Ah.... dus nu wordt er kracht bijgezet. De bultjes zijn nog nooit zo welkom geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:09 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dit is een ander bedrijf, die van Jessie is blijkbaar niet gelukt.
Ook gehoord dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt voor haar en franny ... 2 x 160 dacht dat ze vroeg.. maar de persoon die er over ging was er niet .. toen SL en niets meer over gehoord..
In overleg met de groep? Of gewoon gedaan ?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt voor haar en franny ... 2 x 160 dacht dat ze vroeg.. maar de persoon die er over ging was er niet .. toen SL en niets meer over gehoord..
En dat haar matras lekker in de caravan heeft gelegen doet haar niet niks......dus bedankt Merel voor de overdracht wij blijven wel met de vlooien achter.....quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In overleg met de groep? Of gewoon gedaan ?
wantsen dusquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
De theorie van Merel.
Zeggen tegen Brandon dat ze het beddengoed gaat wassen en dat zij dat beter ook kunnen doen ( om haar urgentie m.b.t. een matras aan te tonen) want Franny heeft bij ze geslapen.
Kort daarna in gesprek met Jessie, over haar bulten en bla bla gezocht op bulten, slapen etc. dus luizen. Hij zegt dan, dan heb ik ze ook in mijn bed. Nee zegt zij, ze zitten in het matras, niet op mij.
Gadverdammequote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hallo Merel , hier zijn we![]()
[ afbeelding ]
Die laatste man kon zijn lachen niet meer inhouden toen ze haar verhaal vertelde......waarom niet gewoon een deal voor allemaal......quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hallo Merel , hier zijn we![]()
[ afbeelding ]
Alsof het commercieel interessant is om matrassen te sponsoren voor een stel viezerikken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die laatste man kon zijn lachen niet meer inhouden toen ze haar verhaal vertelde......waarom niet gewoon een deal voor allemaal......
Die terroriseren menig hotel. Maar ik denk dat er dan meer matrassen besteld moeten worden.quote:
Ik had allang klaar geweest. Je kunt je klauwen ook uitsteken om te helpen ipv ze over elkaar te doen en toe te kijken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Shelley werkt keihard mee aan HAAR poort![]()
[ afbeelding ]
Goh, en aan wie zou dat nu toch gelegen hebben ......quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:26 schreef zodeju het volgende:
Zei Jessie nu dat hij met niemand goed op kon schieten in uto1??
Hij liegt. Hij was ook daar een klier, maar iedereen met een beetje verstand weet dat het niet klopt.Hij Ik denk dat hij hiermee wil laten doorschemeren dat hij onaantastbaar is. Dit soort dingen doet hij vaker. Iets beweren om mensen te manipuleren. Net als het verhaal, als ik op iemand stem, gaan ze ook naar huis.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:26 schreef zodeju het volgende:
Zei Jessie nu dat hij met niemand goed op kon schieten in uto1??
Hou m vast,hou m vastquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:25 schreef snetje het volgende:
Brandon en Dylan over de stemming...
Dylan: Als die 3 heftig gaan doen kunnen ze ook op Shelley gaan..
Brandon: Ik maak me er niet druk om..
Dylan: Als ze op jou gaan dan ga ik flippen...
Aan alle anderen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:27 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Goh, en aan wie zou dat nu toch gelegen hebben ......
Jessie kon toch prima opschieten met Boyd?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij liegt. Hij was ook daar een klier, maar iedereen met een beetje verstand weet dat het niet klopt.Hij Ik denk dat hij hiermee wil laten doorschemeren dat hij onaantastbaar is. Dit soort dingen doet hij vaker. Iets beweren om mensen te manipuleren. Net als het verhaal, als ik op iemand stem, gaan ze ook naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |