Geen idee. Bij jullie een Tony Polster junior?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:54 schreef mario390 het volgende:
onze u21 onder 21 team is zeer believt in moment in oostenrijk,sieg in testspel tegen frankrijk
met
Serbien
Duitsland
Danmark in de Groep
en jullie Land?
wij doen niet me dacht ikquote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:54 schreef mario390 het volgende:
onze u21 onder 21 team is zeer believt in moment in oostenrijk,sieg in testspel tegen frankrijk
met
Serbien
Duitsland
Danmark in de Groep
en jullie Land?
nee maar somige goede spelerquote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee. Bij jullie een Tony Polster junior?
In een sopje?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:56 schreef Lyza666 het volgende:
Boodschappen en laptop schoonmaken. Als ik niet terugkom heb ik de laptop kapot gemaakt ipv schoon![]()
quote:
Jaap Stam?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wij noemen het hier koppeltje duikelen.
Had ooit op de middelbare school een latere profvoetballer in de klas die dat maar niet lukte, man man man, wat een aanfluiting was die gast.
Ik heb geen verstand van voetbal.quote:
Yep,in de COS.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Theo Maassen noemt zijn piemol vaak liefkozend Jaap Stam, "als ie 'r moet staan, dan staat ie 'r".
Que?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:35 schreef mario390 het volgende:
in kärnten heeft gisteren en koe doorgedraaid bij de klauenpflege
Meestal staan ze aardig vast in een soort kooi.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
koe is ontploft en heeft helper niet naar de verletzte gelaten
Ja, maar dit is "Koeterwaals".quote:
na jaquote:
Geweldig muziekje.quote:
heb ik somige cd´s en live dvdquote:
Ik ga met water spelen, laters....quote:
Viel spassquote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga met water spelen, laters....
man man neequote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Zit je lekker te eten en dan dit:
MED / sacha is gestopt op 40+
Ze was de beste mod ooit, maar grijp je kans.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik nomineer jou, bij deze.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit ben ik met je eens.
[..]
Om mod te worden? Dacht ut nie
WTF en nu ?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar gaan we wel vanuit, we weten het niet, maar voor Sas alleen het beste gewenst.quote:
Da's een understatement.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I second that want ik vind haar heel ok.
Geen dig naar sacha (idd de beste mod) maar hebben we eigenlijk wel een mod nodig, er zit hier een heel leger aan lurkende havikken mod’s en FA’s mee te lezen die toch het werk van de 40+ mod ondermijnen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zullen wel een nieuwe krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |