Dit bedoelen ze, is gewoon jaren 80 sorbet, iets anders dan jij bedoelt, met zelfde titelquote:Op zondag 16 juni 2019 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, ik geloof best dat het de sorbet is. Maar verder kan ik van Dale niet serieus nemen
Jouw Nederlands is beter dan de makers van de Van Dale?quote:Op zondag 16 juni 2019 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, ik geloof best dat het de sorbet is. Maar verder kan ik van Dale niet serieus nemen
Mijn culinaire kennis is beter dan van de makers van van Dalequote:Op zondag 16 juni 2019 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw Nederlands is beter dan de makers van de Van Dale?
Hij bedoelt het sorbetijsquote:Op zondag 16 juni 2019 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe 'bewijst' dit stuk tekst nou eigenlijk dat 'het sorbet' gemalen vruchten met suiker enzo uit de vriezer is dan?
quote:Op zondag 16 juni 2019 20:40 schreef Bluezz het volgende:
In mijn Utreggroep gaat het al jaren zo eens in de zoveel maanden over of het "de" of "het" Neude is
Tja, heeft verder niets met sorbet te maken.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit bedoelen ze, is gewoon jaren 80 sorbet, iets anders dan jij bedoelt, met zelfde titel
[ afbeelding ]
Jeugdherinneringen
Een sorbet, opgelostquote:Op zondag 16 juni 2019 20:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij bedoelt het sorbetijs
De sorbet
Het sorbetijs
Sorbetijs is een pleonasmequote:Op zondag 16 juni 2019 20:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij bedoelt het sorbetijs
De sorbet
Het sorbetijs
Sorbet en sorbetijs staan er beide inquote:Op zondag 16 juni 2019 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2019 20:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sorbet en sorbetijs staan er beide in
Geen resultaat voor 'Sorbetijs'quote:Op zondag 16 juni 2019 20:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sorbet en sorbetijs staan er beide in
Duic heeft het uitgezocht: https://www.duic.nl/algem(...)-eens-en-altijd-uit/quote:Op zondag 16 juni 2019 20:40 schreef Bluezz het volgende:
In mijn Utreggroep gaat het al jaren zo eens in de zoveel maanden over of het "de" of "het" Neude is
Als je naar de etymologie van ‘sorbet’ kijkt, klopt jouw bewering niet.quote:
Dat laatste dan waarschijnlijkquote:Op zondag 16 juni 2019 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen resultaat voor 'Sorbetijs'
Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
Staat niet in het gratis woordenboek.quote:Op zondag 16 juni 2019 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen resultaat voor 'Sorbetijs'
Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
Dus toch hetquote:Op zondag 16 juni 2019 20:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Staat niet in het gratis woordenboek.
Van Dale Groot woordenboek Nederlands
sor·bet·ijs (het)
➊ consumptie-ijs van bevroren water met vruchtensap of andere smaakgevende ingrediënten
▼ betekenisverwante termen
hyperoniem: consumptie-ijs
Heerlijk weer inderdaad.quote:
Dat is vanwege het einde van het woord met uiteinde -ijs hè, niet sorbet, dat weet jij heus welquote:
quote:Op zondag 16 juni 2019 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Protip: Pink is niet in de Ziggodome maar wel in de Arena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |