Zo maar echt, en een abrupt einde ook. zouden ze het dan toch leren?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:18 schreef Schakeltopia het volgende:
goed gesprek lekker kort denkt sjellie
was al eerder geoppert hier dus lijkt wel cos na pratenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:20 schreef Poezewoes het volgende:
Shel bemoeid zich ook met dingen,die haar geen donder aangaat, en inderdaad Stokie Andrea is de spil van alles.
Lijkt wel of ze Shel voor zichzelf wil hebben.
O dus ze mag niet tegen Gerrit zeggen dat het niet netjes is om discussies aan te gaan waar gasten bij zijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:20 schreef Poezewoes het volgende:
Shel bemoeid zich ook met dingen,die haar geen donder aangaat, en inderdaad Stokie Andrea is de spil van alles.
Lijkt wel of ze Shel voor zichzelf wil hebben.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:24 schreef yaello het volgende:
Shel zegt nu dus eigenlijk dat het over is met Ger omdat de buitenwereld het niet wilt
En Gerrit zei gisteren precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:24 schreef yaello het volgende:
Shel zegt nu dus eigenlijk dat het over is met Ger omdat de buitenwereld het niet wilt
Of als hij met Shelley praat. En ook wanneer hij intelligent wilt overkomenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit als hij roddelt veranderd hij zijn stem
Snotjandofie heb ik weer wat gemist.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Het boeit me niet wat anderen van me vinden, roept Gerrit met rood hoofd.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:31 schreef Mumbojumbo het volgende:
Vind dit eerlijk gezegd wel een aardig gesprek tussen Shell en Jess.
shel heeft hierin wel gelijk,ze zegt dat als je gek op een meisje bent ga je niet met een ander naar bed,dus begrijp haar twijfel wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:32 schreef yaello het volgende:
Shelley is gewoon nog hartstikke verliefd op 'die jongen'
In de zuurkool aan het roeren?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snotjandofie heb ik weer wat gemist.
tja, maar wat nou als dat meisje al 2 maanden bot tegen je doet en zegt nooit meer iets met je wiltquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:33 schreef krabje het volgende:
[..]
shel heeft hierin wel gelijk,ze zegt dat als je gek op een meisje bent ga je niet met een ander naar bed,dus begrijp haar twijfel wel.
Ja Jessie doet er alles aan om die vrouwen gebruiker weer bij Shel te krijgen. Hoop dat Shel haar pot stijf houdt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:28 schreef yaello het volgende:
Jessie praat Shel weer in de richting van Gerrit. Verdorie, mag niet
Wel als dat meisje je elke keer maar verteld dat ze niks meer met je wil omdat je toch nooit genoeg voor haar doet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:33 schreef krabje het volgende:
[..]
shel heeft hierin wel gelijk,ze zegt dat als je gek op een meisje bent ga je niet met een ander naar bed,dus begrijp haar twijfel wel.
Jessie moet zich eens niet mee bemoeien die accepteert alles van Ger.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
In de zuurkool aan het roeren?![]()
Jessie raadt Shelly aan om eens normaal met Gerrit te gaan praten.
vrouwengebruiker?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Jessie doet er alles aan om die vrouwen gebruiker weer bij Shel te krijgen. Hoop dat Shel haar pot stijf houdt.
Hahaha dan heb je niet gehoord hoe Jessie tegen Gerrit erover heeft gepraatquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Jessie doet er alles aan om die vrouwen gebruiker weer bij Shel te krijgen. Hoop dat Shel haar pot stijf houdt.
Ze heeft hem als een hond elke keer achter haar aan laten lopen...elke keer afgewezen...hij moest haar met RUST laten ..doet hij het is het weer niet goed...quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wel als dat meisje je elke keer maar verteld dat ze niks meer mer je wil omdat je toch nooit genoeg voor haar doet.
ik denk juist dat dat haar dwars zit. dat ze toch zo snel op gerrit gevallen is. terwijl ze dat nooit heeft meegemaakt omdat ze altijd lange relaties heeft gehad. dit hoofdstuk kent sjellie gewoon nog nietquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:36 schreef snetje het volgende:
Shelley vindt het bizar... maar niet zo bizar zoals zij haar ex behandelde..
Ja. Hij heeft vind ik gebruik gemaakt van Franny. Nunhij weer hoop heeft heeft hij franny gedumpt.quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze heeft hem als een hond elke keer achter haar aan laten lopen...elke keer afgewezen...hij moest haar met RUST laten ..doet hij het is het weer niet goed...
Nee, zet hem net aan. Maar Jessie vind bijna alles goed van Ger. Zelfs dat hij niets doet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:37 schreef yaello het volgende:
[..]
Hahaha dan heb je niet gehoord hoe Jessie tegen Gerrit erover heeft gepraat.
beide hadden alleen zin in sex spraken ze beide ook uitquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft vind ik gebruik gemaakt van Franny. Nunhij weer hoop heeft heeft hij franny gedumpt.
jajaja dat is ook zo,maar het gaat om wat ze zegt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:35 schreef yaello het volgende:
[..]
tja, maar wat nou als dat meisje al 2 maanden bot tegen je doet en zegt nooit meer iets met je wilt
Gerrit loopt steeds als een hondje achter iemand aan, steeds weer een ander baasje.quote:
Heb je gelezen dat hij over Franny aan het lullen is geweest. Over haar droog eiken etc. Dat doe je toch niet. Nee vies manneke die Ger.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
beide hadden alleen zin in sex spraken ze beide ook uit
Praat zelfs met hem om anderen te motiveren om aan het werk te gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, zet hem net aan. Maar Jessie vind bijna alles goed van Ger. Zelfs dat hij niets doet.
Maar ze word wel meteen boos zodra hij achter een ander aanloopt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit loopt steeds als een hondje achter iemand aan, steeds weer een ander baasje.
Ik heb Shelly nooit horen zeggen dat hij haar moest volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |