SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
twitter:PorscheRaces twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 16:41:23 #LeMans24 - Full course yellow @24hoursoflemans for debris on track reageer retweet
Gepland ja, stond net een vooraankondiging in beeld.quote:
Misschien solliciteren bij Bykolles?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:45 schreef Fir3fly het volgende:
Die 88 moet gewoon maar stoppen die kerel bakt er nog minder van dan Khron.
Waarschijnlijk de reden dat Alonso daarnet zo geïrriteerd aan de pitmuur stond. Die zag er absoluut niet gelukkig uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
Die tweede Toyota ligt best ver achter de eerste
Die gaat het net zo doen als vorig jaar. Het licht uit de ogen trappenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de reden dat Alonso daarnet zo geïrriteerd aan de pitmuur stond. Die zag er absoluut niet gelukkig uit.
spin op zn minst jaquote:
Mooi, die 4 merken op de eerste 4 plaatsen bij de Proquote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
in de GTE Pro is Calado met de Ferrari lekker aan het trappen. Heeft een aantal plaatsen gewonnen en ligt nu 4e in de klasse
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mooi, die 4 merken op de eerste 4 plaatsen bij de Pro
twitter:24hoursoflemans twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 17:24:50 Change of pants required for @BSenna driving the #1 @RebellionRacing in the Forest Esses! 😱#WEC #Superfinale #LeMans24 https://t.co/JTb4zsWcnu reageer retweet
Eens kijken of Alonso de #8 dichter bij de #7 kan brengen. goede stint van Conwaytwitter:ERacingMag twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 17:29:35 The #1 @RebellionRacing R13 is in the garage with @Andre_Lotterer in the cockpit. Teammate @neeljani confirmed the car had a tyre puncture earlier which put the LMP1 car back 1 1/2 laps. The car is currently P8. #LeMans24 https://t.co/ustybctrno reageer retweet
Rebellion #3 gaat toch best goed.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaat niet lekker bij Rebellion vandaag
nou ja vandaag, al de hele week eigenlijk.
AM trouwens ook 4 merken vooraan lekker zo met die gevechten van merkenquote:
Yes , stuk beter dan vorig jaar so far!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
AM trouwens ook 4 merken vooraan lekker zo met die gevechten van merken
#26 2de in LPM2, met Job Van Uitert achter het stuur.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:39 schreef M90 het volgende:
#26, #60, #93 +10 seconds next pit stop
#93 is de nr2 in GTE Pro
Huh? moet je bij FCY naar binnen dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:46 schreef M90 het volgende:
Corvette #63 heeft nu ook pech, die moeten 2 laps achter elkaar naar binnen vanwege de nieuwe FCY regels
Wat is dat nou weer voor regelquote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:46 schreef M90 het volgende:
Corvette #63 heeft nu ook pech, die moeten 2 laps achter elkaar naar binnen vanwege de nieuwe FCY regels
Voor een Drive trough? of nog stoppen ook?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:49 schreef M90 het volgende:
Tijdens FCY is de pistraat closed. Als je toch naar binnen gaat mag dit alleen voor 5seconde fuel of voor het vervangen van een defecte band. Daarnaast verplichting om zodra de pitstraat weer open is direct weer binnen te komen
Voor een volledige stop (fuel en/of brandstof)quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Voor een Drive trough? of nog stoppen ook?
quote:However, any car entering the pits under FCY, i.e: having crossed the red flag line after the message “Prepare for FCY @ xxHxx” is displayed on the monitors, shall be allowed to refuel for only 5 seconds and/or replace a (the) damaged tyre(s), on the condition that as soon as the pit entry opens, the car comes back in again for a refuelling and/or tyre change.
Scheelt niet veel alleenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:56 schreef M90 het volgende:
#63 heeft wonder boven wonder wel de leiding behouden uiteindelijk
De eerste stop is heel beperkt (maximaal 5 seconden brandstof) maar alsnog klopt de essentie inderdaad, als je net pech hebt met een lekke band of er komt een FCY op het moment dat je tank net leeg is dan moet je 2x achter elkaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:54 schreef Mano_ het volgende:
Ok, vage regel. Ergens snap ik wel dat je stoppen onder FCY wil voorkomen, maar 2 volledige stops moeten maken als je op het verkeerde moment een lekke band krijgt lijst me een beetje too much..
twitter:24hoursoflemans twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 17:55:25 🙈 #69 @FordPerformance spins in the Dunlop curves! #WEC #Superfinale #LeMans24 https://t.co/nPpiWYgRvF reageer retweet
twitter:ERacingMag twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 17:56:15 Close call on pitlane. The #67 @FordPerformance and the @OfficialTFSport nearly made contact on pitlane. #90 was coming in for a service just as the #67 was exiting its pit box. #LeMans24 https://t.co/CqgnRNJJ8l reageer retweet
Absoluut. Ik verwacht nog een uitvaller of 10 minimaal.quote:
Je hebt niet gekeken .quote:
Mijn marker des doods wacht met smartquote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Absoluut. Ik verwacht nog een uitvaller of 10 minimaal.
Ik bedoelde qua uitvallers! De rest zeker gezienquote:
Oh! Gelukkig niet nee, iedereen nog in de race .quote:
twitter:WECDATA twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 18:37:14 ONE MILLION 🔃With almost four hours of the 2019 #LeMans24 completed, the tally for total distance raced in 🇫🇷 in the @FIAWEC era has ticked over 1️⃣ million miles. In the 171.5 hours raced since 2012, 462 starters have now averaged 2164.5 miles each, totalling 1,609,344 km. reageer retweet
quote:
Ze hadden wel een probleem met de deur maar ze kunnen ook niet mee met de andere LMP1s qua snelheid. het is wel verbazingwekkend dat ze nog rijdenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Heeft Bykolles nou een probleem gehad, of zijn ze echt trager dan LMP2 wagens?
Heldenquote:
Nice!quote:
#64 corvette ook +10sec penaltytwitter:ClubArnage twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 18:58:41 10 seconds added to next pit stop of #39 @GraffRacing for not respecting FCY #SuperFinale reageer retweet
tweede lekke band en reparaties hebben het team ver teruggeworpen. Daarnaast is Van Eerd 10 tot 15 seconden per ronde langzamer dan Van der Garde en De Vriesquote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:00 schreef Luppie0110 het volgende:
Is van Eerd nou zo langzaam of heb ik wat gemist? Giedo reed op p3, staat nu p15.
Aha, thanks! Stukje gemist dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tweede lekke band en reparaties hebben het team ver teruggeworpen. Daarnaast is Van Eerd 10 tot 15 seconden per ronde langzamer dan Van der Garde en De Vries
twitter:ClubArnage twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 19:39:35 The 2 leading @Toyota_Hybrid now have a lap lead over the rest of the field #SuperFinale reageer retweet
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Floppy op de baan is ook weer gecorrigeerd
eerst 50 kilo grind eruit geschud denkquote:
Slowzones zijn er nog steeds.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
waarom geen slowzones meer?
Ik snap de FCY en dat het eerlijker is, maar iemand die achterop het circuit rijdt heeft toch geen last van dat iemand bij de Porschebochten in het grind staat?
Het duurde wel 4,5 uur, toch knap .quote:Op zaterdag 15 juni 2019 19:41 schreef M90 het volgende:twitter:ClubArnage twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 19:39:35 The 2 leading @:Toyota_Hybrid now have a lap lead over the rest of the field #SuperFinale reageer retweet
Mooi, 2 Nederlanders en 1 Belg tussen de klasse leiderstwitter:24hoursoflemans twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 20:02:07 #LEMANS24 Class leaders⏱️ Hour 5#LMP1 @toyota_hybrid #7 #LMP2 @GDrive_Racing #26 #LMGTEPro @PorscheRaces #92 #LMGTEAm KEATING MOTORSPORTS #85 @fiawec https://t.co/ujAlPPEZuJ reageer retweet
Jep zeker als je ziet dat de privateers ongeveer 10seconden per stop verliezen ook nogquote:
Leuk voor de afwisselingquote:
Nou, daar wordt ie voor bedankt nuquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Alonso is wel langzaam aan het goedmaken.
De #7 is nu ook binnen. Die zal denk ik net iets minder tijd verliezenquote:
3quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand toevallig bijgehouden hoeveel ronden de ByKolles binnen staat?
twitter:ClubArnage twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 20:23:42 Longish 2:04 pit stop for @RebellionRacing #3 drops it to 5th overall #SuperFinale reageer retweet
Ja stel je eens voor dat er wat spektakel komt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:31 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, eerst al een SC en nu misschien regen. Laten we hopen dat het droog blijft.
Er is geen spektakel wil je zeggen?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja stel je eens voor dat er wat spektakel komt.
Dan zit je dus niet op te letten. Maar dat zijn we van je gewend .quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geniet, maar spektakel wil ik het niet noemen.
Bykollesquote:
Stream houdt het al langer uit dan de #4quote:
Die rijdt weerquote:
Nog welquote:
Pak je marker!quote:
Ik zag de Proton kleuren en dacht dit meteen!quote:
Die bewaren ze voor als er spannende momenten zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
doe nou maar weer 15 reclamespotjes. Nu kan het.
Oliver Gavin gebaarde toch dat de wagen dood isquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik pak die marker pas zodra die garagedeur dicht gaat.
Ik heb hem afgestreeptquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik pak die marker pas zodra die garagedeur dicht gaat.
Die kunnen straks bij de buren gaan vragen voor een andere neusquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
fantastisch die Proton mannen. Die zijn inmiddels goed ingewerkt in dat neuswisselen
Ja dat vond ik ook. Bij RTL krijgt Fässler trouwens ook de schuld. Zal wel aan ons liggenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
Eurosport commentatoren geven Fässler de schuld terwijl die idioot in de Porsche gewoon tegen hem aan stuurt .
Engels commentaar op de player? Die zeiden daarnet nochtans letterlijk "it was his fault, not Marcel's".quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
Eurosport commentatoren geven Fässler de schuld terwijl die idioot in de Porsche gewoon tegen hem aan stuurt .
Dat was een quote van iemand anders. Ze waren het er eerder over eens dat de Porsche geen blaam treft.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Engels commentaar op de player? Die nochtans letterlijk "it was his fault, not Marcel's".
Oké, verkeerd begrepen dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was een quote van iemand anders. Ze waren het er eerder over eens dat de Porsche geen blaam treft.
Daar lijkt het idd opquote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te zien zit de #8 Toyota in dezelfde groep als de leider #7
Mooi, was een harde klapper. Duurde wel lang ook trouwens.quote:
Nu zijn ze het niet met elkaar eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was een quote van iemand anders. Ze waren het er eerder over eens dat de Porsche geen blaam treft.
Geen idee wie het is maar hij praat echt keiharde poep. Hij vergeet compleet dat de idioot in de Porsche al lang van het gas af was en dus de Corvette er al doorgelaten had. Daarna pas stuurde hij in en reed gewoon tegen hem aan.
Klopt, hoor ik ook net. Ze zijn het respectvol met elkaar oneens, mooi om te horen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 20:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nu zijn ze het niet met elkaar eens.
Hou je marker maar vast. Bykolles gaat er nog af.quote:
en drlangsquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
Rebellion is weer terug in het gevecht om P3 door de SC.
mazzel met de SC en geen rijderswissel bij de laatste stopquote:
Makes sense, bedankt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mazzel met de SC en geen rijderswissel bij de laatste stop
plugin voor Chrome downloaden en dan de FIAWEC site gebruiken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef exile79 het volgende:
Is de livetiming op de officiële Le Mans site voor iedereen zo kut?
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mazzel met de SC en geen rijderswissel bij de laatste stop
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:07 schreef exile79 het volgende:
Is de livetiming op de officiële Le Mans site voor iedereen zo kut?
Zag er heel raar uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:09 schreef PierreTT het volgende:
Maar wat deed die #3 nu? Te hard remmen waardoor z'n voorwielen blokkeerden?
zag er wmb uit dat er plotseling iets afbrak of zoquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:09 schreef PierreTT het volgende:
Maar wat deed die #3 nu? Te hard remmen waardoor z'n voorwielen blokkeerden?
remmen op vochtige plek leek het op.... Maar ja, lijkt niet zo vochtig.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:09 schreef PierreTT het volgende:
Maar wat deed die #3 nu? Te hard remmen waardoor z'n voorwielen blokkeerden?
Klopt staat weer binnenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:14 schreef PierreTT het volgende:
Staat de 88 nu weer binnen? Of zag ik dat verkeerd tijdens het interview van Allard met Renger?
Nee precies.. het leek mij er meer op dat ie hard remde en zn achterkant uitbrak. En dat ie die niet meer kon houden. Heel vreemd. Hij had ook kunnen uitwijken voor een overstekende katquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
remmen op vochtige plek leek het op.... Maar ja, lijkt niet zo vochtig.
Ik begrijp dat we #10 ook niet meer op de baan hoeven te zien.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel zijn er nou uitgevallen? Alleen Fässler toch?
Weer Hoshino?quote:
oh dat heb ik even gemist danquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begrijp dat we #10 ook niet meer op de baan hoeven te zien.
Weinig tot niets? Heb zat gezien en vermaak me prima hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus ik kijk 5 uur lang achter elkaar, gebeurt er weinig tot niets... en nu in een uur ineens regen en uitvallers... FML
Sommige mensen houden niet van racen maar kijken voor chaos.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:19 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Weinig tot niets? Heb zat gezien en vermaak me prima hoor.
Pas als de garagedeur dicht isquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begrijp dat we #10 ook niet meer op de baan hoeven te zien.
Dank, deze is tenminste realtime.quote:
Zal niet lang duren, denk ik. De #8 mist topsnelheid ten opzichte van de #7 volgens Alonso.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:17 schreef Nattekat het volgende:
#8 is nu ook in de praktijk eerste. Na de stop pal voor de #7 gekomen.
Klopt, maar het mooie is dat dat misschien weer beter is in de nacht.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zal niet lang duren, denk ik. De #8 mist topsnelheid ten opzichte van de #7 volgens Alonso.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, maar het mooie is dat dat misschien weer beter is in de nacht.
Vorig jaar was het soortgelijk, beide auto's hadden iets andere afstelling. De #8 met Alonso in de nacht maakte toen ineens een groot gat. Daarvoor was de #7 sneller.quote:
Good busy!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Zo, mijn huiswerk is ook weer gedaan. De derde pagina van de spotters guide ingevuld
Okee, ben benieuwd danquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vorig jaar was het soortgelijk, beide auto's hadden iets andere afstelling. De #8 met Alonso in de nacht maakte toen ineens een groot gat. Daarvoor was de #7 sneller.
Kan ook zijn dat het andersom is dit jaar, dat is het mooie aan Le Mans natuurlijk . De nacht kan alles anders maken.quote:
we komen in de buurt van zonsondergang en de nachtquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het andersom is dit jaar, dat is het mooie aan Le Mans natuurlijk . De nacht kan alles anders maken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat GTE Pro treintje blijft wel vet mede dankzij de SC natuurlijk, maar dat boeit vrij weinig
Ook voor de SC waren de verschillen klein.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat GTE Pro treintje blijft wel vet mede dankzij de SC natuurlijk, maar dat boeit vrij weinig
twitter:DrDiniel twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 21:38:57 @Tactical_Jedi @phugleigh @radiolemans @HelenBunnie @andyblackmore Everyone knows it's not just the working headlights or brake lights, but you need to have the illuminated number panel, too #Mobil1RLM #LeMans24 https://t.co/TEFS159wfL reageer retweet
Ze kunnen toch gewoon met 2 verder?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:42 schreef M90 het volgende:
#88 zou retired zijn... Hoshino wil niet meer racen waardoor ze niet meer in aanmerking komen om morgenmiddag 15:00 geclassificeerd te worden
Eigen kennis zal het begin van alle kennis zijn zekerquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:42 schreef M90 het volgende:
#88 zou retired zijn... Hoshino wil niet meer racen waardoor ze niet meer in aanmerking komen om morgenmiddag 15:00 geclassificeerd te worden
Iedereen moet minimaal 6 uur racenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon met 2 verder?
De Am moet een bepaald aantal uren rijden, anders volgt DQ.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon met 2 verder?
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon met 2 verder?
Zoals gemeld, minimum rijtijd niet gehaald.twitter:tonydizinno twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 21:34:37 Cairoli tells the WEC comms team the 88 car is retired due to Hoshino’s discomfort to drive again going forward. They’d be up against drive time rules, so have to retire. #LeMans24 reageer retweet
Wil niet meer? Kan dat?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:42 schreef M90 het volgende:
#88 zou retired zijn... Hoshino wil niet meer racen waardoor ze niet meer in aanmerking komen om morgenmiddag 15:00 geclassificeerd te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |