Kalender 2019:quote:Top 16 from ProTour Order of Merit (Seeded to second round)
18 UK Qualifiers
Six West Europe Tour Card Holder Qualifiers
Four Host Nation Qualifiers
Two West Europe Qualifiers
One East Europe Qualifier
One Nordic & Baltic Qualifier
Dit zeggen terwijl er veel ergere figuren rondlopenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Wat is het toch een smerig schepsel, die Michael Smit.
Niemand ziet er zo smerig, vet, harig en zwerverig uit als Smith, hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit zeggen terwijl er veel ergere figuren rondlopen_______________________!
Peter Hudson is veel en veel smeriger.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niemand ziet er zo smerig, vet, harig en zwerverig uit als Smith, hoor.
Dikker, ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Peter Hudson is veel en veel smeriger.
Clayton v Laursen, wat doodsaai gaat dat worden o mijn god.quote:Second Round
Afternoon Session (1300 local time, 1200 BST)
Stephen Bunting v Cody Harris
Darren Webster v Jose De Sousa
Jonny Clayton v Per Laursen
Dave Chisnall v Krzysztof Ratajski
Simon Whitlock v Nathan Aspinall
Joe Cullen v Kevin Burness
Daryl Gurney v Ryan Joyce
Ricky Evans v Chris Dobey
Evening Session (1915 local time, 1815 BST)
Gerwyn Price v Ryan Harrington
Rob Cross v Kirk Shepherd
Peter Wright v William O'Connor
James Wade v Dennis Nilsson
Adrian Lewis v Kyle Anderson
Mensur Suljovic v Gabriel Clemens
Ian White v Martin Schindler
Jermaine Wattimena v Michael Smith
Was het maar Burnettquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Durrant verliest van Burnett ondanks 10 punten hoger gemiddelde. Wat zijn dit voor grappen?
Ik zag de uitslag vannacht en heb een klein dansje in de woonkamer gedaan. Nu Rattimena nog.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:32 schreef Zipportal het volgende:
Erg mooi om te zien, dat Van der Voort gisteren verloren heeft.
@:de_boswachter
Jammer genoeg mag die bolle pas als laatste.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zag de uitslag vannacht en heb een klein dansje in de woonkamer gedaan. Nu Rattimena nog.
En dan moet je nog hopen dat Van der Voort wordt ingehaald op de WMP-ranking, wat echter lastig wordt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zag de uitslag vannacht en heb een klein dansje in de woonkamer gedaan. Nu Rattimena nog.
We zijn er na 2020 vanaf. Daar ben ik van overtuigd. Nog 1,5 jaar bikkelen jongons.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan moet je nog hopen dat Van der Voort wordt ingehaald op de WMP-ranking, wat echter lastig wordt.
Kan hij mooi zijn tijd gaan doorbrengen in zijn dartsshop in Zaandamquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We zijn er na 2020 vanaf. Daar ben ik van overtuigd. Nog 1,5 jaar bikkelen jongons.
Heeft nog nooit iemand wat gekochtquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan hij mooi zijn tijd gaan doorbrengen in zijn dartsshop in Zaandam
Harris is een onverzorgde dronkenlap.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:57 schreef KennyPowers het volgende:
Erg teleurstellend dat de klootzak Bunting met 6-4 van de erg sympathieke Harris heeft gewonnen in de tweede ronde van ET8.
Crosspost.twitter:yannickdevos7 twitterde op zaterdag 15-06-2019 om 15:10:23Erg teleurstellend dat de irritante klootzak Chisnall met 6-2 van Ratajski heeft gewonnen in de tweede ronde van ET8. Ik vind dat Ratajski een veel hogere gunfactor heeft dan Chisnall en ik baal er dan ook van dat Ratajski vandaag verloren heeft #rtl7darts reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |