Ook gehoord dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt voor haar en franny ... 2 x 160 dacht dat ze vroeg.. maar de persoon die er over ging was er niet .. toen SL en niets meer over gehoord..
In overleg met de groep? Of gewoon gedaan ?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt voor haar en franny ... 2 x 160 dacht dat ze vroeg.. maar de persoon die er over ging was er niet .. toen SL en niets meer over gehoord..
En dat haar matras lekker in de caravan heeft gelegen doet haar niet niks......dus bedankt Merel voor de overdracht wij blijven wel met de vlooien achter.....quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In overleg met de groep? Of gewoon gedaan ?
wantsen dusquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
De theorie van Merel.
Zeggen tegen Brandon dat ze het beddengoed gaat wassen en dat zij dat beter ook kunnen doen ( om haar urgentie m.b.t. een matras aan te tonen) want Franny heeft bij ze geslapen.
Kort daarna in gesprek met Jessie, over haar bulten en bla bla gezocht op bulten, slapen etc. dus luizen. Hij zegt dan, dan heb ik ze ook in mijn bed. Nee zegt zij, ze zitten in het matras, niet op mij.
Gadverdammequote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hallo Merel , hier zijn we![]()
[ afbeelding ]
Die laatste man kon zijn lachen niet meer inhouden toen ze haar verhaal vertelde......waarom niet gewoon een deal voor allemaal......quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hallo Merel , hier zijn we![]()
[ afbeelding ]
Alsof het commercieel interessant is om matrassen te sponsoren voor een stel viezerikken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die laatste man kon zijn lachen niet meer inhouden toen ze haar verhaal vertelde......waarom niet gewoon een deal voor allemaal......
Die terroriseren menig hotel. Maar ik denk dat er dan meer matrassen besteld moeten worden.quote:
Ik had allang klaar geweest. Je kunt je klauwen ook uitsteken om te helpen ipv ze over elkaar te doen en toe te kijken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Shelley werkt keihard mee aan HAAR poort![]()
[ afbeelding ]
Goh, en aan wie zou dat nu toch gelegen hebben ......quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:26 schreef zodeju het volgende:
Zei Jessie nu dat hij met niemand goed op kon schieten in uto1??
Hij liegt. Hij was ook daar een klier, maar iedereen met een beetje verstand weet dat het niet klopt.Hij Ik denk dat hij hiermee wil laten doorschemeren dat hij onaantastbaar is. Dit soort dingen doet hij vaker. Iets beweren om mensen te manipuleren. Net als het verhaal, als ik op iemand stem, gaan ze ook naar huis.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:26 schreef zodeju het volgende:
Zei Jessie nu dat hij met niemand goed op kon schieten in uto1??
Hou m vast,hou m vastquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:25 schreef snetje het volgende:
Brandon en Dylan over de stemming...
Dylan: Als die 3 heftig gaan doen kunnen ze ook op Shelley gaan..
Brandon: Ik maak me er niet druk om..
Dylan: Als ze op jou gaan dan ga ik flippen...
Aan alle anderen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:27 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Goh, en aan wie zou dat nu toch gelegen hebben ......
Jessie kon toch prima opschieten met Boyd?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij liegt. Hij was ook daar een klier, maar iedereen met een beetje verstand weet dat het niet klopt.Hij Ik denk dat hij hiermee wil laten doorschemeren dat hij onaantastbaar is. Dit soort dingen doet hij vaker. Iets beweren om mensen te manipuleren. Net als het verhaal, als ik op iemand stem, gaan ze ook naar huis.
gespierde spijker in de bochtquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:25 schreef snetje het volgende:
Brandon en Dylan over de stemming...
Dylan: Als die 3 heftig gaan doen kunnen ze ook op Shelley gaan..
Brandon: Ik maak me er niet druk om..
Dylan: Als ze op jou gaan dan ga ik flippen...
Precies! Jullie kunnen allemaal een hekel aan me hebben, maar ik ga nergens heen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij liegt. Hij was ook daar een klier, maar iedereen met een beetje verstand weet dat het niet klopt.Hij Ik denk dat hij hiermee wil laten doorschemeren dat hij onaantastbaar is. Dit soort dingen doet hij vaker. Iets beweren om mensen te manipuleren. Net als het verhaal, als ik op iemand stem, gaan ze ook naar huis.
3 hele maanden wel, daarna nog een paar maanden en toen niet meer.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jessie kon toch prima opschieten met Boyd?
Van mij moeten ze het ook niet verwachten als er mensen rondlopen die dat beter kunnen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Shelley werkt keihard mee aan HAAR poort![]()
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik. Cees, Billy, JP. Ik noem maar wat. Het feit dat hij ruzie kreeg met sommige mensen kwam door zijn gedrag.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies! Jullie kunnen allemaal een hekel aan me hebben, maar ik ga nergens heen.
Toen werd het de buitenwereld, waar echt geld nodig was en ook echte vriendschap en loyaliteit.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
3 hele maanden wel, daarna nog een paar maanden en toen niet meer.
Slaat ook nergens op hij heeft het zelfs nadat Bill eruit was nog een leuke tijd met haar gehad. Cees heeft hij toch ook meegemaakt....quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij lult uit zijn nek, oratie voor zijn schuim.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op hij heeft het zelfs nadat Bill eruit was nog een leuke tijd met haar gehad. Cees heeft hij toch ook meegemaakt....
Hij verzint het waar je bij staat.
Volgens mij heeft Jens die in het sanitair gebouw gezet.quote:
Die Simuleert dat je print.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:37 schreef zodeju het volgende:
Wat is eigenlijk een simulatie printer.......???
Sublimatiequote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:37 schreef zodeju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Letterlijk zou het betekenen ' een printer die doet alsof".quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:37 schreef zodeju het volgende:
you take me in de meling.......quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die Simuleert dat je print.
Meestal staan die op kantoren van Ambtenaren
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
SublimatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die doet alsof ie een printer isquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:37 schreef zodeju het volgende:
Jaha.....ik heb het door.......verstond dat echt......quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die doet alsof ie een printer is
Ze mag niet drinken. Ze moet koest blijven. Geen gedoe.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:43 schreef Dotteke het volgende:
Franny merkt toch dat ze wel wat o m Gerrit geeft nu ze afstand nemen
Wie zei dat? Ik heb er niet op gelet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jaha.....ik heb het door.......verstond dat echt......![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jaha.....ik heb het door.......verstond dat echt......![]()
geil pijpen door de tralietjes heenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Acht gut, Franny in haar gevangenispak. On the job.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
geil pijpen door de tralietjes heen
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Daar komt meneer de leukerd weer aan
[ afbeelding ]
nou en of! wil geen Alexandra uitstralen, maar mooi jongquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Daar komt meneer de leukerd weer aan
[ afbeelding ]
Ik iwlde net tikken of hij een abbo heeft op achterlijke kleding, daarstraks had ik ook al zo rare trui aanquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:50 schreef Bramenstruik het volgende:
wat voor een asopak heeft Jessie aan?????
weet niet Hiske en Sjellie doen die marktquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik iwlde net tikken of hij een abbo heeft op achterlijke kleding, daarstraks had ik ook al zo rare trui aan
[ afbeelding ]
Merel is vergeten koolzuur te bestellen
Merel is degene die de bestelling gedaan heeft, zij was het vergeten zei die meneer te bestellenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
weet niet Hiske en Sjellie doen die markt
ja en die doen geen ene moer.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok ook niet verrassend gebeurt wel vaker bij de pnaterquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel is degene die de bestelling gedaan heeft, zij was het vergeten zei die meneer te bestellen
Leuk is leuk. Ik dacht overigens dat het de meneer van de gasflessen was. Maar doet ook geen pijn aan de ogen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou en of! wil geen Alexandra uitstralen, maar mooi jong
hmmm verdenk haar ook wel van sabotagequote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat dus.
Merel heeft een lijst van Hiske gekregen wat ze moest bestellen.
Gisteravond bedacht Merel in eens dat er geen bier is besteld. Stond niet op de lijst.
Merel zei ook: Als ik een lijst krijg van Hiske ga ik er van uit dat dat klopt. En dat ze op dat moment gewoon over genomen heeft.
Gisteravond schoot haar in eens te binnen dat daar helemaal geen bier op stond.
Vandaar dat Fred vandaag weer apart moest komen
Met zijn voetbalshirt van Kutopia.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik was ff blij, maar die kwal kwam weer terug
[ afbeelding ]
Zo kwam het op mij niet over.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hmmm verdenk haar ook wel van sabotage
Dan heeft het niet gewerkt, want hij komt. Overigens, als ik het goed gehoord heb, heeft Jessie het nog met haar besproken. Valt niet goed te praten. Zie haar er ook voor aan, als ze een ander ervoor kan laten opdraaien.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hmmm verdenk haar ook wel van sabotage
WTF of dat lelijke mokkel er iets mee opschiet dat ze nageltjes heeft!!!!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:57 schreef Zeyina het volgende:
Hiske nu naar Franny: Of ze aub vandaag haar nagels wilt doen
Franny geeft nog wel even aan dat ze wel druk bezig is voor de markt.
Boeit Hiske niet. Ze heeft toch wel even tijd voor nagels aldus Hiske
Dan loopt Hiske naar Shelley: We moeten nog even een lijstje maken wat er nog gedaan moet worden.
Shelley: Ik ben nu bezig met de poort
Hiske: Zal ik hem even snel maken dan
Echt Hiske en organiseren (en iets doen)
Ach tis ook een kut ventjequote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met zijn voetbalshirt van Kutopia.
ik ben het met je eens dat ze er niet veel moeite voor hoeft te doenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zo kwam het op mij niet over.
Als ze dat had gewild had ze het ook niet gisteravond alsnog geregeld
Juist en als het de schuld is van een ander, dan was de hel daar al uitgebroken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel is degene die de bestelling gedaan heeft, zij was het vergeten zei die meneer te bestellen
Dat dus, nu mompelt hij buiten het gehoorbereik van Merel 'godeverdomme Merel'.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist en als het de schuld is van een ander, dan was de hel daar al uitgebroken.
Ze kan beter een keer haar haren gaan kammen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
WTF of dat lelijke mokkel er iets mee opschiet dat ze nageltjes heeft!!!!!!
Ik had ook geen beeld op dat moment, maar hoorde hem Merel roepen. Zei hij het tegen haar, terwijl anderen dat konden horen?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus, nu mompelt hij buiten het gehoorbereik van Merel 'godeverdomme Merel'.
Riep Jessie naar iemand.....en ik kon er alleen maar dit van maken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie zei dat? Ik heb er niet op gelet.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Riep Jessie naar iemand.....en ik kon er alleen maar dit van maken.
Ik denk dat ze die verloren jeugdliefde van Jessie hebben gevondenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:05 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Weer iets geniepigs aan het regelen die 2 . Email moet straks verwijderd worden en ontvanger moet haar telefoonummer opgeven zodat rest telefonisch geregeld kan worden
Ook een fantastische verhaallijn van de stagairs.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:07 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die verloren jeugdliefde van Jessie hebben gevonden
Huh, waarom zou Merel zich ermee bemoeien? Wie had het gevonden?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:07 schreef Paco55 het volgende:
[..]
dan is het vast een lillekerd, want dan had Merel daar wel een stokje voor gestokenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:07 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ja, klopt maar Jessie vindt dat dit soort dingen automatisch bestelt moeten worden en bijgehouden moet worden door Merel......hij had haar al vaker gezegd een lijst te maken voor vaste evenementen.....quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat dus.
Merel heeft een lijst van Hiske gekregen wat ze moest bestellen.
Gisteravond bedacht Merel in eens dat er geen bier is besteld. Stond niet op de lijst.
Merel zei ook: Als ik een lijst krijg van Hiske ga ik er van uit dat dat klopt. En dat ze op dat moment gewoon over genomen heeft.
Gisteravond schoot haar in eens te binnen dat daar helemaal geen bier op stond.
Vandaar dat Fred vandaag weer apart moest komen
Nee, hij riep Merel en die man van die dranken vertelde het haarquote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had ook geen beeld op dat moment, maar hoorde hem Merel roepen. Zei hij het tegen haar, terwijl anderen dat konden horen?
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij riep Merel en die man van die dranken vertelde het haar
Ze had nu punten verloren, o zei als her maar een punt is. Waarop de man zei denk dat je in de toekomst nog wel meer punten gaat verliezen
Het terugsturen van de drank was een een fiascoquote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, klopt maar Jessie vindt dat dit soort dingen automatisch bestelt moeten worden en bijgehouden moet worden door Merel......hij had haar al vaker gezegd een lijst te maken voor vaste evenementen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |