Succes!quote:
HR is ook al bezig met een voorstel, dus ik heb het idee dat gesprek 3 een beetje een formaliteit is.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Succes!Papieren zijn getekend hier. Vandaag de screeningsprocedure begonnen. Nog drie weken op mijn oude werkplek.
Jup, voor nu dan. Tijd voor het bankwezen. Mooi op fietsafstand, hele schaal omhoog qua salaris. In een klap mijn oude toeslagen die ophielden dit jaar terugverdiend nettoquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
HR is ook al bezig met een voorstel, dus ik heb het idee dat gesprek 3 een beetje een formaliteit is.![]()
Gefeliciteerd! Ben je ambtenaar af?
Was een grapje tochquote:
Ach kom op. Ik ben zelf de grootste luie drol hierquote:
Ultieme luiheid: niet opstaan om het licht aan te doen. Maar je mobiel erbij pakken, app openen en je complete zithoek wat sfeerverlichting geven via de Hue app.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ach kom op. Ik ben zelf de grootste luie drol hier
Tijd om de zelfspotregel af te stoffen.quote:
Dat was van CL, niet van mij.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd om de zelfspotregel af te stoffen.
Waarom zeg je het danquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ach kom op. Ik ben zelf de grootste luie drol hier
Die laatste stap heb ik nog niet gemaakt.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ultieme luiheid: niet opstaan om het licht aan te doen. Maar je mobiel erbij pakken, app openen en je complete zithoek wat sfeerverlichting geven via de Hue app.![]()
Volgende stap: Google home mini erbij en gewoon blèren: Google doe het licht aan
Ik zag de Google home mini bij de appie in de bonus. Maar vind het maar een apart ding. Gebruik die hele "OK Google" /Siri whatever stemcommando's ook niet eens op de mobiel. Voelt zo gek om tegen je smartphone te gaan pratenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die laatste stap heb ik nog niet gemaakt.
Wel aan een Apple Watch aan het denken. Hoef ik mijn portemonnee niet meer uit te halen als ik wil betalen.
Ik kreeg vanavond 'n mailtje van ING met de titel ING presenteert apple pay dus lijkt erop. Hoewel ik 't verder niet gelezen heb, ik heb echt nul interesse in wat dan ook van Applequote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zag de Google home mini bij de appie in de bonus. Maar vind het maar een apart ding. Gebruik die hele "OK Google" /Siri whatever stemcommando's ook niet eens op de mobiel. Voelt zo gek om tegen je smartphone te gaan praten![]()
Smartwatch met NFC functie is chill. Kan je apple pay al gebruiken hier in Nederland?
Gewoon Garmin nemen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die laatste stap heb ik nog niet gemaakt.
Wel aan een Apple Watch aan het denken. Hoef ik mijn portemonnee niet meer uit te halen als ik wil betalen.
Het werd eens tijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kreeg vanavond 'n mailtje van ING met de titel ING presenteert apple pay dus lijkt erop. Hoewel ik 't verder niet gelezen heb, ik heb echt nul interesse in wat dan ook van Apple
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |