Zo maar echt, en een abrupt einde ook. zouden ze het dan toch leren?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:18 schreef Schakeltopia het volgende:
goed gesprek lekker kort denkt sjellie
was al eerder geoppert hier dus lijkt wel cos na pratenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:20 schreef Poezewoes het volgende:
Shel bemoeid zich ook met dingen,die haar geen donder aangaat, en inderdaad Stokie Andrea is de spil van alles.
Lijkt wel of ze Shel voor zichzelf wil hebben.
O dus ze mag niet tegen Gerrit zeggen dat het niet netjes is om discussies aan te gaan waar gasten bij zijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:20 schreef Poezewoes het volgende:
Shel bemoeid zich ook met dingen,die haar geen donder aangaat, en inderdaad Stokie Andrea is de spil van alles.
Lijkt wel of ze Shel voor zichzelf wil hebben.
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:24 schreef yaello het volgende:
Shel zegt nu dus eigenlijk dat het over is met Ger omdat de buitenwereld het niet wilt
En Gerrit zei gisteren precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:24 schreef yaello het volgende:
Shel zegt nu dus eigenlijk dat het over is met Ger omdat de buitenwereld het niet wilt
Of als hij met Shelley praat. En ook wanneer hij intelligent wilt overkomenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit als hij roddelt veranderd hij zijn stem
Snotjandofie heb ik weer wat gemist.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:17 schreef Sambalbaai het volgende:
Het boeit me niet wat anderen van me vinden, roept Gerrit met rood hoofd.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |