SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ik heb de laatste dagen heel veel lieve appjes van de trainer van de selectie gekregenquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb de laatste dagen heel veel lieve appjes van de trainer van de selectie gekregen
hij had me gewoon nodig ivm nieuwe selectiespelers
![]()
Gewoon terug chanteren...quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb de laatste dagen heel veel lieve appjes van de trainer van de selectie gekregen
hij had me gewoon nodig ivm nieuwe selectiespelers
![]()
is hij altijd al geweest, ik ken hem nog van de tijd dat hij zelf in het 1e speelde en ik zijn leider wasquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:03 schreef just me het volgende:
[..]
is hij altijd al geweest, ik ken hem nog van de tijd dat hij zelf in het 1e speelde en ik zijn leider was
Hij is zo trots op zijn (mooie) vrouw dus ik laat ze maar gelukkig blijvenquote:
Erg nobel van je.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
Hij is zo trots op zijn (mooie) vrouw dus ik laat ze maar gelukkig blijven
Is ze mooi, of vindt hij dat alleen maar?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
Hij is zo trots op zijn (mooie) vrouw dus ik laat ze maar gelukkig blijven
quote:
het is echt een mooie vrouw en super aardigquote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Is ze mooi, of vindt hij dat alleen maar?
Wat doet ze dan met zo'n creep?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:05 schreef just me het volgende:
het is echt een mooie vrouw en super aardig
Blaze of Glory is hier nog gewoon bezigquote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:06 schreef Melting het volgende:
Allemaal weer bedankt voor het luisteren.
Welterusten voor zij die gaan slapen, en anders nog een fijne avond.
[ afbeelding ]
Jij hoort de extended remix van Jam & Spoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Blaze of Glory is hier nog gewoon bezig
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij hoort de extended remix van Jam & Spoon.
Nee, dan zou Elf draaien.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij hoort de extended remix van Jam & Spoon.
Goedemorgen deze zonnige morgen.quote:
wat heb je gekregen ?quote:
Uitgebreid ontbijt (geklutst ei met spek, ham/kaas croissants en aardbeien met slagroom).quote:
quote:Op zondag 16 juni 2019 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Uitgebreid ontbijt (geklutst ei met spek, ham/kaas croissants en aardbeien met slagroom).
Een limited edition elpee van R.E.M., een fles rum en een prachtig gedicht met optische illusie foto van Lennon.
quote:
Vandaar dat je niet goed slaaptquote:
Slecht slapen is zo vermoeiendquote:
quote:
Blauw vinylquote:Op zondag 16 juni 2019 10:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Uitgebreid ontbijt (geklutst ei met spek, ham/kaas croissants en aardbeien met slagroom).
Een limited edition elpee van R.E.M., een fles rum en een prachtig gedicht met optische illusie foto van Lennon.
Goed bezig. Ik ben er achtergekomen dat direct bij Van der Valk zelf boeken goedkoper is. Helaas pas nadat ik het via Hotelspecials had gedaan, maar voor de toekomst weet ik het nu.quote:Op zondag 16 juni 2019 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hadden voor volgende week zondag een hotel geboekt in Amsterdam. Ik zag net dezelfde kamer op dezelfde site voor bjna 25 euro gekoper... even gebeld en nu hebben wij hem ook voor die (goedkopere) prijs.![]()
Het loont dus om af en toe even te checken.
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2019 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hadden voor volgende week zondag een hotel geboekt in Amsterdam. Ik zag net dezelfde kamer op dezelfde site voor bjna 25 euro gekoper... even gebeld en nu hebben wij hem ook voor die (goedkopere) prijs.![]()
Het loont dus om af en toe even te checken.
![]()
Wat ik meestal doe, is via boekingswebsites kijken naar een hotel waar ik wel wil overnachten, om dan via de eigen websites van die hotels te kijken of er een betere deal (lagere prijs, extraatjes, betere kamer) is.quote:Op zondag 16 juni 2019 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed bezig. Ik ben er achtergekomen dat direct bij Van der Valk zelf boeken goedkoper is. Helaas pas nadat ik het via Hotelspecials had gedaan, maar voor de toekomst weet ik het nu.
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, dit wordt weer een normale week. Vorige week was ik maandag, woensdag en vrijdag vrij. Zal wel wennen worden.quote:Op maandag 17 juni 2019 05:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Klaar voor een nieuwe week?
Oeh.... dat was wel heel lekker dan.quote:Op maandag 17 juni 2019 05:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dit wordt weer een normale week. Vorige week was ik maandag, woensdag en vrijdag vrij. Zal wel wennen worden.
18 juli beginnen hier de vakanties. Maar mijn dochter heeft al bijna een maand vrij.quote:Op maandag 17 juni 2019 05:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Oeh.... dat was wel heel lekker dan.
En ja.... dat wordt zeker wennen.
Hebben je kinderen al bijna vakantie?
quote:Op maandag 17 juni 2019 05:59 schreef livelink het volgende:
[..]
18 juli beginnen hier de vakanties. Maar mijn dochter heeft al bijna een maand vrij.
quote:
quote:
quote:
quote:
Goedemorgen.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2019 09:59 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Zo, de eerste brandjes zijn geblust.
Nu rustig opstarten
Sterkte.quote:Op maandag 17 juni 2019 09:58 schreef just me het volgende:
Vanavond komt mijn 1e hello fresh box
dank je wel DDM
Daar ook al brand?quote:Op maandag 17 juni 2019 09:59 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Zo, de eerste brandjes zijn geblust.
Nu rustig opstarten
Ja, met ruimte maken in mijn koelkastquote:
Het zit per dag in een papieren zak. Ik pak altijd een schaal waar ik de dingen in doe die niet in de koelkast hoeven, maar in principe kun je die zakken zo de koelkast inschuiven. Veel plezier met koken (en opeten)quote:Op maandag 17 juni 2019 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, met ruimte maken in mijn koelkast
quote:Op maandag 17 juni 2019 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het zit per dag in een papieren zak. Ik pak altijd een schaal waar ik de dingen in doe die niet in de koelkast hoeven, maar in principe kun je die zakken zo de koelkast inschuiven. Veel plezier met koken (en opeten)
Ik had wel verwacht dat ze je een keer uit zou nodigen om te komen proeven (net als de rest van R49).quote:Op maandag 17 juni 2019 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het zit per dag in een papieren zak. Ik pak altijd een schaal waar ik de dingen in doe die niet in de koelkast hoeven, maar in principe kun je die zakken zo de koelkast inschuiven. Veel plezier met koken (en opeten)
Als ik goed zoek dan heb ik nog wel een code voor je: kun je zelf koken en proevenquote:Op maandag 17 juni 2019 10:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat ze je een keer uit zou nodigen om te komen proeven (net als de rest van R49).
quote:Op maandag 17 juni 2019 10:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als ik goed zoek dan heb ik nog wel een code voor je: kun je zelf koken en proeven
Volgens mij denkt Symph daar anders over.quote:Op maandag 17 juni 2019 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is het toch heerlijk om met een schaaltje de tuin in te stappen en aardbeien als toetje te plukken.
Hij durfde twee aardbeitjes te eten, is veel te bang voor een allergische reactie met bultjes. Nu denk ik ook dat het plukken hem niet zo goed zou afgaanquote:Op maandag 17 juni 2019 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Symph daar anders over.
quote:Op maandag 17 juni 2019 21:32 schreef just me het volgende:
pakket is binnen
![]()
morgen dagje golfen en daarna lekker eten
Plat onder je bed blijven liggenquote:Op maandag 17 juni 2019 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Spannond! Politiehelicopter vliegt rondjes over de wijk. En ze hebben mij nog steeds niet gevonden!
quote:
En ik heb ze nog wel gezegd dat ze op de 3e verdieping moeten zijn.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Spannond! Politiehelicopter vliegt rondjes over de wijk. En ze hebben mij nog steeds niet gevonden!
Snitchquote:Op maandag 17 juni 2019 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
En ik heb ze nog wel gezegd dat ze op de 3e verdieping moeten zijn.
Les 1.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ah, schietpartij in Amsterdam, schutter in auto gevlucht, auto hier ff verderop teruggevonden.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)averweg-in-amsterdam
Ik lig nog steeds onder m'n bed. Win.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Les 1.
Vlucht nooit richting je eigen huis
DDM heeft je gered.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds onder m'n bed. Win.
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2019 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze zal er wel ervaring mee hebben
Dat is vervelend. Hoe laat werd het eigenlijk licht?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 05:44 schreef just me het volgende:
![]()
goedemorgen
![]()
![]()
Ik heb het licht zien worden
Goedemorgen..... wat vervelend.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 05:44 schreef just me het volgende:
![]()
goedemorgen
![]()
![]()
Ik heb het licht zien worden
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 05:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Hoe laat werd het eigenlijk licht?
Zo meteen nog maar even plat, voor je gaat golfen, neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 05:52 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen, rond 04.30 werd het al licht
Melting
Nee dat durf ik niet, daarom ben ik ook opgestaan. Ik ben bang dat ik dan mijn wekker om 07.00 uur niet hoor. Het is ongeveer 'n uurtje rijden, ik doe mijn ogen wel dicht in de auto, ik rij toch meequote:Op dinsdag 18 juni 2019 05:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo meteen nog maar even plat, voor je gaat golfen, neem ik aan?
Zo vroeg al?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 05:59 schreef just me het volgende:
[..]
Nee dat durf ik niet, daarom ben ik ook opgestaan. Ik ben bang dat ik dan mijn wekker om 07.00 uur niet hoor. Het is ongeveer 'n uurtje rijden, ik doe mijn ogen wel dicht in de auto, ik rij toch mee
We moeten om 10.00 uur in Almkerk zijn dus 'n uurtje rijden vanaf hier. Ik had wat extra tijd ingepland om mijn golftas in te pakken maar zo lang heb ik nu ook weer niet nodigquote:Op dinsdag 18 juni 2019 06:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo vroeg al?
Dan na het golfen maar even plat.
Zijn gewoon zenuwen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 06:03 schreef just me het volgende:
[..]
We moeten om 10.00 uur in Almkerk zijn dus 'n uurtje rijden vanaf hier. Ik had wat extra tijd ingepland om mijn golftas in te pakken maar zo lang heb ik nu ook weer niet nodig
Je hebt echt prachtig weer om te golfen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 06:03 schreef just me het volgende:
[..]
We moeten om 10.00 uur in Almkerk zijn dus 'n uurtje rijden vanaf hier. Ik had wat extra tijd ingepland om mijn golftas in te pakken maar zo lang heb ik nu ook weer niet nodig
Geen alcohol, just me...... water is beter.quote:
In wijn en bier zit heel veel water.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen alcohol, just me...... water is beter.
Speaking of.... Ik ben vergeten Lennon in te smeren.quote:
Een begeleider zal toch wel zonnebrandcrème bij zich hebben?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
Speaking of.... Ik ben vergeten Lennon in te smeren.(die gaat vandaag naar Hellendoorn schoolreisje)
Geen idee... Maar hij verbrandt niet zo snel dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een begeleider zal toch wel zonnebrandcrème bij zich hebben?
Veel plezierquote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:07 schreef brother52 het volgende:
Er staat voor vanavond niks op het rooster zag ik.
Kan ik met een gerust hart naar Tool
Dank je. Gaat zeker lukken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:20 schreef brother52 het volgende:
Ik weet dat sommige mensen mij eng vinden maar om er nou in volle sprint vandoor te gaan wanneer ik heel vriendelijk een koffie bestel bij de kiosk gaat wel erg ver...Even een voetje uitgestoken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, helaas... gebeurde allemaal achter mijn rug. De medewerker zei eerst nog l heel vriendelijk dat ik even moest wachten voor hij achter het boefje aan ging.quote:
Daar gaat je voordracht voor een lintje...quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, helaas... gebeurde allemaal achter mijn rug. De medewerker zei eerst nog l heel vriendelijk dat ik even moest wachten voor hij achter het boefje aan ging.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:20 schreef brother52 het volgende:
Ik weet dat sommige mensen mij eng vinden maar om er nou in volle sprint vandoor te gaan wanneer ik heel vriendelijk een koffie bestel bij de kiosk gaat wel erg ver...En terwijl je handlanger er vandoor ging om iedereen af te leiden, kon jij je gang gaan en de inhoud van de kassa koffie jatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
De hangop ook zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had een heerlijk toetje gemaakt: gegrilde ananas gemarineerd in rum, honing, fivespice en nog wat extra kaneel. Daarbij hangop met vanille en wat honing.
Gevolgen van een dagje niet insmeren vandaag:quote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een begeleider zal toch wel zonnebrandcrème bij zich hebben?
True.datquote:
Yup, yoghurt paar uur laten uilekken, lepel honing er doorheen en wat vanille uit een vanillestokje geschraaptquote:
Lekker relaxedquote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:54 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
I ain't got no problem with da sun, nigga!
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, yoghurt paar uur laten uilekken, lepel honing er doorheen en wat vanille uit een vanillestokje geschraapt
Ja ik kwam net thuis met hem en mevrouw ToT bleek al nét thuis te zijn, en toen ze van de trap af kwam, lag hij er zo bij!quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En nu ben ik benieuwd naar de Hello Fresh-ervaring van just me.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:46 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
We hebben gisteren op die golfclub gegeten om de files te vermijden. Dus vanavond gaat het hello fresh avontuur beginnen
Het was super warm gisteren, Ik heb de 18 holes niet afgemaakt, na 16 holes vond ik het mooi geweest en en ben de schaduw op gaan zoeken op het terras.
Ik was vooral aan schaduw toequote:Op woensdag 19 juni 2019 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Je was toe aan een wijntje?
Groot gelijk. Het was ook echt geen weer om uitgebreid in een warme keuken te staan.quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:46 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
We hebben gisteren op die golfclub gegeten om de files te vermijden. Dus vanavond gaat het hello fresh avontuur beginnen
Het was super warm gisteren, Ik heb de 18 holes niet afgemaakt, na 16 holes vond ik het mooi geweest en en ben de schaduw op gaan zoeken op het terras.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was vooral aan schaduw toe
Maar dat biertje ging er ook goed in
Dat zeker. Wat was het benauwd gisteren.quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Groot gelijk. Het was ook echt geen weer om uitgebreid in een warme keuken te staan.
Het was ook nog eens goed betaalbaar en lekker, ik had Dorade en die vis smaakte lekkerquote:Op woensdag 19 juni 2019 07:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Groot gelijk. Het was ook echt geen weer om uitgebreid in een warme keuken te staan.
Dat is inderdaad best lekkere vis.quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:56 schreef just me het volgende:
[..]
Het was ook nog eens goed betaalbaar en lekker, ik had Dorade en die vis smaakte lekker
Zo dan, het wordt opeens donker hierquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:59 schreef just me het volgende:
[..]
Zo dan, het wordt opeens donker hier
dank, dat had ik gemist, de regen buiten valt niet te missenquote:
Heerlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
dank, dat had ik gemist, de regen buiten valt niet te missen
Regent het daar ook?quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
Lekker zo'n bui. Hier is het heerlijk qua temperatuur. Nu nog wel.
Nee het regent hier niet. Maar de temperatuur is nog wel erg lekker.quote:Op woensdag 19 juni 2019 08:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijk.
[..]
Regent het daar ook?
Hier helaas nog steeds zon.
en onweer en bliksemquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn haar staat in de verf, 1e stap: gedeeltelijk ontkleuren!
Nee verschillende tinten koper.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:25 schreef Melting het volgende:
[..]Voor welke kleur ga je nu dan? Paars?
Ben je zo lang bij de kapper geweest?quote:
Met ontkleuren en verven ben je zo uren verder. Niks voor mij, ik haat het om zo lang daar in een stoel te zittenquote:Op woensdag 19 juni 2019 14:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je zo lang bij de kapper geweest?
Het was briljant. Ze hebben weer laten zien dat ze tot de buitencategorie behoren. Alles klopte gewoon.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je zo lang bij de kapper geweest?
Dat dus... en mijn haar is ook nog geknipt. In totaal zo'n 4 uur daar gezeten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 14:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met ontkleuren en verven ben je zo uren verder. Niks voor mij, ik haat het om zo lang daar in een stoel te zitten
Hoe ben je daar nu achter gekomen?quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
We hoorden gisteren de hele dag en avond een vaag geluid in de tuin en inmiddels zijn we er achter dat het een egel was. Klonk als een niesende hoestende hond of kat ofzo, heel vaag. Ik dacht eerst dat de buren op de hond van hun dochter moesten passen, dat beest maakt ook altijd rare geluiden.
Symph zei: ik hoorde ook wat scharrelen, misschien was het een egel. Dus wij googelen op geluiden egel en ja hoor, op youtube hoorden we hetzelfde geluid.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph zei: ik hoorde ook wat scharrelen, misschien was het een egel. Dus wij googelen op geluiden egel en ja hoor, op youtube hoorden we hetzelfde geluid.
Ik zou eigenlijk niet weten hoe dat klinkt.quote:Op woensdag 19 juni 2019 16:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat er een kat dood lag te gaan ofzo
Ik ook niet, maar het klonk echt heel naar.quote:Op woensdag 19 juni 2019 16:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten hoe dat klinkt.
quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
We hoorden gisteren de hele dag en avond een vaag geluid in de tuin en inmiddels zijn we er achter dat het een egel was. Klonk als een niesende hoestende hond of kat ofzo, heel vaag. Ik dacht eerst dat de buren op de hond van hun dochter moesten passen, dat beest maakt ook altijd rare geluiden.
Ja, Igor horen we soms ook, maar meer een soort knorren dan...quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Er is hier bij ons en de buren genoeg struikgewas met afgevallen blad eronder waar een egel ongestoord kan overwinteren. Maakt Igor ook zulke herrie? Ik had eerder ook wel eens een egel in de tuin scharrelen, maar nog nooit dit soort vreselijke geluiden gehoord
Ik heb een egel in de tuin gehad en die kwam schuren langs de tuindeuren, ik schrok me rotquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Er is hier bij ons en de buren genoeg struikgewas met afgevallen blad eronder waar een egel ongestoord kan overwinteren. Maakt Igor ook zulke herrie? Ik had eerder ook wel eens een egel in de tuin scharrelen, maar nog nooit dit soort vreselijke geluiden gehoord
Kook je normaal anders nooit dan?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een egel in de tuin gehad en die kwam schuren langs de tuindeuren, ik schrok me rot![]()
ik heb zo lekker gekookt en alles opgegeten
*trots*
Goed zo. Vergeet niet op te zeggenquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een egel in de tuin gehad en die kwam schuren langs de tuindeuren, ik schrok me rot![]()
*trots*
Jawel maar niet zo lekker als nu. Ik heb via DDM gratis Hello Fresh boxen en misschien inspireert me dat verder zodat ik gezond blijf eten.quote:
Ik heb voor volgende week ook besteldquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goed zo. Vergeet niet op te zeggen
quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:55 schreef just me het volgende:
[..]
*trots*
Zelf boodschappen doen met die recepten is veeel goedkoper, de 2persoonsbox voor 5 dagen vind ik net de helft waard, de kleinere boxen zijn dat in mijn ogen al helemaal niet. Zaten wel lekkere recepten tussen voor volgende week ja.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb voor volgende week ook besteld
maar de rest staat nog op pauze
Dank voor de inspiratiesquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zelf boodschappen doen met die recepten is veeel goedkoper, de 2persoonsbox voor 5 dagen vind ik net de helft waard, de kleinere boxen zijn dat in mijn ogen al helemaal niet. Zaten wel lekkere recepten tussen voor volgende week ja.
Ja, dat van die box had ik meegekregen, maar ik dacht dat je altijd wel al je eigen potje kookte.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
Jawel maar niet zo lekker als nu. Ik heb via DDM gratis Hello Fresh boxen en misschien inspireert me dat verder zodat ik gezond blijf eten.
Ik ook niet, ik kreeg een meldingquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Hé, single hoesjes.
Ik wist weer van niks...
Ach, ik las vorige week dat ze haar afscheid aankondigde...quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:08 schreef Melting het volgende:
Just me, er is een plaatsje vrijgekomen in de Story. Iets voor jou?
https://www.telegraaf.nl/(...)kessels-87-overleden
Ja, het is snel gegaan.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, ik las vorige week dat ze haar afscheid aankondigde...
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:08 schreef Melting het volgende:
Just me, er is een plaatsje vrijgekomen in de Story. Iets voor jou?
https://www.telegraaf.nl/(...)kessels-87-overleden
Was Mona dat wel?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:11 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
zo " wijs" ben ik niet en zoveel geduld heb ik ook niet
4 wekenquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waarom werd dit geen hit ipv dat vreselijke You?
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had ‘m expres hard gezet zodat Symph vanuit de tuin BZN zou roepen, maar hij staat niet hard genoeg, denk ik
Jouw timing is perfect.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik schakel weer op het juiste moment in...
Ik zie het je playbekken...quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja José.... ik kan dit wel meezingen.
Ik zing met dit nummer gewoon hardop mee. Hij staat niet op mijn lijstje met acts.quote:
Ik kan de eerste zin helaas bevestigenquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zing met dit nummer gewoon hardop mee. Hij staat niet op mijn lijstje met acts.
Ik had haar daar Rosé genoemd...quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor de Spaanse markt werd ze trouwens omgedoopt tot Yose
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan de eerste zin helaas bevestigen
Bertje heeft hier niets mee van doen.quote:
Hij had er vanaf moeten blijvenquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Bertje heeft hier niets mee van doen.
Je neemt me de woorden uit de mondquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Qua raden wordt deze show een dieptepunt...
Hoe komt het?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Qua raden wordt deze show een dieptepunt...
Nee, het meeste niet...quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Het lijkt niet op iets dat je kent?
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Caravan Of Love - Isley Brothers
Graaf, graaf...
Goede vraag. Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wat was de inspiratie hiervoor? De 3 wijzen uit het Oosten?
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar bij iedereen van onze leeftijd is de cover door de Housemartins beter bekend
Bij mij ook.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar bij iedereen van onze leeftijd is de cover door de Housemartins beter bekend
Met paardenhoofdenquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wat was de inspiratie hiervoor? De 3 wijzen uit het Oosten?
Ik zou de tuin van mijn buren water geven nu ze op vakantie zijn maar dat is helemaal niet nodigquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Onweer en regen hier binnen enkele momenten.
Het is pikdonker nu...
Die opmerking had ik eerder van de Godmother verwacht.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Italo...
Maar daar houdt het wel mee op qua raden...
Heeft toch hoog gestaan:quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit van gehoord en ik heb aardig wat van die bagger...
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Die opmerking had ik eerder van de Godmother verwacht.
Nou ja ik denk dat de meeste mensen zich niet herinneren wat op nr 11 gepiekt heeft in 1984quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft toch hoog gestaan:
7 weken
11 piekpositie
1984
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:45 schreef MadMaster het volgende:
I Will Give You Eveything - Moments & Whatnauts?
"Ik wil een titel schrijven (maar dan wel met haakjes)"quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Ik wil een titel schrijven (maar dan wel met haakjes)"
Goeiemorgen
Welkom heren.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net de Disco Samba in slow motion, vandaar de gok...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |