Als ik me niet vergis was die er wel. Een groep moslims deelde bloemen uit dacht ik. Dat zoiets amper gemeld wordt leidt er wel toe dat we mensen massaal over één kam scheren.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:06 schreef nixxx het volgende:
Was er geen geweld maar alleen maar een vreedzame tegendemonstratie, of werd pegida genegeerd, dan was er geen nieuws.
Sad but true. Maar ja, dat is de media.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:05 schreef Elzies het volgende:
Dan scoren varkensmutjes die gaan barbecuen voor een willekeurige moskee beter dan het succesverhaal van die onbekende sympathieke halal-slager.
2 jaar geleden ja.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was die er wel. Een groep moslims deelde bloemen uit dacht ik.
Een paar weken geleden ook nog hoor. Met "hoi, wij zijn moslims" kaartjes eraan. Er waren ook wat linkse groeperingen die ipv agressief antifatje te spelen "zaai bloemen, geen haat" zaadjes uitdeelden.quote:
als je provoceert, kan je een klap voor je harses krijgen. lijkt me toch niet zo opzienbarend. eerder gewoon grappig.quote:
Ja, geweld gebruiken is de normaalste zaak van de wereldquote:Op zondag 16 juni 2019 11:33 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als je provoceert, kan je een klap voor je harses krijgen. lijkt me toch niet zo opzienbarend. eerder gewoon grappig.
provoceren is ook niet normaal.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geweld gebruiken is de normaalste zaak van de wereld
Als je geprovoceerd wordt door een knuppel die flyers uitdeelt en je slaat erop, ben je gewoon minderwaardig.quote:
De volgende keer een half bierglas in je gezicht. Onder de noemer van grappig.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:33 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als je provoceert, kan je een klap voor je harses krijgen. lijkt me toch niet zo opzienbarend. eerder gewoon grappig.
Vind je het liedje “Er is leven na de dood” van Freek de jonge grappig? Of “The life of Brian” ? “ De Duivelsversen” van Rushdie? “Jesus christ, superstar”?quote:
Dat is dan inderdaad jammer dat dat onvermeld blijft. Aan de andere kant, het moet ook niet overbelicht worden, maar proportioneel.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was die er wel. Een groep moslims deelde bloemen uit dacht ik. Dat zoiets amper gemeld wordt leidt er wel toe dat we mensen massaal over één kam scheren.
Er waren een paar imams van die moskee en een paar oudere Turken die probeerden de Turkse jongeren te bedaren, maar die werden uitgescholden, weggeduwd en zelfs bespuugt.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was die er wel. Een groep moslims deelde bloemen uit dacht ik. Dat zoiets amper gemeld wordt leidt er wel toe dat we mensen massaal over één kam scheren.
Vind je die 12 gewonde agenten ook nog grappig?quote:Op zondag 16 juni 2019 11:33 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
Dus als ik op straat hoofddoekmoslima's ga neerhoeken dan vind jij dat ook grappig?quote:Op zondag 16 juni 2019 11:33 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
Zelf vind je dat een prima vergelijking?quote:Op zondag 16 juni 2019 12:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus als ik op straat hoofddoekmoslima's ga neerhoeken dan vind jij dat ook grappig?
Wat is er mis de met de vergelijking?quote:Op zondag 16 juni 2019 13:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zelf vind je dat een prima vergelijking?
Door Pegida?quote:Op zondag 16 juni 2019 12:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er waren een paar imams van die moskee en een paar oudere Turken die probeerden de Turkse jongeren te bedaren, maar die werden uitgescholden, weggeduwd en zelfs bespuugt.
Ik voel mij geprovoceerd door dit soort opmerkingen. Waar woont je huis? Want dan kom ik niet langs want stoer praten op het internet is makkelijker dan stoer zijn.quote:Op zondag 16 juni 2019 11:33 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
We leren maar weer even dat vandaag de dag men zich door letterlijk alles kan laten provoceren.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zelf vind je dat een prima vergelijking?
Nee, er is nooit contact geweest tussen Pegida en de rellende Turkse jeugd. Vanaf het begin was de sfeer dreigend en werd Pegida omringt door een haag ME'ers en binnen een paar minuten zat Pegida alweer in de bus op aandringen van de politie.quote:
Dat is een ja hè?quote:Op zondag 16 juni 2019 13:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is er mis de met de vergelijking?
Je bedoelt dat je geen argumenten wil zoeken bij het gedwee buigen voor islamitische heerszucht.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is een ja hè?
Dan heeft het niet zoveel zin verder.
Precies. Ik probeer de sharia in te voeren en zo gaat dat natuurlijk niet.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je geen argumenten wil zoeken bij het gedwee buigen voor islamitische heerszucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |