Ze mag niet drinken. Ze moet koest blijven. Geen gedoe.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:43 schreef Dotteke het volgende:
Franny merkt toch dat ze wel wat o m Gerrit geeft nu ze afstand nemen
Wie zei dat? Ik heb er niet op gelet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jaha.....ik heb het door.......verstond dat echt......![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jaha.....ik heb het door.......verstond dat echt......![]()
geil pijpen door de tralietjes heenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Acht gut, Franny in haar gevangenispak. On the job.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
geil pijpen door de tralietjes heen
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Daar komt meneer de leukerd weer aan
[ afbeelding ]
nou en of! wil geen Alexandra uitstralen, maar mooi jongquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Daar komt meneer de leukerd weer aan
[ afbeelding ]
Ik iwlde net tikken of hij een abbo heeft op achterlijke kleding, daarstraks had ik ook al zo rare trui aanquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:50 schreef Bramenstruik het volgende:
wat voor een asopak heeft Jessie aan?????
weet niet Hiske en Sjellie doen die marktquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik iwlde net tikken of hij een abbo heeft op achterlijke kleding, daarstraks had ik ook al zo rare trui aan
[ afbeelding ]
Merel is vergeten koolzuur te bestellen
Merel is degene die de bestelling gedaan heeft, zij was het vergeten zei die meneer te bestellenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
weet niet Hiske en Sjellie doen die markt
ja en die doen geen ene moer.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok ook niet verrassend gebeurt wel vaker bij de pnaterquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel is degene die de bestelling gedaan heeft, zij was het vergeten zei die meneer te bestellen
Leuk is leuk. Ik dacht overigens dat het de meneer van de gasflessen was. Maar doet ook geen pijn aan de ogen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou en of! wil geen Alexandra uitstralen, maar mooi jong
hmmm verdenk haar ook wel van sabotagequote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat dus.
Merel heeft een lijst van Hiske gekregen wat ze moest bestellen.
Gisteravond bedacht Merel in eens dat er geen bier is besteld. Stond niet op de lijst.
Merel zei ook: Als ik een lijst krijg van Hiske ga ik er van uit dat dat klopt. En dat ze op dat moment gewoon over genomen heeft.
Gisteravond schoot haar in eens te binnen dat daar helemaal geen bier op stond.
Vandaar dat Fred vandaag weer apart moest komen
Met zijn voetbalshirt van Kutopia.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik was ff blij, maar die kwal kwam weer terug
[ afbeelding ]
Zo kwam het op mij niet over.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hmmm verdenk haar ook wel van sabotage
Dan heeft het niet gewerkt, want hij komt. Overigens, als ik het goed gehoord heb, heeft Jessie het nog met haar besproken. Valt niet goed te praten. Zie haar er ook voor aan, als ze een ander ervoor kan laten opdraaien.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hmmm verdenk haar ook wel van sabotage
WTF of dat lelijke mokkel er iets mee opschiet dat ze nageltjes heeft!!!!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:57 schreef Zeyina het volgende:
Hiske nu naar Franny: Of ze aub vandaag haar nagels wilt doen
Franny geeft nog wel even aan dat ze wel druk bezig is voor de markt.
Boeit Hiske niet. Ze heeft toch wel even tijd voor nagels aldus Hiske
Dan loopt Hiske naar Shelley: We moeten nog even een lijstje maken wat er nog gedaan moet worden.
Shelley: Ik ben nu bezig met de poort
Hiske: Zal ik hem even snel maken dan
Echt Hiske en organiseren (en iets doen)
Ach tis ook een kut ventjequote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Met zijn voetbalshirt van Kutopia.
ik ben het met je eens dat ze er niet veel moeite voor hoeft te doenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zo kwam het op mij niet over.
Als ze dat had gewild had ze het ook niet gisteravond alsnog geregeld
Juist en als het de schuld is van een ander, dan was de hel daar al uitgebroken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel is degene die de bestelling gedaan heeft, zij was het vergeten zei die meneer te bestellen
Dat dus, nu mompelt hij buiten het gehoorbereik van Merel 'godeverdomme Merel'.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Juist en als het de schuld is van een ander, dan was de hel daar al uitgebroken.
Ze kan beter een keer haar haren gaan kammen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
WTF of dat lelijke mokkel er iets mee opschiet dat ze nageltjes heeft!!!!!!
Ik had ook geen beeld op dat moment, maar hoorde hem Merel roepen. Zei hij het tegen haar, terwijl anderen dat konden horen?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus, nu mompelt hij buiten het gehoorbereik van Merel 'godeverdomme Merel'.
Riep Jessie naar iemand.....en ik kon er alleen maar dit van maken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie zei dat? Ik heb er niet op gelet.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Riep Jessie naar iemand.....en ik kon er alleen maar dit van maken.
Ik denk dat ze die verloren jeugdliefde van Jessie hebben gevondenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:05 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Weer iets geniepigs aan het regelen die 2 . Email moet straks verwijderd worden en ontvanger moet haar telefoonummer opgeven zodat rest telefonisch geregeld kan worden
Ook een fantastische verhaallijn van de stagairs.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:07 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die verloren jeugdliefde van Jessie hebben gevonden
Huh, waarom zou Merel zich ermee bemoeien? Wie had het gevonden?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:07 schreef Paco55 het volgende:
[..]
dan is het vast een lillekerd, want dan had Merel daar wel een stokje voor gestokenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:07 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ja, klopt maar Jessie vindt dat dit soort dingen automatisch bestelt moeten worden en bijgehouden moet worden door Merel......hij had haar al vaker gezegd een lijst te maken voor vaste evenementen.....quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat dus.
Merel heeft een lijst van Hiske gekregen wat ze moest bestellen.
Gisteravond bedacht Merel in eens dat er geen bier is besteld. Stond niet op de lijst.
Merel zei ook: Als ik een lijst krijg van Hiske ga ik er van uit dat dat klopt. En dat ze op dat moment gewoon over genomen heeft.
Gisteravond schoot haar in eens te binnen dat daar helemaal geen bier op stond.
Vandaar dat Fred vandaag weer apart moest komen
Nee, hij riep Merel en die man van die dranken vertelde het haarquote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik had ook geen beeld op dat moment, maar hoorde hem Merel roepen. Zei hij het tegen haar, terwijl anderen dat konden horen?
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij riep Merel en die man van die dranken vertelde het haar
Ze had nu punten verloren, o zei als her maar een punt is. Waarop de man zei denk dat je in de toekomst nog wel meer punten gaat verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |