Hier dus waar we contact mee hebben en (daadwerkelijk volgens bloedband):quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:39 schreef exode het volgende:
Zo, hydrofiele slaapzak bij de Prenatal besteld. Wilden we al een tijdje kopen maar met de 30 graden op komst maar snel even gedaan.
CB weer gesproken, ze konden eigenlijk niet echt adviseren. Er is geen actief beleid om kindjes eerder te vaccineren voor Frankrijk. Ze zien geen gevaarlijke uitbraak.
Als we willen inenten moet het in de eerste week van juli omdat ze dan 1 is en net genoeg tijd om de reacties door te komen en dat het echt werkzaam is eind juli. Dus we gaan het maar doen.
Opa's en oma's. Juul heeft 2 oma's en 1 opa. Mijn vader is 13 jaar geleden overleden. Beide oma's zijn fysiek niet zo goed meer. Mijn schoonmoeder is jaren geleden geopereerd aan een hersentumor en is nooit meer de oude geworden. Mijn moeder heeft een paar jaar geleden een TIA gehad en heeft oa een te hoge bloeddruk en een hart die hulp nodig heeft zeg maar.
Grootouders zijn er al heel lang niet meer.
Ze heeft wel 6 ooms en 4 tantes, 4 grote neven en 3 grote nichten. En natuurlijk de leukste grote broer.
Hij heeft zijn momenten inderdaad, maar over het algemeen is hij gewoon een rustige en tevreden baby. Ik had gisteren weer monsterlijke stuwing (3e keerquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:28 schreef Mariposas het volgende:
Huilt hij veel of is hij erg onrustig, d-e? Ik zie je regelmatig schrijven over krampjes. Ik dacht eerder te lezen dat het juist super goed ging! Maar fijn dat het goed in de gaten wordt gehouden en dat er een extra controle komt.
Heb jij er zelf nog last van?
Ja ik heb na jouw/mijn opleiding dus nog 'even' die 2 anderen er achteraan geplaktquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:55 schreef pinquit het volgende:
Mehehe ik moest zo lachen bij die vragenlijst. Vroegen ze eerst ons beroep (cytologisch/biomedisch analist en klinisch chemisch analist), en daarna: "Opleidingsniveau, nou dat lijkt me WO he?"
Euhhhh needoe maar mbo hoor, fancy beroepsnaam betekent nog niet meteen WO geschoold
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, voedertijd
[ Bericht 2% gewijzigd door douche-eendje op 21-06-2019 19:11:09 ]
Ja hoor, dat kan prima, zeker in dit warme weer.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:28 schreef CaVaBien het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje.. Morgen gaan we voor het eerst een dagje weg met M . Dat betekent dus ook dat ik buiten moet voeden en verschonen. Hoe doen jullie dat?
En is het eigenlijk wel verstandig om zo lang buiten te zijn met een baby van bijna 11 weken?
Wij hebben die insteekdingen van de Ikea. Even wennen, maar werkt goed.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:31 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe zien jullie stopcontactbeveiliging? Hebben jullie dat? Ik ben me aan het oriënteren, maar er is zoveel keuze dat ik geen idee heb wat ik moet kopen. Heeft iemand hier ervaringen?
Hier precies hetzelfde, heb ook het idee dat we frummie telkens wakker maken, maar de nachten gaan nu juist zo ontzettend goed *klopt af*, alleen hier word het ook onwijs warm in de slaapkamer en in haar kamertje blijft het nog iets koeler, weet niet hoe het zit met die hele hete dagen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:12 schreef Helsinki het volgende:
En over de nachten hebben we eindelijk niets te klagen. We zitten er wel over na te denken om I. op z'n eigen kamertje te laten slapen omdat ik het idee heb dat we hem steeds wakker maken met onze geluiden. Een krakende vloer of het gesnurk van papa en het is gebeurd. Maar ik vind het ook wel jammer en juist zo fijn om samen te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |