om zijn minimum tijd te behalen. Als ze het risico willen verminderen dat er iets gebeurt, zullen ze 'm wel wisselen.....quote:
zover ik weet nu nog nietquote:Op zondag 16 juni 2019 13:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij heeft z'n tijd wel al volgemaakt toch?
OP Radio Le Mans zeiden ze nog 45 minuten....quote:Op zondag 16 juni 2019 13:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij heeft z'n tijd wel al volgemaakt toch?
twitter:ERacingMag twitterde op zondag 16-06-2019 om 13:22:07With 1 hour 41 minutes to go, @alo_oficial pits the #8 @Toyota_Hybrid and hands over driving duties to teammate @kazuki_info. This is likely the final stint for Alonso in the TS050 hybrid. #LeMans24 https://t.co/0ROyl73EPo reageer retweet
Ja precies. Nu ff afwachten met de eventuele penalty.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zou nog maar 45min moeten rijden om zijn minimum tijd te behalen. Als ze het risico willen verminderen dat er iets gebeurt, zullen ze 'm wel wisselen.....
Terwijl ze hem móesten vervangen, na uren met dezelfde lichte schade rondgereden te hebben. Wat een rotstreek.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ja schraal. Ben je zo blij met customer support van je leverancier
maar van die teringfransozen mag niks
ik had hem nog niet gezien ookquote:Op zondag 16 juni 2019 13:30 schreef Vriezzer het volgende:
Commentator die niet weet dat dit een herhaling is, hahaha.
werd trouwens ook zomaar er tussendoor geregisseerd zonder enige aanwijzing. Wat zijn Fransen toch ook neukfoutenquote:Op zondag 16 juni 2019 13:30 schreef Vriezzer het volgende:
Commentator die niet weet dat dit een herhaling is, hahaha.
Ook met de naam van Giedo.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
werd trouwens ook zomaar er tussendoor geregisseerd zonder enige aanwijzing. Wat zijn Fransen toch ook neukfouten
quote:
Onzin. Auto moet gewoon aan de regels voldoen.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2019 13:44 schreef M90 het volgende:
Als Bergmeister zo door rijdt dan gaat Keating dit niet redden
Dan ook de regels op ieder team toepassen.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Auto moet gewoon aan de regels voldoen.
Gaan die hier niet over dan?quote:
Dat gebeurt ook gewoon hoor.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:45 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dan ook de regels op ieder team toepassen.
Laatste uur rijdt Jeroen, zei die net zelf.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:46 schreef M90 het volgende:
Keating moet nog een kleine 15 minuten schijnbaar, gok dat ze hem zullen wisselen
quote:Op zondag 16 juni 2019 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan die hier niet over dan?![]()
Dan ga ik tijdens de Tour wel weer op de ASO schelden
Nope. Rijden veel auto's met schade aan de bumper. Om maar een opvallende te noemen: de #66 Ford-GT rijdt al heel lang met flink beschadigde bumper + ontbrekend kapje bij de rechterkoplamp. Dat mag kennelijk wel gewoon door blijven rijden..quote:
Check, logische keuze, anders houden ze dit sowieso niet. Verschil nu onder de 40 secondenquote:Op zondag 16 juni 2019 13:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laatste uur rijdt Jeroen, zei die net zelf.
Want de koplamp werkt gewoon nog steeds.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:47 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Nope. Rijden veel auto's met schade aan de bumper. Om maar een opvallende te noemen: de #66 Ford-GT rijdt al heel lang met flink beschadigde bumper + ontbrekend kapje bij de rechterkoplamp. Dat mag kennelijk wel gewoon door blijven rijden..
en een stop&go erbij. Oh wegrijden met spinnende wielen mag ook al niet. eeuwige haatquote:Op zondag 16 juni 2019 13:47 schreef M90 het volgende:
[..]
Check, logische keuze, anders houden ze dit sowieso niet. Verschil nu onder de 40 seconden
Idiootquote:
Goh.. moet je weer zo nodig de betweter uithangen?quote:Op zondag 16 juni 2019 13:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Want de koplamp werkt gewoon nog steeds.
Nee, gewoon dom chauvinistisch gezeik tegensprekenquote:Op zondag 16 juni 2019 13:51 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Goh.. moet je weer zo nodig de betweter uithangen?
Nou niet allemaal. Maar de meeste wel ja.quote:
Dat mag gewoon niet in de pits. Is al jaaaaren zo, bovendien heeft de Ford GT een ingebouwd systeem die dat tegen moet gaan. Er is geen excuus voor zo'n amateuristische fout.quote:
Als het ene team gestraft wordt voor iets waar een ander mee weg mag komen en het gaat ook nog eens om de overwinning, dan is iedere verontwaardiging meer dan terecht. Punt uit.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, gewoon dom chauvinistisch gezeik tegenspreken.
Maar dat is hier dus niet het geval. Logisch dat Bleekemolen daar over klaagt voor het team, maar hij heeft gewoon geen gelijk.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:54 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als het ene team gestraft wordt voor iets waar een ander mee weg mag komen
Zoals aangetoond is dat wel het geval. Any luck?quote:Op zondag 16 juni 2019 13:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dat is hier dus niet het geval. Logisch dat Bleekemolen daar over klaagt voor het team, maar hij heeft gewoon geen gelijk.
Nee hoor. Hij heeft geen poot om op te staan.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:56 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zoals aangetoond is dat wel het geval.
Net op het moment dat ie bij de pits is. Dus dat interesting is ook snel over.quote:
Terwijl we aan de lopende band beschadigde auto's in beeld hebben.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij heeft geen poot om op te staan.
Hier gaat ie veel meer dan 2 minuten verliezen, #8 krijgt de overwinning cadeau.quote:
splash and dashquote:Op zondag 16 juni 2019 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Denk niet dat de #7 een stint van een uur kan rijden...
Nee, dat halen ze bij lange niet.quote:Op zondag 16 juni 2019 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Denk niet dat de #7 een stint van een uur kan rijden...
twitter:MotoGP twitterde op zondag 16-06-2019 om 14:05:42Chaos at turn 10! 😱 @lorenzo99, @AndreaDovizioso, @mvkoficial12 and @ValeYellow46 are ALL down! 💥#CatalanGP 🏁 https://t.co/qdtZJ7em44 reageer retweet
Ja hey bedankt he voor die spoiler godverdommequote:Op zondag 16 juni 2019 14:07 schreef Vriezzer het volgende:
Ondertussen bij MotoGP...
"Massive drama, Lorenzo takes out Vinales, Dovizioso and Rossi in one crash!"
twitter:MotoGP twitterde op zondag 16-06-2019 om 14:05:42Chaos at turn 10! 😱@:lorenzo99, @:AndreaDovizioso, @:mvkoficial12 and @:ValeYellow46 are ALL down! 💥#CatalanGP 🏁 https://t.co/qdtZJ7em44 reageer retweet
quote:Op zondag 16 juni 2019 14:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja hey bedankt he voor die spoiler godverdommeben dat aan het opnemen
Was ook best wel dom moet ik eerlijk zeggen. De kans was groter dan 0 dat dit zou gebeurenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2019 14:11 schreef Vriezzer het volgende:
Keating goed gepresteerd onder druk en enige frustratie. Dat mag gezegd worden.
Is ook net gestopt was volgens mij niet in beeld. kantje boordquote:Op zondag 16 juni 2019 14:11 schreef Nattekat het volgende:
Die Porsche moet toch ook nog, of ben ik nou gek?
Dat valt inderdaad mee, maar ik vraag mij af of de 'live-timing' wel actueel is met die 18,9 seconden.quote:Op zondag 16 juni 2019 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Ook de nummer drie is niet ver weg. Kan nog interessant worden.
Hij is weg, moest nog pitten. Mijn live timing is wel actueelquote:Op zondag 16 juni 2019 14:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad mee, maar ik vraag mij af of de 'live-timing' wel actueel is met die 18,9 seconden.
Was die stuk dan?quote:Op zondag 16 juni 2019 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
Eng heeft zijn BMW onderweg gerepareerd
Godver, heb 'm al met de Marker of Doom bewerktquote:Op zondag 16 juni 2019 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
Eng heeft zijn BMW onderweg gerepareerd
Viel op een van de rechte stukken stil en is achter de vangrail gezetquote:
quote:Op zondag 16 juni 2019 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Godver, heb 'm al met de Marker of Doom bewerkt
Ook maar omdat de LT dat aangafquote:
lag stomtoevallig een nieuwe kabelboom in de bosjes zekerquote:Op zondag 16 juni 2019 14:29 schreef M90 het volgende:
BMW #81 met de langzaamste sector 2 van de race: 1 uur, 19 minuten en 46 seconden
quote:Op zondag 16 juni 2019 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lag stomtoevallig een nieuwe kabelboom in de bosjes zeker
quote:Op zondag 16 juni 2019 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lag stomtoevallig een nieuwe kabelboom in de bosjes zeker
De #8 zal dit toch niet meer uit handen geven?quote:Op zondag 16 juni 2019 14:32 schreef M90 het volgende:
verschil tussen #7 en #8 is nu 45 seconden. Stop van de #7 zal iets korter zijn
denk het ook nietquote:Op zondag 16 juni 2019 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De #8 zal dit toch niet meer uit handen geven?
Jinx het nou niet #neverforget2016quote:Op zondag 16 juni 2019 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De #8 zal dit toch niet meer uit handen geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |