Ik denk dat het verschil tussen manne en vrouwen in juist deze sporten een heel stuk kleiner is.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n moeite met damesvolleybal ten opzichte van mannenvolleybal en dameshockey ten opzichte van mannenhockey
Ja maar dat heeft Beerenstyn ook wel, en die kan ook nog samen met Miedema in de spits opduikenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is wat ik ervan hoor dan wel weer zo'n momentenvoetballer
Is ook minder een krachtsport.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil tussen manne en vrouwen in juist deze sporten een heel stuk kleiner is.
Nee..ik ben geen hockey- of volleybalexpert maar bij die sporten ziet het er niet onbeholpen uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n moeite met damesvolleybal ten opzichte van mannenvolleybal en dameshockey ten opzichte van mannenhockey
Ik zeg ook niet perse dat het een slechte wissel isquote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft Beerenstyn ook wel, en die kan ook nog samen met Miedema in de spits opduiken
Mokerslecht man. Terechte wissel. Om heel eerlijk te zijn wist ik niet eens dat ze meedeed vandaag.quote:
Ik denk dat het in ontwikkeling is allemaal. Ik zie wel een hoop geklungel, en het ziet er bij vlagen zeker onbeholpen uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee..ik ben geen hockey- of volleybalexpert maar bij die sporten ziet het er niet onbeholpen uit.
Dat is niet het enige.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:27 schreef DeKleineTuinman het volgende:
[..]
Het probleem ligt dan ook bij de hopeloze techniek.
Maar het is een leuk vrouwtje...quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mokerslecht man. Terechte wissel. Om heel eerlijk te zijn wist ik niet eens dat ze meedeed vandaag.
No way" laat Top Oss tegen het vrouwen team spelen en ze winnen met ruime cijfers"quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:23 schreef Vollenhoven het volgende:
Niveau is vergelijkbaar met de Keuken Kampioen Divisie
Dat valt nog wel mee, het probleem is eerder dat ze zo weinig samen spelen dat de taktiek een rommel is. Dus veel te veel lopen met de bal, dus te veel duels en dus weer balverlies. Oh en gewoon ballen gratis weggeven gebeurt veel te veel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:27 schreef DeKleineTuinman het volgende:
[..]
Het probleem ligt dan ook bij de hopeloze techniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |